zeg waarom staan wij niet op de foto?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik vrij ben en de avond ervoor bij jou ben
Vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg waarom staan wij niet op de foto?!![]()
Ik ben veel knapper dan jullie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef keizerpinguin het volgende:
zeg waarom staan wij niet op de foto?!![]()
Ik dacht al dat je verlegen was..quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vergeten
Als we een meet doen binnenkort maak ik wel weer veel foto's
En ik durf nooit zo goed mensen op de foto te zetten die ik niet goed ken
je nodigd me uit om te komen ......... maar een foto durf je niet te nemen omdat je me niet goed kent?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vergeten
Als we een meet doen binnenkort maak ik wel weer veel foto's
En ik durf nooit zo goed mensen op de foto te zetten die ik niet goed ken
Lief doen! NU!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef keizerpinguin het volgende:
bij de miss piggy verkiezing wel ja![]()
dat je niet over de paddestoel heen bet gezakt dan hahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb echt een half uur op die klotepaddestoel moeten zittenomdat vlarp zogenaamd het knopje van zn fototoestel annex telefoon niet kon vinden
ik zag de fotoquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb echt een half uur op die klotepaddestoel moeten zittenomdat vlarp zogenaamd het knopje van zn fototoestel annex telefoon niet kon vinden
nee je zag er niet echt representatief uit neequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:10 schreef creno het volgende:
GODZIJDANK is er geen foto van mij gemaakt
Mja.. XMN8R en ik liepen naar Creno en KP toe.. en XMN8R gaat gelijk een heel verhaal ophangen, en ik weet gewoon echt niet waar ik over moet gaan praten..quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je verlegen was..
ahhh knuffel geef doequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. XMN8R en ik liepen naar Creno en KP toe.. en XMN8R gaat gelijk een heel verhaal ophangen, en ik weet gewoon echt niet waar ik over moet gaan praten..![]()
Soms best irritant
Nou!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je nodigd me uit om te komen ......... maar een foto durf je niet te nemen omdat je me niet goed kent?!![]()
Jij met je bek vol tanden? Odd...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. XMN8R en ik liepen naar Creno en KP toe.. en XMN8R gaat gelijk een heel verhaal ophangen, en ik weet gewoon echt niet waar ik over moet gaan praten..![]()
Soms best irritant
wel!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:10 schreef creno het volgende:
GODZIJDANK is er geen foto van mij gemaakt
ach, je zag er wel lief uit... dus het is je vergevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms best irritant
Shut up!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij met je bek vol tanden? Odd...![]()
tip:quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms best irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |