abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30058575
Rode kaart voor Vanden Borre nu. Belachelijke rode kaart, niets aan de hand. Wat een dramatisch niveau die scheidsrechter zeg. Hij had beter Oliseh een rode kaart gegeven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30058604
2-2 door Hans Cornelis, geweldig afstandsschot. Na de 2-1 is ook de 2-2 een fout van Proto.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:38:01 #63
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30058666
2-3 Mpenza. Met 25 straatlengten voorsprong de beste man op 't veld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30058718
3-3, wederom een fout van Proto. Wat doet Anderlecht toch met keepers?
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:42:30 #65
67640 SaintOfKillers
pi_30058719
3-3

Traag kutforum.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30058742
Het is zowaar nog een hele leuke wedstrijd geworden.

Fok is zo traag als dikke stront inderdaad.

Mooie kans voor Bob.
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:13:07 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30058994
Ik zapte weg met de 0-1 omdat ik het een vervelende wedstrijd vond om te kijken.
Is het uiteindelijk 3-3 geworden

WE ARE TOP OF THE LEAGUE!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30059163
Anderlecht kan wel weer op zoek naar een andere keeper.
  zondag 28 augustus 2005 @ 21:02:53 #69
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_30059637
Standard alleen op kop. Da's ook al een eind geleden dat we dat nog eens gezien hebben. En misschien kan standard ook nog eens profiteren van het zware Europese programma van Anderlecht en Brugge.
pi_30060023
Hopelijk blijft Dragutinovic bij Standard, dan kunnen ze het eindelijk eens een keer lang volhouden.
pi_30060464
Toch vrees ik een beetje voor Standard, hun overwinningen waren immers niet echt overtuigend te noemen.
pi_30061051
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anderlecht kan wel weer op zoek naar een andere keeper.
Wat hij liet zien valt inderdaad niet mee...
That's all folks!
pi_30066479
Zijn er ook nog Lierse fans?

pi_30067919
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:05 schreef Chimay het volgende:
Toch vrees ik een beetje voor Standard, hun overwinningen waren immers niet echt overtuigend te noemen.
Tja, Anderlecht overtuigde achterin ook niet echt en Brugge lijdt ook nogal wat puntverlies. Dit zou best weleens het jaar van Standard kunnen worden.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:42:24 #75
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_30068626
Ik ben trouwens zeer te spreken over het programma de zondagavond. Een beetje naar het voorbeeld van de NOS met een ronde tafel, erg aangenaam.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:51:23 #76
67640 SaintOfKillers
pi_30068703
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit zou best weleens het jaar van Standard kunnen worden.
Dat zou wel eens tijd worden, men moet daar nu al veel te lang wachten.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:51:51 #77
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_30132206
Brugge heeft hun spits binnen, en het is geen prutser. Ze mogen Portillo een jaar huren van Real Madrid. Alleen als Club Brugge tegen Madrid zou spelen in de CL mogen ze portillo niet opstellen.

Het Belgisch voetbal wordt leuker en leuker.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:21:04 #78
67640 SaintOfKillers
pi_30142843
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef placebeau het volgende:
Brugge heeft hun spits binnen, en het is geen prutser. Ze mogen Portillo een jaar huren van Real Madrid. Alleen als Club Brugge tegen Madrid zou spelen in de CL mogen ze portillo niet opstellen.

En Anderlecht heeft een vage Hongaar gehaald. En ene Pujol geleend. Standard heeft een Roemeen gehaald, ook zou Dragutinovic blijven (omdat hij geen andere club vindt). En datzelfde Standard wil ook nog Bernard Diomčde opgraven benaderen.
pi_30142912
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef placebeau het volgende:

Portillo is vooral op basis van zijn naam een goede spits. Behalve in jeugdelftallen heeft hij nog heel weinig laten zien eigenlijk.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 20:24:45 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_30142974
Nou ik zou willen dat Ajax hem had gehuurd. Ik vind het een mooie voetballer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30143093
Een goede zaak voor Standard dat Dragutinovic blijft, hij is toch wel een van de sterkhouders van de ploeg.
pi_30143142
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En Anderlecht heeft een vage Hongaar gehaald. En ene Pujol geleend. Standard heeft een Roemeen gehaald, ook zou Dragutinovic blijven (omdat hij geen andere club vindt). En datzelfde Standard wil ook nog Bernard Diomčde opgraven benaderen.
En gaat Clement nog weg? Want hij mist Rapaic toch zo erg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30143172
Leonard bedoel je? Die blijft volgens mij.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:30:46 #84
67640 SaintOfKillers
pi_30143212
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En gaat Clement nog weg? Want hij mist Rapaic toch zo erg.
Ging dat niet over Leonard? En over Dragutinovic?
pi_30143237
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ging dat niet over Leonard? En over Dragutinovic?
Over Leonard en Rapaic volgens mij. Leonard mist Rapaic nogal.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:32:17 #86
67640 SaintOfKillers
pi_30143266
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Over Leonard en Rapaic volgens mij. Leonard mist Rapaic nogal.
Quote dan ook niet zo snel, nu kan ik niet meer editten
pi_30143270
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ging dat niet over Leonard?
Klopt ja.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30143340
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Quote dan ook niet zo snel, nu kan ik niet meer editten
F5-topic he.
pi_30143565
Leonard moeten ze gewoon laten gaan, want die is volgens mij over zijn top.
Ik heb hem tegen Zulte-Waregem gezien, maar vond hem een van de slechtste op het veld.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30157183
quote:
Talentvolle Standard-aanwinst Niculae erg blessuregevoelig

Marius Constantin Niculae, zo heet de vervanger van Sambegou Bangoura bij Standard. De 24-jarige Roemeense international was einde contract bij Sporting Lissabon en tekende voor een seizoen bij de Rouches.
Niculae gold als een absoluut supertalent toen hij op zijn vijftiende al debuteerde in de hoofdmacht van Dinamo Boekarest. Op zijn achttiende werd hij al opgeroepen voor de nationale ploeg, in het seizoen 2000/001 kroonde hij zich topschutter van Roemenië met 20 goals. De grote clubs stonden in rij voor hem maar in plaats van naar Arsenal of AC Milan te verkassen, kwam hij bij Sporting Lissabon terecht.

Daar viel Niculae van zijn sokkel. De Roemeen was zo vaak geblesseerd dat hij geen enkel seizoen echt wist door te breken. Niculae wordt daarom beschouwd als een Roemeense tragedie, ook al staat zijn talent buiten kijf. In juni werd Niculae nog opgeroepen voor de nationale ploeg waar hij twaalf keer scoorde in 26 interlands. ,,Het is een stevige knaap die sterk is in de lucht'', zegt Michel Preud'homme, sportief directeur van Standard.
quote:
Dragutinovic naar Sevilla

Ivica Dragutinovic is dan toch weg bij Standard, de verdediger van de Rouches bereikte een overeenkomst met het Spaanse Sevilla. Verassende wending alweer want Drago zei op de clubsite van Standard nog dat hij zijn contract zou uitdoen.

De Spanjaarden waren sneller dan het Griekse Olympiakos om de verdediger van Servië-Montenegro binnen te halen.

Dragutinovic ondertekende een contract dat hem voor drie seizoenen aan de club bindt met optie op een vierde seizoen. Die optie wordt pas gelicht afhankelijk van het aantal gespeelde wedstrijden in dat derde seizoen.
Dat is een flinke aderlating voor Standard denk ik.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')