jij kent mijn broertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:51 schreef Shreyas het volgende:
En Feyenoord heeft geen nep-fans zeker. Ik ken een jongen die was in 1992 nog voor Ajax, toen Feyenoord 1993 de landstitel greep was hij voor Feyenoord. In 1995 toen Ajax de CL pakte, was hij voor Ajax, in 1999 weer voor Feyenoord (won toen ook de landstitL) en hoe wonderbaarlijk ook, sindsdien is hij ook voor Feyenoord gebleven, wellicht tot Ajax weer de CL pakt ofzo.
Nee, ik ken hem niet eens, maar ik ga verder ook geen namen noemen.quote:
Klopt, maar dat is ook logisch met zoveel fans en successen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste nep fans die ik ken zijn voor Ajax
Oh manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Ik heb ook nooit kunnen snappen waarom amsterdam hoofdstad van Nederland is ipv Den Haag, of zou dat zo zijn omdat de regering ook voor ajax is
Aan de andere kant, waarom zou de regering voor ADO zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Het feit dat zoveel mensen zonder reden voor ajax zijn, heeft mij toen ik klein was ook richting
Ik heb ook nooit kunnen snappen waarom amsterdam hoofdstad van Nederland is ipv Den Haag, of zou dat zo zijn omdat de regering ook voor ajax is
Zie je et al voor je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zou de regering voor ADO zijn?
Als ze veel geld in de club pompen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zie je et al voor je?
ADO die de europacup 1 wint![]()
Dan zou iedereen een dag de CL in huis mogen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze veel geld in de club pompen...
Mijn belasting geld wat doe je nu
Je praat erover alsof je het leuk vindt. Nu kunnen we nog een beetje meedraaien met Ajax en PSV, maar als jouw doemscenario uitkomt dan komen we in het rijtje NAC, RBC en Groningen terechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.
Maar wat is in jouw ogen dan een nep-fan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste nep fans die ik ken zijn voor Ajax
Die was oorspronkelijk voor Ajax, en dat is dus gewoon een Ajacied die overliep naar Feyenoord. Maar het blijft dus een joodquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:51 schreef Shreyas het volgende:
En Feyenoord heeft geen nep-fans zeker. Ik ken een jongen die was in 1992 nog voor Ajax, toen Feyenoord 1993 de landstitel greep was hij voor Feyenoord. In 1995 toen Ajax de CL pakte, was hij voor Ajax, in 1999 weer voor Feyenoord (won toen ook de landstitL) en hoe wonderbaarlijk ook, sindsdien is hij ook voor Feyenoord gebleven, wellicht tot Ajax weer de CL pakt ofzo.
Je hoort niks van ze totdat Ajax weer wintquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar wat is in jouw ogen dan een nep-fan?
Iemand die zijn clubs alleen support als die wint en op de club afgeeft als die verliest?
Of bedoel je met een nep-fan iets anders?
Ja, zo kun je het ook bekijken, maar hij is nu al 6 jaar Feyenoord-fan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:51 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Die was oorspronkelijk voor Ajax, en dat is dus gewoon een Ajacied die overliep naar Feyenoord. Maar het blijft dus een jood
Om even inhoudelijk antwoord te geven op deze vraag:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Loek heeft een nieuwe kloon zo te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Je praat erover alsof je het leuk vindt. Nu kunnen we nog een beetje meedraaien met Ajax en PSV, maar als jouw doemscenario uitkomt dan komen we in het rijtje NAC, RBC en Groningen terechtLaat die nep-supporters maar lekker zitten, last heb ik er niet van en ze zorgen gewoon dat Feyenoord overleeft.
Van 35 naar 32 duizend. Vind ik wel meevallen. Ik zeg niet dat alle joden gloryhunters zijn, maar vroegah waren 'de meelopers' wel voor ajax. Bij mij op de basisschool iigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |