Johhh!!! dit is geen geintje:Pquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:43 schreef Smart-Einstein het volgende:
Wauw.. die zee... is dit onbewerkt?
Precies mijn gedachte.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef RedDevil085 het volgende:
(mooi) Water, zand en een paar hutjes zijn al genoeg voor TS om iets mooi te vinden?
Nou ja, een kinderhand is snel gevuld, he... Zeker nog niet zoveel van de wereld gezien.
Neej neej niet echt veel van de wereld gezien. Elk jaar een ander land. Jij gaat zeker elk jaar met de bus naar spanje?quote:
Nee, ik ga zeker niet elk jaar met de bus naar Spanje. De afgelopen 12 maanden onder andere 4x in Zuid-Amerika geweest. Nu jij weer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:43 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
Neej neej niet echt veel van de wereld gezien. Elk jaar een ander land. Jij gaat zeker elk jaar met de bus naar spanje?![]()
Amen! Ik vind het mooiquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef Laurabeest het volgende:
.... Is toch nergens voor nodig om zo tegen mekaar op te concurreren?? Je zou iemand die zoveel heeft gezien wel wat ruimdenkender inschatten.
Je bent gezegend als je snel tevreden bent, dan ben je veel makkelijker gelukkig.
Ik vind je verhaal echt nergens op slaan. Serieus, ben je er ooit geweest? In de buurt zijn namelijk veel mooiere stranden te vinden. Dit is gewoon een commercieel uitgemolken zandbank in de zee, niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef Calayuga het volgende:
wat een slap gelul allemaal zeg.
die foto's zijn gewoon prachtig, hoe je ze ook bekijkt. tuurlijk zijn er tig van dat soort stranden, maar dat maakt ze niet minder mooi. mensen die gaan opscheppen hoeveel ze wel niet gereisd hebben en dat ze daarom niet onder de indruk zijn van zo'n mooi strand zijn geen echte reizigers. dat zijn mensen die net als mijn tante alleen maar weg gaan om als ze terug zijn quasi nonchalante verhalen te vertellen over plekken waar andere mensen over dromen. met dat soort mensen heb ik medelij, omdat ze de schoonheid van het reizen en van de dingen die ze zien uit het oog verliezen.
oftewel, ik vind het prachtige foto's.
Daarom is het nog geen ramp dat TS dat geweldig vind toch of niet??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef Dezz het volgende:
Ik vind je verhaal echt nergens op slaan. Serieus, ben je er ooit geweest? In de buurt zijn namelijk veel mooiere stranden te vinden. Dit is gewoon een commercieel uitgemolken zandbank in de zee, niets meer en niets minder.
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik reageer alleen op het stukje van Calayuga.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Daarom is het nog geen ramp dat TS dat geweldig vind toch of niet??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |