Lees het topic eensquote:Op woensdag 30 december 2009 12:55 schreef DeBassist het volgende:
was toevallig net city of evil aan het luisteren![]()
geweldige band, nu nog live zien
Lees dit topic eerst eens goed door?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:55 schreef DeBassist het volgende:
was toevallig net city of evil aan het luisteren![]()
geweldige band, nu nog live zien
Kan me niet voorstellen dat er een drummer is die The Rev kan vervangen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Ixnay het volgende:
Er staat nergens dat de band gestopt is.
oh fk dat wist ik dus nog nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lees dit topic eerst eens goed door?
Ze staan echt standaard op m'n mp3 hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Ixnay het volgende:
Er is gewoon meer dan een jaar niet gepost in dit topic. Niemand boeide deze band zolang ze geen album uitbrengen. En ineens gaat de drummer dood en komen de fanboys en doen ze alsof ze leven voor deze band:
Sorry hoor.
Mijn vorige profiel was RobinA7X hier. Ben daar het wachtwoord echter van kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Ixnay het volgende:
Er is gewoon meer dan een jaar niet gepost in dit topic. Niemand boeide deze band zolang ze geen album uitbrengen. En ineens gaat de drummer dood en komen de fanboys en doen ze alsof ze leven voor deze band:
Sorry hoor.
quote:
Nee, de muzieksmaak van Amerikanen is uitmuntend! Kijk maar eens naar de charts.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef kweek89 het volgende:
[..]
hier ook...
maar erm...de muzieksmaak van de gemiddelde fokker/Nederlander is om te huilen en in Amerika verkopen ze stadions uit, toch wel redelijk schokkend nieuws als de drummer van 28 dan sterft, of je het grafherrie vind of niet..
in Amerika heb je een Mainstream chart, een Billboard Hot 100, een Modern Rock chart en nog veel meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, de muzieksmaak van Amerikanen is uitmuntend! Kijk maar eens naar de charts.Middelmatigheid alom en A7X is no exception dear.
Ik heb ze toen ook gezien, vond het maar niksquote:Op woensdag 30 december 2009 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben naar dat concert geweest waar ze in het voorprogramma van Metallica stonden. Ik was blij dat ik maar een stukje heb gehoord, wat een grafherrie is dat zeg.
Dat is zeker rete gaaf, de drummer van Dream Theater woohooquote:Op donderdag 18 februari 2010 06:05 schreef crrrN het volgende:
Gaaf! Ben erg benieuwd: http://www.avengedsevenfo(...)-studio-mike-portnoy
quote:Finished tracking drums with MP. They sound fucking amazing. Jimmy will be proud. Jimmy's also smiling knowing that Mike Portnoy has a deathbat forever tattooed on him. To show Mike that A7X is deeper then just a band I got one to match his. Jimmy would have done the same. Mike realized that our fans and friends are considered family. Being an A7X fan isn’t always easy because it means you’re not only gonna laugh with us, but cry with us and defend us on occasion. If you’re part of the family it's for life. Shads dedicated his right hand to our brother, without hesitation. I believe what we all share together is magical and wouldn't have it any other way...Ill try my best to keep you updated from the studio.
much love
ZV
A7X
Nu begrijp ik de invalbeurt van Mike Portnoy...quote:~ hoop lariekoek over downloaden en locale platenboer ~ ze zijn Warner naar Roadrunner records zijn geswitcht en dat daarom het album pas in augustus uitkomt..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:45 schreef crrrN het volgende:
Ik vind Danger Line en Save Me echt een van hun beste werk ooit. Ongelofelijk.
Heb hem hier al sinds de 27ste liggen, werd op de releasedag bezorgd door bol.com. de Pre-order editie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uiteraard heb ik het nieuwe album nog niet, maar hij wordt steeds lekkerder als je 'm vaker hoort
Die man weet niet waar die het over heeft. Hij is echt al een tijdje uit nu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was net in de cd-winkel en de beste man wist me te vertellen dat het album pas de 30e van augustus uitkomt
moet ik ook maar doen, ze verdienen hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb vandaag dan eindelijk het album origineel kunnen kopen
nopequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
serieus? zitten ze niet dit hele jaar in Amerika te touren?
me 2quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef Tokus het volgende:
bij de eerste luisterbeurt beviel het nieuwe album me niet zo, maar nu ik 'm de laatste dagen wat meer luister (ivm voorbereiding op een telefoontje straks...) moet ik zeggen dat ik het album toch steeds beter begin te waarderen.
neeeeee !!quote:
lucky bastardquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik was er net, nu even de platen uitzoeken
ben ik ook, maar het nieuw album vind ik wel extreem goedquote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al vond ik de eerste paar nummers niet zo denderend. Maar ik ben dan ook nog uit de Sounding the Seventh Trumpet & Waking the Fallen tijden.
Wederom top foto's!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
De rest kan je hier vinden.
En ben nog aan het uploaden! Kun je nagaan!quote:
Jawel twee waarop ze samen staan volgens mij, rest inderdaad niet. Mike stond niet zo in het licht en was veel minder aanwezig dan de andere heren. Dus vandaar de keuze om de foto's die ik gemaakt had niet te plaatsenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef DeBassist het volgende:
valt me trouwens op dat er geen foto's van mike bijzitten
Ik vind Avenged Sevenfold best een zeer aardige band, maar toch ben ik blij dat Portnoy weg is. Hij kan zoveel meer dan dat hij bij deze band laat zien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef crrrN het volgende:
Mike Portnoy weer weg en in januari komt er een nieuwe drummer. Ben benieuwd
Ik vind het zo jammer dat 'Nightmare' in mijn optiek een beetje uitgaat als een nachtkaars. Het begint lekker met vette uptempo hardrockmetal songs, maar de 2e helft van de plaat is zo poppy. Er staan net een paar teveel ballades op.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef AgeEll het volgende:
Die eerdere albums vind ik te chaotisch, maar fans van het eerste uur vinden dat volgens mij het beste werk,
Maar ik vind echt de laatste 2 het vetst.
Dat is wel waar, maar vind het einde van A7X ook niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:22 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat 'Nightmare' in mijn optiek een beetje uitgaat als een nachtkaars. Het begint lekker met vette uptempo hardrockmetal songs, maar de 2e helft van de plaat is zo poppy. Er staan net een paar teveel ballades op.
Nightmare komt de cd speler niet in hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef -Menn0- het volgende:
Nakijken, ben blij dat dat een nightmare van het verleden is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |