Brie is moddervet. Wel lekker, maar echt gezond, denk het niet...quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:02 schreef Shalbo het volgende:
... En als ik in een gezonde(re) bui ben kip of brie...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:52 schreef -calimero- het volgende:
Broodje met een goeie balgehakt (van mama) met pindasause is ook erg lekker btw![]()
Jo, last van emoticondiarree?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:30 schreef iamredleader het volgende:
Een bagel met creamcheese, bieslook, verse Noorse zalm en wat citroensap in combinatie met een vers glas sinaasappelsap en een warme kop koffie is echt perfect...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip: probeer een bruine boterham met saksische leverworst met daar overheen een laagje marmite.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:51 schreef hugoboss22 het volgende:
Een heerlijke verse witte boterham met lekkere roomboter en lekker flink wat Marmite erop...hmmm heerlijk. Daar kan ik heel veel van eten.
Of een bruine boterham met saksische leverworst.
En blauwe kaas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:41 schreef Rampestamper het volgende:
kaasverhaal
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nog nooit gegeten heb, waarschijnlijk omdat de kleur me zo tegen staat, maar ik wil het nog wel een keer proberen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Doekes het volgende:
[..]
En blauwe kaas?Hou je daar ook van?
Vanmiddag net gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef Riann het volgende:
een geklopt gebakken eitje met melk en wat zout
Zeg !quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:16 schreef Euc- het volgende:
Stokbroodje brie, aaarg! Daar kun je me 's nachts voor wakker maken
Heersch!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Kaas met Aarbeienjam! Das zo lekker!! Kan alleen een beetje een bende geven omdat het niet echt hecht samen
En dan stevig aandrukken zodat het eigeel eruit druipt en dat je dan later van je bord kunt likken (eventueel met je vingersquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Borterham, rosbief, zout en versgemalen zwarte peper, gebakken eitje met hele dooier erbovenop, boterham.
Of schijfjes tomaat met mayo.
of met een korstje van het broodquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En dan stevig aandrukken zodat het eigeel eruit druipt en dat je dan later van je bord kunt likken (eventueel met je vingers)
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |