abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30856153
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef J-Will het volgende:
Ik heb die Dampier niet vaak zien spelen maar z'n stats spreken niet echt in zijn voordeel als je jezelf de op één na beste center in de league noemt
Dan Gadzuric heeft betere stats
Dampier had vorig jaar idd maar een matig jaar, 9 rpg en 9 ppg, maar hij was dan ook niet zo'n belangrijke factor in het team van de Mavs, als dat ie was in het jaar daarvoor, toen ie nog voor de Warriors speelde... In zijn laatste jaar in Golden State zorgde ie maar mooi voor 12 rpg en 12 ppg en daarmee was ie denk ik wel de op 1 na beste center in de league, maar hij had dan ook wel 8 jaar nodig om tot die stats te komen
pi_30856526
Hoera de geruchtenmolen komt weer wat op gang, dus een verse bak nieuwtjes:

- Gary Payton gaat naar de Heat en heeft toegestemd de backup van Jason WIlliams te worden...
- Geen plaats meer bij de Heat voor Steve Blake dus hij tekent maar een offer sheet met de Blazers...
- Tyson Chandler gaat gelukkig terug naar de Bulls...
- Frontcourtmaatje Eddy Curry in een trade naar de Warriors..???
- Vladimir Radmanovic terug bij de Sonics voor 1 jaar... Nu Evans en Murray nog re-signen...
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:32:25 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30857677
BIj de Lakers lukte het niet dus porbeert Gary het nu maar bij Miami, je zou bijna medelijden met 'm krijgen.

En Pat Riley maar ontkennen dat ze geen ring proberen te kopen.

Jammer dat Curry weggaat bij Chicago, in potentie een zeer goede speler.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:46:18 #179
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_30860144
word je al bang Popolon
Het zou mij zeer verbazen als de Heat daadwerkelijk goed gaan draaien met al die spelers. Wat een roster zeg... daar kun je een allstargame mee spelen
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:40:51 #180
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30861949
Bang niet, maar zeker niet onderschatten die verwende kleuterbende in Miami.

Ben al lang blij met de 'Shaq Insurance' die we hebben in de vorm van Davis, da's toch weer een stuk beter dan Campbell (die het toch al niet slecht deed).
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30862128
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef J-Will het volgende:
word je al bang Popolon
Het zou mij zeer verbazen als de Heat daadwerkelijk goed gaan draaien met al die spelers. Wat een roster zeg... daar kun je een allstargame mee spelen
Btje overdreven, maar ze hebben een leuk team. Toch zou ik ze ook niet zien als titelkandidaat. Als daar aan denk denk ik aan het bulls team toen Rodman erbij kwam. De Bulls hadden toen 2 mensen (MJ en Scottie) die “moesten” scoren en de rest kon scoren, maar was vooral gericht of defense(en/of rebounds zie rodman). Met dit Heat team wil iedereen eigenlijk scoren en de man zijn die minstens 20 punten per wedstrijd scoort. Inclusief nu ook Payton.. Ik zie ze nog steeds geen kampioen worden, maar prove me wrong ;-)
pi_30863011
Ach dat kopen van een team valt wel mee, Miami heeft pas de 13e payroll in de NBA, zelfs na alle inkopen:

http://www.hoopshype.com/salaries.htm

Pat Riley weet gewoon voor weinig geld goede spelers te halen, maar natuurlijk haal je naast Shaq en Wade geen top-tier speler meer, dus waag je een gokje op spelers met problemen maar een onmiskenbaar talent (Walker/Williams).
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:24:52 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30863295
Miami is nog niet uitgekocht hoor

Ze hebben zeker nog een schutter nodig.
pi_30864188
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:32 schreef popolon het volgende:

Jammer dat Curry weggaat bij Chicago, in potentie een zeer goede speler.
Hij is nog niet weg hoor, maar de Bulls zijn in bespreking met de Warriors, die wel een center kunnen gebruiken sinds Dampier weg is gegaan... Ook de Knicks schijnen interesse te hebben... Maar als het puntje bij paaltje komt, denk ik dat alle teams wel afhaken, misschien dat de Knicks nog desperate genoeg zijn om een deal te sluiten...

Alles draait bij Curry om potentie, maar ik denk niet dat het nog goed komt met zijn hartklachten en matige instelling, en als ie naar NY gaat zal dat laatste alleen nog maar erger worden denk ik, dus ik hoop (en verwacht) dat de Bulls hem gewoon nog een jaartje houden om te kijken of het nog goed kan komen...
pi_30865056
Denk niet dat ie naar NY gaat, ze hebben die gast van seattle toch al voor veels te veel geld aangetrokken...?
pi_30879680
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef Fonzarelli het volgende:
Denk niet dat ie naar NY gaat, ze hebben die gast van seattle toch al voor veels te veel geld aangetrokken...?
True, Jerome James was super in de playoffs maar matig in het reguliere seizoen, die paar playoffgames (tegen ik meen de Kings, zijn oude team) waren voor Isiah Thomas al genoeg om hem het grote geld te geven, maar ik verwacht dat ie, zodra ie zijn eerste cheque ontvangen heeft, es goed onderuit gaat leunen in zijn luie stoel, zoals iedereen bij de Knicks doet...

Aangezien James vast en zeker een grote flop gaat blijken, doen de Knicks er goed aan om niet nog een tweede center met flop-potentie (Curry dus) erbij te halen, en ze zouden zich beter focussen op hun draftpick, Channing Frye, die waarschijnlijk net iets meer de toekomst van de Knicks belichaamt...
  zaterdag 24 september 2005 @ 08:53:15 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30879688
Even een 'nieuwe' sticker op m'n auto geplakt.

Old skool baby.
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:14:44 #188
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30975272
tvpkick!

het seizoen moet snel weer losbarsten, duurt veels te lang die zomerstop
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  woensdag 28 september 2005 @ 05:21:14 #189
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30990715
Rumours:

Spree naar the Lakers.

Curry blijft bij the Bulls: "I'm definitely prepared to do that, one year, $5 million isn't the worst thing.

NBA training camps begin next week. Which players will be fighting for the last roster spots available?

Voor de rest is het vrij rustig.
pi_31090583
Het is wel erg rustig hier en dat terwijl training camp al om de hoek ligt, er is toch al wel wat gebeurd in de afgelopen tijd...

Zo heeft Seattle bijna alle stukjes op zijn plaats liggen met de re-signing van Flip Murray, nu moeten ze echt Reggie Evans nog terughalen, die toch al wel weinig interesse van andere teams gehad heeft... Ook Mateen Cleaves is weer terug, die toch wel niet zoveel tijd zal krijgen achter Ridnour en Brunson...

Charlotte heeft Gerald Wallace terug aangenomen voor een jaar en da's maar goed ook want dit is een forward met upside, volgend jaar kan ie genieten van echt unrestricted free agent zijn, dan zal ie top dollar waard zijn, let op mijn woorden... Naast Wallace is ook Keith Bogans terug in de mix, een zeer waardevolle (en vooral sterke) forward-guard...

Steve Blake gaat niet terug naar de Wizards, maar naar de Blazers, een vreemde keuze gezien daar al 2 jonge PG's zijn in Sebastian Telfair en Jarrett Jack... Nu kan Blake misschien wel wat minuten van ze afsnoepen, maar voor de toekomst was het geen sterke move denk ik...

Ik dacht dat Walter McCarty op zoek was naar die ring, maar nu tekent ie voor een jaar bij de Clippers! Ander opvallend nieuws is dat Bo Outlaw terugkomt naar de Magic... Dan Dickau gaat eindelijk de John Stockton uithangen in Boston, en de Heat hebben eindelijk hun schutter gevonden in Jason Kapono, helemaal geen slechte move!
pi_31090895
Naast de feiten is er natuurlijk ook de fictie, en zo vertelt de geruchtenmolen ons dat:

De Bulls en de Knicks nog serieus aan het onderhandelen zijn over Eddy Curry...

Steve Smith is met pensioen, een van de betere schutters uit NBA history hangt zijn schoenen aan de wilgen... (net Reggie Miller )

Time is running out voor Spree...

Ook leuk: de Pacers hebben nieuwe jerseys, die meer aansluiten bij de oldschool Pacers, de pinstripes zijn iig weg, dus da's altijd een verbetering...
pi_31093261
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef WinnekeLeen het volgende:

Ook leuk: de Pacers hebben nieuwe jerseys, die meer aansluiten bij de oldschool Pacers, de pinstripes zijn iig weg, dus da's altijd een verbetering...

Ik vind ze simpel maar mooi.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:42:48 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31095909
Vond die strepen wel typisch Indiana, nu is het weer veel van hetzelfde.

Jammer.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:06:22 #194
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_31109255
ik vind het echt hele stoere tenues
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_31131544
5 oktober begint het pre season weer voor de Pacers en op 11 oktober de eerste oefenwedstrijd @ nets.

Ik heb er weer zin in!!!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:04:01 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31147377
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:

Ik heb er weer zin in!!!
Ik ook.

Volgende week naar Bulls - Pistons.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:50:29 #197
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31178834
Suns: Stoudemire voor 5 jaar bijgetekend ($75 miljoen)
Knicks: Bulls laten Curry naar New York vertrekken.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:52:47 #198
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_31204979
Chicago signs Eddy Curry and trades him along with Antonio Davis to New York for Tim Thomas, Michael Sweetney and Jermaine Jackson (sign-and-trade). New York also sent Chicago its 2007 and 2009 second round draft picks, a conditional 2006 first round draft pick and a conditional right to swap 2007 first round draft picks with Chicago.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:04:06 #199
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31205292
Hmm, die Sweetney is wel een goede voor Chicago maar de rest weet ik niet... Curry was weer te dik ofzo?
pi_31206852
Tim Thomas is ook wel een fijne speler voor Chicago:

Groot, goede schutter (hebben ze niet zoveel) en een aflopend duur contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')