Dampier had vorig jaar idd maar een matig jaar, 9 rpg en 9 ppg, maar hij was dan ook niet zo'n belangrijke factor in het team van de Mavs, als dat ie was in het jaar daarvoor, toen ie nog voor de Warriors speelde... In zijn laatste jaar in Golden State zorgde ie maar mooi voor 12 rpg en 12 ppg en daarmee was ie denk ik wel de op 1 na beste center in de league, maar hij had dan ook wel 8 jaar nodig om tot die stats te komenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef J-Will het volgende:
Ik heb die Dampier niet vaak zien spelen maar z'n stats spreken niet echt in zijn voordeel als je jezelf de op één na beste center in de league noemt
Dan Gadzuric heeft betere stats
Btje overdreven, maar ze hebben een leuk team. Toch zou ik ze ook niet zien als titelkandidaat. Als daar aan denk denk ik aan het bulls team toen Rodman erbij kwam. De Bulls hadden toen 2 mensen (MJ en Scottie) die “moesten” scoren en de rest kon scoren, maar was vooral gericht of defense(en/of rebounds zie rodman). Met dit Heat team wil iedereen eigenlijk scoren en de man zijn die minstens 20 punten per wedstrijd scoort. Inclusief nu ook Payton.. Ik zie ze nog steeds geen kampioen worden, maar prove me wrong ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef J-Will het volgende:
word je al bang Popolon
Het zou mij zeer verbazen als de Heat daadwerkelijk goed gaan draaien met al die spelers. Wat een roster zeg... daar kun je een allstargame mee spelen
Hij is nog niet weg hoor, maar de Bulls zijn in bespreking met de Warriors, die wel een center kunnen gebruiken sinds Dampier weg is gegaan... Ook de Knicks schijnen interesse te hebben... Maar als het puntje bij paaltje komt, denk ik dat alle teams wel afhaken, misschien dat de Knicks nog desperate genoeg zijn om een deal te sluiten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
Jammer dat Curry weggaat bij Chicago, in potentie een zeer goede speler.
True, Jerome James was super in de playoffs maar matig in het reguliere seizoen, die paar playoffgames (tegen ik meen de Kings, zijn oude team) waren voor Isiah Thomas al genoeg om hem het grote geld te geven, maar ik verwacht dat ie, zodra ie zijn eerste cheque ontvangen heeft, es goed onderuit gaat leunen in zijn luie stoel, zoals iedereen bij de Knicks doet...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef Fonzarelli het volgende:
Denk niet dat ie naar NY gaat, ze hebben die gast van seattle toch al voor veels te veel geld aangetrokken...?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef WinnekeLeen het volgende:
Ook leuk: de Pacers hebben nieuwe jerseys, die meer aansluiten bij de oldschool Pacers, de pinstripes zijn iig weg, dus da's altijd een verbetering...
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |