:quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:57 schreef addie84 het volgende:
[..]
tenzij je binnen 5 jaar alles haalt
ja maar het ligt er wel aan of je onder de oude of de nieuwe regeling valt, tenminste, volgens mij gingen ze dat veranderen.quote:
5 jaar toch? ik wil wel een beetje speing hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:57 schreef addie84 het volgende:
[..]
tenzij je binnen 4 jaar alles haalt
Uhm ik heb daar maar 9 weken stage gelopen, dus per twee maanden.quote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Is dat per maand?
En doe je HBO?
Ruilen?quote:Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ik kijk net op mijn ibgroep, en daar staat nu dat ik een studieschuld heb van 75,10 euro ofzo.
op de uni niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja
op het hbo is je studiefinancierig een lening ja
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb lichtelijk geïrriteerd opgebeld naar de Postbank vandaag, omdat men vijf teruggestortte euro's van mijn chipkaart, spoorloos had doen verdwijnen en ik daardoor helemaal blut was. Dat schijnt twee werkdagen te duren. De prutsers. Inmiddels heb ik toch alweer wat geld verdiend, maar dan nog... twee werkdagen?
Tja, ik geef zoiets ook wel uit in een week hoor. Heb momenteel stufi, loon, huursubsidie en nog een paar tientjes in de maand uit een handeltje, maar moet nog flink wat terugbetalen van de afgelopen maanden. Huurachterstand van 700+ euro en nog een paar honderd euro hier en daar.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Uberpauper!
Haha. En ik kon er al niet tegen 50 euro voor 'n week te hebben.![]()
Gelukkig krijg ik straks loon, stufi, nabetaling UWV ivm faillissement en ouderlijke bijdrage.
Dat wordt weer knallen!!
Mja, en 50 euro is dus al ernstig weinig, voor een student, wat ernstig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, ik geef zoiets ook wel uit in een week hoor. Heb momenteel stufi, loon, huursubsidie en nog een paar tientjes in de maand uit een handeltje, maar moet nog flink wat terugbetalen van de afgelopen maanden. Huurachterstand van 700+ euro en nog een paar honderd euro hier en daar.
Ik werk deze week dan ook 46 uur.![]()
Onverwachts m'n baantje kwijtgeraakt, net voor de twee vakanties die ik had gepland. Scheelde me twee maanden salaris, ofwel 900 euro.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Mja, en 50 euro is dus al ernstig weinig, voor een student, wat ernstig eigenlijk.![]()
Maar genieten, een huurachterstand van 700 euro. En ik al flippen over 2 boetes van in totaal 150.
Oja, ik heb ook nog huursubsidie, 20 euro.![]()
Waarom zulke schulden gemaakt trouwens man? Slecht bezig.
20 euro bij een huur van 300. Kan toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Onverwachts m'n baantje kwijtgeraakt, net voor de twee vakanties die ik had gepland. Scheelde me twee maanden salaris, ofwel 900 euro.![]()
Hoe kom je aan 20 euro huursubsidie? Ik 'krijg' 50 euro.
Ik werk nu in Haarlem (bijna twee uur reistijd), maar ik begin dit weekend hier in Rotterdam. Beide verkoopbaantjes voor een paupersalaris; ik ga nu op zoek naar iets fatsoenlijks voor full time, en dan in deeltijd studeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef LaZZ het volgende:
[..]
20 euro bij een huur van 300. Kan toch?
Maar wel kut dat je baan dan idd kwijtraakt. Ik had ook een faillissement net voor vakantie. Ook 2 maanden geen loon. Maar dik voorschot gekregen van huidige baan. Zelfde BV binnen die groep etc. blabla, in ieder geval, nog dezelfde baan etc. maar dan in een andere BV.
Tering, 2 uur reistijd? Dude!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik werk nu in Haarlem (bijna twee uur reistijd), maar ik begin dit weekend hier in Rotterdam. Beide verkoopbaantjes voor een paupersalaris; ik ga nu op zoek naar iets fatsoenlijks voor full time, en dan in deeltijd studeren.
En een faillisesement van je werkgever bedoel je, of van je eigen bedrijf?
Wat overigens bijzonder vreemd is, is dat ik niet ingeschreven ben voor het twee jaar op de UL, maar nog niets heb gehoord van de IBG. Wel krijg ik nog stufi en heb ik dus ook nog m'n OV-Studentenkaart.![]()
Ik zou als de sodemieter m'n OV inleveren!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik werk nu in Haarlem (bijna twee uur reistijd), maar ik begin dit weekend hier in Rotterdam. Beide verkoopbaantjes voor een paupersalaris; ik ga nu op zoek naar iets fatsoenlijks voor full time, en dan in deeltijd studeren.
En een faillisesement van je werkgever bedoel je, of van je eigen bedrijf?
Wat overigens bijzonder vreemd is, is dat ik niet ingeschreven ben voor het twee jaar op de UL, maar nog niets heb gehoord van de IBG. Wel krijg ik nog stufi en heb ik dus ook nog m'n OV-Studentenkaart.![]()
Ik ga niet kappen, maar in deeltijd verder.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tering, 2 uur reistijd? Dude!!
En wat is je uurloon dan?
Nee, faillissement van m'n vorige werkgever, is een BV binnen een bepaalde groep, en met die BV ging het niet zo goed, dus die hebben ze failliet laten gaan. Nu doe ik hetzelfde project binnen een andere BV in een ander gebouw.Vage zooi, maar wel klote dat ik m'n geld niet had.
Maar gast, wtf, ga je kappen met je studie? Slecht bezig, net begonnen met 'n nieuwe.
En overigens? Stond je wel ingeschreven bij de IBG? Of heb je je daar gewoon uitgeschreven? Anders loopt het gewoon door èh.
je zult nog tot vrijdag moeten wachten en ik had het 3 weken geleden al nodigquote:Op woensdag 21 september 2005 17:40 schreef MaJo het volgende:
Wanneer wordt het gestort, morgen zeker? Ik heb het NU nodig
Damn, nog twee dagen wachten?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je zult nog tot vrijdag moeten wachten en ik had het 3 weken geleden al nodig
donder op zegquote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef PaleLight het volgende:
Tja, waarom het tegenwoordig altijd rond de 24e is...![]()
De IBG geeft de overheid de schuld, de overheid geeft de IBG de schuld en wij studenten hebben het nakijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |