kom jij isch onlinequote:
Vertel eens wat meer, dit klinkt als een normaal weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef D.Bigalow het volgende:
Wat is er vannacht gebeurd? Ik kreeg via via te horen dat Natalie hele volwassen dingen met ene fokker Steenz heeft gedaan en Nikky schijnt zich ook niet helemaal kosjer te hebben gedragen met een Fokker. Wie weet er meer?
Nikky@fok.nlquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste pics he nuon?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste pics he nuon?
Ik zal eens vragen of er meer bekend is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Vertel eens wat meer, dit klinkt als een normaal weekend.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef King_Nothing het volgende:
Zijn er foto's?
* Nuongirl vraagt zich af welke kloon dit isquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef D.Bigalow het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of er meer bekend is.
En wat voor een paarquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef King_Nothing het volgende:
Zijn er foto's?
Ah daar hebben we Steenzquote:
Kleuterquote:
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:16 schreef steenz het volgende:
Roddels, allemaal roddels...![]()
over mij dan
quote:
'De beest uithangen' is de term die ik hoorquote:
De roddelsquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is "Het" en zijn daar foto's van?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef freecell het volgende:
iets met voeten, minkeltje en nikky die op minkeltje lag werd geduwd
In dat zelfde kader :quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef freecell het volgende:
iets met voeten, minkeltje en nikky die op minkeltje lag
En toen dacht ik " Natalie heeft toch helemaal geen katquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
In dat zelfde kader :
...... zegt:
ik was een hulpstukje vergeten voor een vibrerend apparaatje, en toen moest ik alleen met een vinger en wat vloeistof verder
En die heb je dubbel zo hard teruggekregen met twee kussens tegelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef Minkeltje het volgende:
* Minkeltje heeft een Nikky vol in t gezicht gemept met een kussen (meerdere malen , 3x de slaanwaarde)
Ze stonden boven me te kwijlen Natalie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef Natalie het volgende:
Nikky, wat zijn dat voor rare vlekken in jou slaap t-shirt?
Aantal? Het was net een salsa nummerquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef Nuongirl het volgende:
En Natalie, waarom kraakte jouw bed een aantal maal?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef Chanty het volgende:
steenz heeft me net alles op msn verteld... voor vijf euro mogen jullie een kopie van het gesprek hebben
Mja ik wou het nog netjes houden, maar de overige mensen konden hierdoor niet slapen heb ik begrepen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Aantal? Het was net een salsa nummer
* Natalie is zich van geen kwaad bewust.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef Nuongirl het volgende:
En Natalie, waarom kraakte jouw bed een aantal maal?
En dan hoor ik ook nog dat je kamer zo'n beetje geluidsdicht is. Hoe hard ging je wel niet tekeer?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie is zich van geen kwaad bewust.
't Was iig niet met mij
ach als ze maar hebben genotenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef nikky het volgende:
[..]
En dan hoor ik ook nog dat je kamer zo'n beetje geluidsdicht is. Hoe hard ging je wel niet tekeer?
En wat weet jij dan wel niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik weet meer.
Foto's heb ik nog niet helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |