Pardon? De afgelopen jaren vergeten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom hebben mijn favoriete clubs (op de Spurs na) allemaal zo'n slecht aankoopbeleid?
On topic blijven, moderator!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pardon? De afgelopen jaren vergeten?
Maar aan wie geraak je nu in godsnaam Iatchuk en Zane kwijt ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Saneer dan eerst de selectie en verkoop deze (ongetwijfeld) dure jongens, voor je weer een spits voor de breedte huurt, want daar ziet ernaar uit. Zeker nu Serhat Akin en Mbo Mpenzo zo in vorm zijn.
Vooruit danquote:
Een paar jaar....? en vervang dat "was" maar door "is"quote:Maar ik kijk even naar afgelopen zomer, natuurlijk weet ik dat de Spurs daarvoor dramatisch aankochten en daardoor een paar jaar niet de beste club van London was.
De Belgische voetbalbond werkt weer op kruissnelheid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Evergem, de tegenstander van Wevelgem op de openingsdag, kan trainer Vital Borkelmans er niet mee lachen: ,,Het is schandalig dat we drie maanden na het einde van vorig seizoen nog steeds niet weten wie in onze reeks staat en wanneer in vierde A de competitie start. Zo iets kan enkel in Belgie.’’
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
KVM 1-1 Union, afgelopen woensdag. Vanavond Virton - KVM
Gisteravond al gelezenquote:
spijtig dat de wedstrijd niet gelukt is héquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef DarkShine het volgende:
Fata Malinwa is gelukt!
Volgende week zaterdag naar Geel - KV Mechelen.
Waarom ben je er niet heen?quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
Standard na een half uur 0-1 achter thuis tegen Beveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |