Veel zijn dat er toch niet geweest. Sonck , en dan moeten we al terug gaan naar Nilis (die in België nooit zo speelde als bij PSV) , De Bilde (moeten vluchten voor het publiek dat hem dreigde te lynchen) en Degryse (op de "terugweg" uit Engeland) zeker ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd wel grappig, die Belgen die naar "grote" clubs in het buitenland willen en dan bij Ajax of PSV belanden.
Ahja Simons , maar die is eerder vertrokken omdat Club het geld broodnodig had, die wilde zelf evengoed in België blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Timmy Simons wellicht nog?
Volgens mij zoiets :quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, wat is doorgaans de basis elf van Standard dit seizoen?
Want ik heb nu fifa 2006 alleen daar ztten o.a. bangoura en drago er nog bij. En wil wel de huidige opstelling spelen eigenlijk.
Ceulemans speelt voetbal itt Sollied. Nu mogen de spelers ten minste zelf creatief denken. Dat sommigen dit niet kunnen bewijst het schrijnend gebrek aan talent van sommigen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wat doet Ceulemans anders qua voetbal?
bij Aalst heeft ie het heus niet slecht gedaan in die jaren dat hij er zat. ook bij ingelmunster zelfs behoorlijk denk ik. En Westerlo is nooit in degradatiegevaar gekomen , altijd mooie middenmoot-subtop. Tactisch is ie missch niet zo sterk als een Vandereycken bvb, maar hij laat de creativiteit vd spelers de vrije loop, geeft de jeugd kansen, laat op het eerste zicht middelmatige spelers doorgroeien. En weet heus wel iets van voetbal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ceulemans heeft ze in de eerste plaats deze zomer fysiek doodgetraind daar in Brugge, met de blessuregolf van nu tot gevolg.
En hij speelt ook totaal anders, waar Sollied altijd opteerde voor zijn scandinavische 433 met zowat altijd dezelfde spelers in de basiself zie je dat Ceulemans taktisch vanalles probeert.
En ik vind Ceulemans ook gewoon geen goede trainer, dat is hij nooit geweest. Gedegradeerd met Aalst, met Ingelmunster in de lagere klassen getraind en toch ook nooit in 2de met die ploeg bij de top kunnen aansluiten, iets wat zijn opvolger wel kon , en nu hij weg is in Westerlo staan ze zelfs al voor Club![]()
![]()
klopt ongeveer wel, enkel staat Léonard links en Beda centraal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij zoiets :
----------------------Runje----------------
Deflandre--Onyewu--Leonard--Beda
-------Assou-Ekotto-------Geraerts------
Walasiako-------------------------Moreira
--------Concecao-----------------------
----------------------Tchite--------------
Jij mag vinden van Vermant wat je wil, maar hij kon wel een subtopper in Duitsland draaiende houden. En dat Portillo geen contact heeft met de groep, is mede de verantwoordelijkheid van de trainer. In tientallen andere ploegen lukt het wel met nog grotere taalproblemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef BramK het volgende:
Vermant vind ik persoonlijk al jaren overgewaardeerd. Beetje zoals Baseggio : groot talent geweest maar blijven trappelen. En zeggen dat ie in Duitsland top speelde gaat niet echt op vind ik. Heeft daar eigenlijk nooit een basisplaats gehad op een sterke periode van een 15tal matchen na.
Leko kon me nog niet overtuigen. Haalt alleszins het niveau niet van Ceh. Al moet ik zeggen dat Ceh in zijn 1ste seizoen club ook niet te best was. Valgaeren is al jaren meer gekwetst dan wat anders, en dat merk je nu toch wel. Portillo mag dan wel een talent zijn, maar heeft al 5 jaar amper gespeeld. Plus dat hij enkel spaans praat en amper contact zou hebben met ploegmaats.
Nee geef dan maar de kans aan gasten als VD Lanoitte, Van Audenaerde, Provoost, Vlaeminck, Roelandts, Yulu, Blondel en Dufer. Dat is de toekomst van het Belgische voetbal. Jongens met erg veel talent. Club heeft al Karel Geraerts naar Standard en Hans Cornelis naar Genk laten vertrekken. Dat de Caje nu de jeugd de kansen geeft is een goede zaak voor het Belgisch voetbal. Geraerts zegt zelfs dat Provoost beter is dan hem.
En als je ziet dat Anderlecht met Kompany, Proto, VD Borre en De Man ook jonge spelers heeft hebben we zeker veel talent in Belgie voor de toekomst. De belgische beloften staan niet toevallig 1ste in hun groep voor spanje en servie.
Kan kloppen, maar tegenstanders wisten vroeger precies welke ploeg ze tegenover zich kregen en konden zich hieraan dus makkelijk aanpassen, en toch slaagde Sollied erin zijn team landskampioen te maken. Dat vind ik ook een hele prestatie hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef BramK het volgende:
[..]
Ceulemans speelt voetbal itt Sollied. Nu mogen de spelers ten minste zelf creatief denken. Dat sommigen dit niet kunnen bewijst het schrijnend gebrek aan talent van sommigen.
Wel zijn er veel geblesseerden en werden Simons en Ceh niet echt vervangen. Maar Ceulemans laat de jongens spelen en geeft de jeugd een kans, dat komt wel goed. Maar vergt natuurlijk wat aanpassing.
En dat wilde ik juist zeggen,bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:46 schreef BramK het volgende:
[..]
klopt ongeveer wel, enkel staat Léonard links en Beda centraal.
Vermant was vooral reserve en 12e man bij Schalke in plaats van de spil van de ploeg. Portillo is een talent dat als "senior" nog nooit ergens wat heeft laten zien. Hij moet oppassen geen eeuwig talent te worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Jij mag vinden van Vermant wat je wil, maar hij kon wel een subtopper in Duitsland draaiende houden. En dat Portillo geen contact heeft met de groep, is mede de verantwoordelijkheid van de trainer. In tientallen andere ploegen lukt het wel met nog grotere taalproblemen.
Misschien moet Roda daar eens gaan kijken, nu hebben we tig nationaliteiten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Zulte-Waregem en Westerlo het zo goed blijven doen. Vooral omdat ze met veel Belgen spelen, misschien zien enkele andere ploegen dan ook het licht i.p.v. met matige buitenlanders te blijven spelen. Niet dat ze dan beter zullen gaan spelen, maar ook niet slechter en op die manier geven ze wel de kans aan de eigen jeugd om zich te gaan ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |