abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:07:29 #276
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_31229571
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd wel grappig, die Belgen die naar "grote" clubs in het buitenland willen en dan bij Ajax of PSV belanden.
Veel zijn dat er toch niet geweest. Sonck , en dan moeten we al terug gaan naar Nilis (die in België nooit zo speelde als bij PSV) , De Bilde (moeten vluchten voor het publiek dat hem dreigde te lynchen) en Degryse (op de "terugweg" uit Engeland) zeker ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:19:51 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31229930
Timmy Simons wellicht nog?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:22:43 #278
pi_31230023
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Timmy Simons wellicht nog?
Ahja Simons , maar die is eerder vertrokken omdat Club het geld broodnodig had, die wilde zelf evengoed in België blijven
pi_31230196
DG, wat is doorgaans de basis elf van Standard dit seizoen?
Want ik heb nu fifa 2006 alleen daar ztten o.a. bangoura en drago er nog bij. En wil wel de huidige opstelling spelen eigenlijk.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:38:38 #280
pi_31230484
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, wat is doorgaans de basis elf van Standard dit seizoen?
Want ik heb nu fifa 2006 alleen daar ztten o.a. bangoura en drago er nog bij. En wil wel de huidige opstelling spelen eigenlijk.
Volgens mij zoiets :

----------------------Runje----------------
Deflandre--Onyewu--Leonard--Beda
-------Assou-Ekotto-------Geraerts------
Walasiako-------------------------Moreira
--------Concecao-----------------------
----------------------Tchite--------------
pi_31248427
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wat doet Ceulemans anders qua voetbal?
Ceulemans speelt voetbal itt Sollied. Nu mogen de spelers ten minste zelf creatief denken. Dat sommigen dit niet kunnen bewijst het schrijnend gebrek aan talent van sommigen.
Wel zijn er veel geblesseerden en werden Simons en Ceh niet echt vervangen. Maar Ceulemans laat de jongens spelen en geeft de jeugd een kans, dat komt wel goed. Maar vergt natuurlijk wat aanpassing.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_31248469
Dan moet Ceulemans zeker de tijd krijgen, is een goede ontwikkeling voor het voetbal in Belgie.
That's all folks!
pi_31248505
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ceulemans heeft ze in de eerste plaats deze zomer fysiek doodgetraind daar in Brugge, met de blessuregolf van nu tot gevolg.
En hij speelt ook totaal anders, waar Sollied altijd opteerde voor zijn scandinavische 433 met zowat altijd dezelfde spelers in de basiself zie je dat Ceulemans taktisch vanalles probeert.

En ik vind Ceulemans ook gewoon geen goede trainer, dat is hij nooit geweest. Gedegradeerd met Aalst, met Ingelmunster in de lagere klassen getraind en toch ook nooit in 2de met die ploeg bij de top kunnen aansluiten, iets wat zijn opvolger wel kon , en nu hij weg is in Westerlo staan ze zelfs al voor Club
bij Aalst heeft ie het heus niet slecht gedaan in die jaren dat hij er zat. ook bij ingelmunster zelfs behoorlijk denk ik. En Westerlo is nooit in degradatiegevaar gekomen , altijd mooie middenmoot-subtop. Tactisch is ie missch niet zo sterk als een Vandereycken bvb, maar hij laat de creativiteit vd spelers de vrije loop, geeft de jeugd kansen, laat op het eerste zicht middelmatige spelers doorgroeien. En weet heus wel iets van voetbal.
pi_31248535
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Volgens mij zoiets :

----------------------Runje----------------
Deflandre--Onyewu--Leonard--Beda
-------Assou-Ekotto-------Geraerts------
Walasiako-------------------------Moreira
--------Concecao-----------------------
----------------------Tchite--------------
klopt ongeveer wel, enkel staat Léonard links en Beda centraal.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:06:53 #285
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31248951
Bij Brugge zijn Vermant, Leko, Portillo en Valgaeren niet in vorm. Allemaal nieuwe spelers bij de club die degelijk Europees niveau aankunnen. Het kan toeval zijn hoor, maar ik geloof het niet.
En dan is het wat gemakkelijk om zijn oplossing om dan maar een paar jongsters op het veld te zetten te bejubelen, maar erg doordacht is het volgens mij niet.
pi_31251182
Vermant vind ik persoonlijk al jaren overgewaardeerd. Beetje zoals Baseggio : groot talent geweest maar blijven trappelen. En zeggen dat ie in Duitsland top speelde gaat niet echt op vind ik. Heeft daar eigenlijk nooit een basisplaats gehad op een sterke periode van een 15tal matchen na.
Leko kon me nog niet overtuigen. Haalt alleszins het niveau niet van Ceh. Al moet ik zeggen dat Ceh in zijn 1ste seizoen club ook niet te best was. Valgaeren is al jaren meer gekwetst dan wat anders, en dat merk je nu toch wel. Portillo mag dan wel een talent zijn, maar heeft al 5 jaar amper gespeeld. Plus dat hij enkel spaans praat en amper contact zou hebben met ploegmaats.
Nee geef dan maar de kans aan gasten als VD Lanoitte, Van Audenaerde, Provoost, Vlaeminck, Roelandts, Yulu, Blondel en Dufer. Dat is de toekomst van het Belgische voetbal. Jongens met erg veel talent. Club heeft al Karel Geraerts naar Standard en Hans Cornelis naar Genk laten vertrekken. Dat de Caje nu de jeugd de kansen geeft is een goede zaak voor het Belgisch voetbal. Geraerts zegt zelfs dat Provoost beter is dan hem.
En als je ziet dat Anderlecht met Kompany, Proto, VD Borre en De Man ook jonge spelers heeft hebben we zeker veel talent in Belgie voor de toekomst. De belgische beloften staan niet toevallig 1ste in hun groep voor spanje en servie.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:19:56 #287
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31251999
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef BramK het volgende:
Vermant vind ik persoonlijk al jaren overgewaardeerd. Beetje zoals Baseggio : groot talent geweest maar blijven trappelen. En zeggen dat ie in Duitsland top speelde gaat niet echt op vind ik. Heeft daar eigenlijk nooit een basisplaats gehad op een sterke periode van een 15tal matchen na.
Leko kon me nog niet overtuigen. Haalt alleszins het niveau niet van Ceh. Al moet ik zeggen dat Ceh in zijn 1ste seizoen club ook niet te best was. Valgaeren is al jaren meer gekwetst dan wat anders, en dat merk je nu toch wel. Portillo mag dan wel een talent zijn, maar heeft al 5 jaar amper gespeeld. Plus dat hij enkel spaans praat en amper contact zou hebben met ploegmaats.
Nee geef dan maar de kans aan gasten als VD Lanoitte, Van Audenaerde, Provoost, Vlaeminck, Roelandts, Yulu, Blondel en Dufer. Dat is de toekomst van het Belgische voetbal. Jongens met erg veel talent. Club heeft al Karel Geraerts naar Standard en Hans Cornelis naar Genk laten vertrekken. Dat de Caje nu de jeugd de kansen geeft is een goede zaak voor het Belgisch voetbal. Geraerts zegt zelfs dat Provoost beter is dan hem.
En als je ziet dat Anderlecht met Kompany, Proto, VD Borre en De Man ook jonge spelers heeft hebben we zeker veel talent in Belgie voor de toekomst. De belgische beloften staan niet toevallig 1ste in hun groep voor spanje en servie.
Jij mag vinden van Vermant wat je wil, maar hij kon wel een subtopper in Duitsland draaiende houden. En dat Portillo geen contact heeft met de groep, is mede de verantwoordelijkheid van de trainer. In tientallen andere ploegen lukt het wel met nog grotere taalproblemen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:26:01 #288
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31252190
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef BramK het volgende:

[..]

Ceulemans speelt voetbal itt Sollied. Nu mogen de spelers ten minste zelf creatief denken. Dat sommigen dit niet kunnen bewijst het schrijnend gebrek aan talent van sommigen.
Wel zijn er veel geblesseerden en werden Simons en Ceh niet echt vervangen. Maar Ceulemans laat de jongens spelen en geeft de jeugd een kans, dat komt wel goed. Maar vergt natuurlijk wat aanpassing.
Kan kloppen, maar tegenstanders wisten vroeger precies welke ploeg ze tegenover zich kregen en konden zich hieraan dus makkelijk aanpassen, en toch slaagde Sollied erin zijn team landskampioen te maken. Dat vind ik ook een hele prestatie hoor!
When all things seem to end, the future still remains..
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:33:16 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31252428
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:46 schreef BramK het volgende:

[..]

klopt ongeveer wel, enkel staat Léonard links en Beda centraal.
En dat wilde ik juist zeggen,bedankt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31254083
Vermant was bij Schalke ook nooit echt basisspeler, meer een twaalfde man.

En Leko mislukte eerder in Spanje, niet dat dat alles zegt, maar is wel een teken aan de wand.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31256298
voila vind ik ook. Voorlopig zijn Simons en Ceh niet vervangen, zijn er veel blessures, kunnen sommige spelers er niet mee om dat ze plots vrijheid krijgen in het spelletje. Sommigen konden onder Sollied wel functioneren omdat ze in een keurslijf zaten. maar vanaf dat ze zelf wat creatief moeten denken loopt het mis. Onder sollied waren ze missch kampioen, maar het voetbal was niet om aan te zien. Als de jonge spelers zich id toekomst verder kunnen ontplooien bij club, wacht hen een mooie toekomst. Maar dan moeten ook jongens als Provoost en Vlaeminck kansen krijgen. Ik ben er zeker van dat deze jongens het niet slechter zouden doen dan een Vermant of Leko.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:30:29 #292
pi_31259376
Die blessures komen volgens mij zelfs gewoon door de fysiek veel zwaardere trainingsmethodes van Ceulemans.
En tjah, ik denk dat Sollied gewoon véél beter de kwaliteiten van die kern kon inschatten. Met die kern moet je er gewoon niet aan denken om ze creatief te laten voetballen ...
pi_31268333
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:19 schreef placebeau het volgende:

[..]

Jij mag vinden van Vermant wat je wil, maar hij kon wel een subtopper in Duitsland draaiende houden. En dat Portillo geen contact heeft met de groep, is mede de verantwoordelijkheid van de trainer. In tientallen andere ploegen lukt het wel met nog grotere taalproblemen.
Vermant was vooral reserve en 12e man bij Schalke in plaats van de spil van de ploeg. Portillo is een talent dat als "senior" nog nooit ergens wat heeft laten zien. Hij moet oppassen geen eeuwig talent te worden.

Verder valt Valgaeren erg tegen. Dat hij op het punt stond aan het begin van het seizoen om naar RKC te verkassen zegt alles eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31277229
RKC was eerst koploper hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31277253
Toen men bezig was met Valgaeren nog niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31277666
KVSK United (Lommel) won gisteravond met 2-1 van Geel .
pi_31277689
Dessel doet het best aardig toch? De zotten van Geel hebben het lastig en staan zowat onderaan geloof ik.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:44:32 #298
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31277802
Ik hoop dat Zulte-Waregem en Westerlo het zo goed blijven doen. Vooral omdat ze met veel Belgen spelen, misschien zien enkele andere ploegen dan ook het licht i.p.v. met matige buitenlanders te blijven spelen. Niet dat ze dan beter zullen gaan spelen, maar ook niet slechter en op die manier geven ze wel de kans aan de eigen jeugd om zich te gaan ontwikkelen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:08:59 #299
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31278263
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Zulte-Waregem en Westerlo het zo goed blijven doen. Vooral omdat ze met veel Belgen spelen, misschien zien enkele andere ploegen dan ook het licht i.p.v. met matige buitenlanders te blijven spelen. Niet dat ze dan beter zullen gaan spelen, maar ook niet slechter en op die manier geven ze wel de kans aan de eigen jeugd om zich te gaan ontwikkelen.
Misschien moet Roda daar eens gaan kijken, nu hebben we tig nationaliteiten...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31278358
Een Belg hebben ze toch al wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')