Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ? ik heb nooit int rood gestaan omdat ik geen 100 smsjes per dag stuur / paar uur per dag belquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef freshfunk het volgende:
Ik zit bij de postbank, volgens mij maakt die het altijd gelijk over, ofzo. Jeeej, als mn studiefinanciering komt, heb ik al 70 euro afgelost van die 500 euro die ik in het rood sta!![]()
Pff dan ben jij ook niet stoer zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ? ik heb nooit int rood gestaan omdat ik geen 100 smsjes per dag stuur / paar uur per dag bel
Vriendje dat ver weg woont.. En mn OV was een maand niet geldigquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ? ik heb nooit int rood gestaan omdat ik geen 100 smsjes per dag stuur / paar uur per dag bel
Ik mag niet eens meer rood staan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ?
Ik kreeg laatst voor het eerst zo'n brief. Ik had mijn limiet qua roodstaan overschreden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer rood staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |