Wat hij liet zien valt inderdaad niet mee...quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anderlecht kan wel weer op zoek naar een andere keeper.![]()
Tja, Anderlecht overtuigde achterin ook niet echt en Brugge lijdt ook nogal wat puntverlies. Dit zou best weleens het jaar van Standard kunnen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:05 schreef Chimay het volgende:
Toch vrees ik een beetje voor Standard, hun overwinningen waren immers niet echt overtuigend te noemen.
Dat zou wel eens tijd worden, men moet daar nu al veel te lang wachten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit zou best weleens het jaar van Standard kunnen worden.
En Anderlecht heeft een vage Hongaar gehaald. En ene Pujol geleend. Standard heeft een Roemeen gehaald, ook zou Dragutinovic blijven (omdat hij geen andere club vindt). En datzelfde Standard wil ook nog Bernard Diomčde opgraven benaderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef placebeau het volgende:
Brugge heeft hun spits binnen, en het is geen prutser. Ze mogen Portillo een jaar huren van Real Madrid. Alleen als Club Brugge tegen Madrid zou spelen in de CL mogen ze portillo niet opstellen.
Het Belgisch voetbal wordt leuker en leuker.
Portillo is vooral op basis van zijn naam een goede spits. Behalve in jeugdelftallen heeft hij nog heel weinig laten zien eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef placebeau het volgende:
Brugge heeft hun spits binnen, en het is geen prutser. Ze mogen Portillo een jaar huren van Real Madrid. Alleen als Club Brugge tegen Madrid zou spelen in de CL mogen ze portillo niet opstellen.
Het Belgisch voetbal wordt leuker en leuker.
En gaat Clement nog weg? Want hij mist Rapaic toch zo erg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Anderlecht heeft een vage Hongaar gehaald. En ene Pujol geleend. Standard heeft een Roemeen gehaald, ook zou Dragutinovic blijven (omdat hij geen andere club vindt). En datzelfde Standard wil ook nog Bernard Diomčde opgraven benaderen.
Ging dat niet over Leonard? En over Dragutinovic?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En gaat Clement nog weg? Want hij mist Rapaic toch zo erg.
Over Leonard en Rapaic volgens mij. Leonard mist Rapaic nogal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ging dat niet over Leonard? En over Dragutinovic?
Quote dan ook niet zo snel, nu kan ik niet meer edittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over Leonard en Rapaic volgens mij. Leonard mist Rapaic nogal.
Klopt ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ging dat niet over Leonard?
F5-topic he.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Quote dan ook niet zo snel, nu kan ik niet meer editten
quote:Talentvolle Standard-aanwinst Niculae erg blessuregevoelig
Marius Constantin Niculae, zo heet de vervanger van Sambegou Bangoura bij Standard. De 24-jarige Roemeense international was einde contract bij Sporting Lissabon en tekende voor een seizoen bij de Rouches.
Niculae gold als een absoluut supertalent toen hij op zijn vijftiende al debuteerde in de hoofdmacht van Dinamo Boekarest. Op zijn achttiende werd hij al opgeroepen voor de nationale ploeg, in het seizoen 2000/001 kroonde hij zich topschutter van Roemenië met 20 goals. De grote clubs stonden in rij voor hem maar in plaats van naar Arsenal of AC Milan te verkassen, kwam hij bij Sporting Lissabon terecht.
Daar viel Niculae van zijn sokkel. De Roemeen was zo vaak geblesseerd dat hij geen enkel seizoen echt wist door te breken. Niculae wordt daarom beschouwd als een Roemeense tragedie, ook al staat zijn talent buiten kijf. In juni werd Niculae nog opgeroepen voor de nationale ploeg waar hij twaalf keer scoorde in 26 interlands. ,,Het is een stevige knaap die sterk is in de lucht'', zegt Michel Preud'homme, sportief directeur van Standard.
Dat is een flinke aderlating voor Standard denk ik.quote:Dragutinovic naar Sevilla
Ivica Dragutinovic is dan toch weg bij Standard, de verdediger van de Rouches bereikte een overeenkomst met het Spaanse Sevilla. Verassende wending alweer want Drago zei op de clubsite van Standard nog dat hij zijn contract zou uitdoen.
De Spanjaarden waren sneller dan het Griekse Olympiakos om de verdediger van Servië-Montenegro binnen te halen.
Dragutinovic ondertekende een contract dat hem voor drie seizoenen aan de club bindt met optie op een vierde seizoen. Die optie wordt pas gelicht afhankelijk van het aantal gespeelde wedstrijden in dat derde seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |