jij zit toch in de boot?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/5057/0016xx.th.jpg]afbeelding][/url]
Je kan landen of je kan het niet
ik weet er uit het hoofd geen gratis (snagit beviel me altijd wel voor printscreens)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:24 schreef Masterneeter het volgende:
Misschien is deze vraag al een keer beantwoord (maar goed, ik ga niet alles lezen want dan ben ik nog wel ff bezig)
Met welk programma kan je (het makkelijkst) filmpjes opnemen van je eigen GTA acties? Er is al eens een stuntfilmpje van een mede Fokker gepost maar wil zelf ook wel wat vette acties vastleggen. Iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?
DE coeriersmissies ?, die je in fierro op zaterdag en woensdag (ofzo) kan doen ? .. niet gedaan , dus deze post is een gokquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Die couriers in die missies van Cesar moet je die kapot schieten ofzo?
volgens mij was dat de bedoeling .. pak geld en/of spul van coeriersquote:Elke keer als ik ze een paar keer schiet verliezen ze hun spul
uhm .. met een andere motor valt dat inderdaad tegen .. met een auto is het goed te doen .. maar die rijden weer voor geen meter op grasquote:en heb ik er niks meer aan... En zo'n gast op zo'n motor er vanaf rijden valt ook wel tegen.
Ik was uit het vliegtuig gesprongen en naar een boot toe gezwommen, was nogal gewild bij de politiequote:
Met dat yay? Die moet je gewoon beuken met n flinke bobcat ofzo, en dan elke keer dat geld oppakken, uitstappen dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Die couriers in die missies van Cesar moet je die kapot schieten ofzo? Elke keer als ik ze een paar keer schiet verliezen ze hun spul en heb ik er niks meer aan... En zo'n gast op zo'n motor er vanaf rijden valt ook wel tegen.
dat heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Bhehehe... net... ik spring uit m'n auto, vlak voor een muur, auto rolt door, tegen muur, en knalt een stuk terug. Komt dat kreng boven op mij stil te staan. Ik kan er niet meer onderuit, en binnen vijf tellen was m'n health-bar op. Wasted.
ik ben met die stowaway in zo'n zwarte auto gaan zitten. toen was het vliegtuig weg en verdwenen die auto's. dus zat ik gezellig in het niets en kon ook niet uit "de auto"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Bhehehe... net... ik spring uit m'n auto, vlak voor een muur, auto rolt door, tegen muur, en knalt een stuk terug. Komt dat kreng boven op mij stil te staan. Ik kan er niet meer onderuit, en binnen vijf tellen was m'n health-bar op. Wasted.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben met die stowaway in zo'n zwarte auto gaan zitten. toen was het vliegtuig weg en verdwenen die auto's. dus zat ik gezellig in het niets en kon ook niet uit "de auto"
* coz inserts note ... ik neem aan dat je bedoeld nadat je die jump beloning hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef Yildiz het volgende:
Ja das kut idd
wel toevallig, vandaag ook die jump gedaan, met taxi gaat het wel, je moet dan ff goed timen
iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef coz het volgende:
[..]
! .... tof .. dat ga ik proberen
dat is toch die missie dat je dat vliegtuig in moet met die motor , daarvan heb ik nog wel een save game van iemand![]()
denk het niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:57 schreef coz het volgende:
[..]
* coz inserts note ... ik neem aan dat je bedoeld nadat je die jump beloning hebt
Hehe, doe je netjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:10 schreef Steve-O het volgende:
Ik had toenet de vetste actie ooit
Had een jet gepakt om ff naar me safe house te vliegen
Moest wat hoogte maken om met me parachute eruit te kunnen springen
Dus ik recht omhoog met dat ding en ik spring eruit
Ik viel dus gelijk met me vliegtuig naar beneden dus ik denk mischien ken ik er nog in klimmen
Dus ja hoor in mijn freefall kom ik weer bij mijn jet klim erin en vervolg me vlucht
geen pics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |