abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29840414
Dit jaar op vakantie geweest in de plaats Hurgahada ( eGYPTE). Toen hadden we een keer de boot genomen naar Giftun Island. Nou echt niet normaal hoe mooi het daar eruit zag hier een paar foto's.
Zijn er nog meer mensen hier geweest?

pi_29840473
Wauw.. die zee... is dit onbewerkt?
pi_29840492
Nog meer dan die drie vrijwel identieke foto's?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29840504
Zo speciaal vind ik het niet hoor eigenlijk, alleen het water ziet er leuk uit

Ben zelf vorig jaar in El Gouna geweest en dat was toch wel 100x mooier dan dit eiland of Hurghada
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:48:44 #5
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_29840606
(mooi) Water, zand en een paar hutjes zijn al genoeg voor TS om iets mooi te vinden?

Nou ja, een kinderhand is snel gevuld, he ... Zeker nog niet zoveel van de wereld gezien.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_29840657
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:43 schreef Smart-Einstein het volgende:
Wauw.. die zee... is dit onbewerkt?
Johhh!!! dit is geen geintje:P

www.picturetrail.com/MarVD

[ Bericht 7% gewijzigd door SupahFunk op 21-08-2005 15:56:27 ]
pi_29840728
Ook mooi, Klein Curaçao:

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29840908
Dooie boel op dat onderste plaatje
pi_29841265
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef RedDevil085 het volgende:
(mooi) Water, zand en een paar hutjes zijn al genoeg voor TS om iets mooi te vinden?

Nou ja, een kinderhand is snel gevuld, he ... Zeker nog niet zoveel van de wereld gezien.
Precies mijn gedachte.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29842191
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte.
Neej neej niet echt veel van de wereld gezien. Elk jaar een ander land. Jij gaat zeker elk jaar met de bus naar spanje?
pi_29842234
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:43 schreef SupahFunk het volgende:

[..]

Neej neej niet echt veel van de wereld gezien. Elk jaar een ander land. Jij gaat zeker elk jaar met de bus naar spanje?
Nee, ik ga zeker niet elk jaar met de bus naar Spanje. De afgelopen 12 maanden onder andere 4x in Zuid-Amerika geweest. Nu jij weer.

Je doet alsof dit strand een wereldwonder is. Een kinderhand is snel gevuld, dat eeuwenoude spreekwoord gaat wel op. Wat witte zandkorreltjes, een heldere zee en een boomhutje en er zijn mensen die haast klaarkomen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29843071
Wonderen bestaan niet. En ja voor mij is dit toch effe het hoogtepuntje in mijn hele vakantie leven.
Maar slecht ziet het er niet uit. Er zullen vast even mooie dingen bestaan of zelfs mooiere.

4x keer naar zuid amerika gaan dat zou ik ook best willen. Ik heb nog een heel leven voor me so don't worry.
pi_29854348
Er zijn echt mooiere stranden hoor. Wat witte zandkorrels, een heldere zee en een paar hutten heb je op zoveel plaatsen en het is na verloop van tijd best saai.
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:42:26 #14
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_29870494
Prachtige blauwe zee, mooi zand op het strand.... Die rieten hutjes hadden van mij niet gehoeven, en wat meer groen had ik ook wel weten te waarderen...
Ik heb wel het vermoeden dat als je er onder water kijkt dat je dan iets ziet wat moeilijk overtroffen kan worden....

Heb je ook gesnorkeld, Supahfunk????

Snap trouwens niet dat jullie zo'n drang hebben om elkaar te overtreffen met: kijk ik ben lekker al zo vaak hier geweest in zo korte tijd, ik ga lekker ieder jaar naar een ander land.... Is toch nergens voor nodig om zo tegen mekaar op te concurreren?? Je zou iemand die zoveel heeft gezien wel wat ruimdenkender inschatten.
Je bent gezegend als je snel tevreden bent, dan ben je veel makkelijker gelukkig.
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_29880721
Ik ben er onlangs ook geweest en vond het ook heel mooi ... Als je nog niet de Noordzee gewoon bent en nog niet veel van de wereld hebt gezien is dat toch normaal?
Ik miste daar alleen wat palmbomen
Ben ook in El gouna geweest, wat ook mooi was maar wel heel erg fake, dacht bijna dat ik in disneyland zat.
pi_29880913
Laat die jongen gewoon blij zijn...we zijn niet allemaal de hele wereld al over geweest.
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_29913025
het ziet er mooi uit, er is natuurlijk behalve de zee en de lucht niet zo heel erg vele te zien, maar die lucht en die zee zijn dan ook werkelijk prachtig.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:20:47 #18
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_29926015
Mooie zee, maar een hoop zand is niet echt waar ik van droom
pi_29959628
ik ben er ookgeweest, het is wel mooi, maar er zijn mooiere plekken. Nog een foto:

Wel moet ik vertellen dat in Hurghada de onderwaterwereld geweldig is. Dat was echt adembenemend!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:01:24 #20
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29959740
Ik mis toch wat begroeing. Het lijkt wel een uit de hand gelopen zandbank in een geweldig mooie zee
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_29996617
Ja natuurlijk heb ik gesnorkeld midden op zee en af en toe vlak bij het hotel. Toen kwamen we echt prachtig zeewier tegen en mooie tropische vissen. Ik had ook nog vissen gevoerd echt niet normaal ze vraten mij zowat op. maar de onder water wereld was echt wel adembenemend.
pi_30006480
en zo'n mooie vissen ik vond het er echt super! heb ook heel wat dolfijnen gezien.
pi_30006542
Giftun Island ben ik ook geweest, is erg mooi ja. Net als het koraal eromheen. Helaas geen dolfijnen gezien, stond teveel wind die dag.
pi_30006562
Ben er geweest, ik heb nog steeds zand van het strand in een flesje.
De maaltijd aan boord van het schip heeft mij 3 dagen verlost van obstipatie
En ik ging nog met een traditionele zeilboot en Hurgada was nog maar een paar straatjes.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30025818
wat een slap gelul allemaal zeg.

die foto's zijn gewoon prachtig, hoe je ze ook bekijkt. tuurlijk zijn er tig van dat soort stranden, maar dat maakt ze niet minder mooi. mensen die gaan opscheppen hoeveel ze wel niet gereisd hebben en dat ze daarom niet onder de indruk zijn van zo'n mooi strand zijn geen echte reizigers. dat zijn mensen die net als mijn tante alleen maar weg gaan om als ze terug zijn quasi nonchalante verhalen te vertellen over plekken waar andere mensen over dromen. met dat soort mensen heb ik medelij, omdat ze de schoonheid van het reizen en van de dingen die ze zien uit het oog verliezen.

oftewel, ik vind het prachtige foto's.
pi_30045550
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef Laurabeest het volgende:
.... Is toch nergens voor nodig om zo tegen mekaar op te concurreren?? Je zou iemand die zoveel heeft gezien wel wat ruimdenkender inschatten.
Je bent gezegend als je snel tevreden bent, dan ben je veel makkelijker gelukkig.
Amen! Ik vind het mooi En inderdaad onder water zal het vast geweldig zijn
pi_30087458
tijdens mijn vakantie in 2000 naa isla margerita zijn we naar los roques geweest, dat is ook wel mooi

iemand ooit geweest ook?

los roques
pi_30088687
nooit geweest, maar ziet er goed uit
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:02:11 #29
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30088715
Ik krijg hier wel enorme zin in vakantie van .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30096910
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef Calayuga het volgende:
wat een slap gelul allemaal zeg.

die foto's zijn gewoon prachtig, hoe je ze ook bekijkt. tuurlijk zijn er tig van dat soort stranden, maar dat maakt ze niet minder mooi. mensen die gaan opscheppen hoeveel ze wel niet gereisd hebben en dat ze daarom niet onder de indruk zijn van zo'n mooi strand zijn geen echte reizigers. dat zijn mensen die net als mijn tante alleen maar weg gaan om als ze terug zijn quasi nonchalante verhalen te vertellen over plekken waar andere mensen over dromen. met dat soort mensen heb ik medelij, omdat ze de schoonheid van het reizen en van de dingen die ze zien uit het oog verliezen.

oftewel, ik vind het prachtige foto's.
Ik vind je verhaal echt nergens op slaan. Serieus, ben je er ooit geweest? In de buurt zijn namelijk veel mooiere stranden te vinden. Dit is gewoon een commercieel uitgemolken zandbank in de zee, niets meer en niets minder.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_30106192
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef Dezz het volgende:
Ik vind je verhaal echt nergens op slaan. Serieus, ben je er ooit geweest? In de buurt zijn namelijk veel mooiere stranden te vinden. Dit is gewoon een commercieel uitgemolken zandbank in de zee, niets meer en niets minder.
Daarom is het nog geen ramp dat TS dat geweldig vind toch of niet??
pi_30125089
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef Ska-te het volgende:

[..]

Daarom is het nog geen ramp dat TS dat geweldig vind toch of niet??
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik reageer alleen op het stukje van Calayuga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')