1ste ring zar vrijwel vol, de tweede voor de helft denk ik. Ik denk wel dat het ook door Disturbed kwam dat het vrijwel vol zat, dat was een slimme keuze van ze!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
vanavond dus.
Staanplaatsen waren geloof ik toch vrij snel uitverkocht, zitplaatsen liepen zoals verwacht wel wat minder hard.
Vergeet niet te vermelden dat de projecties op de kubus niet leken te passen en constant moesten worden bijgesteld.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
1ste ring zar vrijwel vol, de tweede voor de helft denk ik. Ik denk wel dat het ook door Disturbed kwam dat het vrijwel vol zat, dat was een slimme keuze van ze!
Maar jammer genoeg was het een slecht concert. Qua geluid, en ook de stage show was drie keer niets.
De basist van Chevelle deed een gedeelte van de vocals, maar was onhoorbaar. Disturbed had redelijk geluid, en flink wat vlammen, en gaf voor ons eigenlijk de beste performance.
Avenged had een soort kubus mee, die een gedeelte de zaal inging soms, maar meer dan wat sterrestelsels erop projecteren deden ze er niet mee. Ze hadden geen vuur, geen pyro, geen lasers oid, alleen bij de laatste nummers stak er een soort opblaas astronaut boven de drummer uit. Ook niet spectaculair.
En het geluid was zo bagger, zang onhoorbaar, drums te hard, bas te hard...aanfluiting gewoon.
waar stond/zat je?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
1ste ring zar vrijwel vol, de tweede voor de helft denk ik. Ik denk wel dat het ook door Disturbed kwam dat het vrijwel vol zat, dat was een slimme keuze van ze!
Maar jammer genoeg was het een slecht concert. Qua geluid, en ook de stage show was drie keer niets.
De basist van Chevelle deed een gedeelte van de vocals, maar was onhoorbaar. Disturbed had redelijk geluid, en flink wat vlammen, en gaf voor ons eigenlijk de beste performance.
Avenged had een soort kubus mee, die een gedeelte de zaal inging soms, maar meer dan wat sterrestelsels erop projecteren deden ze er niet mee. Ze hadden geen vuur, geen pyro, geen lasers oid, alleen bij de laatste nummers stak er een soort opblaas astronaut boven de drummer uit. Ook niet spectaculair.
En het geluid was zo bagger, zang onhoorbaar, drums te hard, bas te hard...aanfluiting gewoon.
Een meter of 10-20 voor het geluidsbord als ik zo moet schatten? De mensen om me heen leken zich allemaal best te vermaken, en ik zeg niet dat ik er helemaal niets aan vond...maar Disturbed had wat mij en junior bereft gewoon beter geluid, en een beter optreden. Vuur is altijd beter dan een lamme kubus die eigeijk niets toe voegt en een te late astonaut.quote:Op maandag 20 februari 2017 08:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar stond/zat je?
vooraan vond ik het geluid op zich best goed, achteraan was het ook niet slecht (en de zang gewoon te verstaan), onder de tribunes (dus aan de zijkanten, bij de bar) was het gewoon bagger maar dat is daar altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |