Dat zal ik maar als compliment op vattenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, sorry hoor. heaumeau!
quote:
Nee hoor. Dat duurt nog wel een paar weken voor ik mezelf... voor mijn moeder me daartoe zetquote:
neeeee, veel te drukquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:18 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn jullie in de Python geweest? En de Vogel Rock?
Anne1982 klik eensquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef TehRockstar het volgende:
Boekhouder:
Nou euhm, ik hoor helemaal niets hoor. Zijn jullie er klaar voor?
zaal:
volmondig Jaaaah!!
quote:
nu hoef ik er helemaal nooit meer naar toe..... ken alle tekst uit mijn hoofdquote:
gelukkig geen quote en zal ik het dus maar niet persoonlijk opvatten!!!!!!!quote:
ik print het uit en ga volgende keer vooraan mee zitten happenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef anne1982 het volgende:
[..]
nu hoef ik er helemaal nooit meer naar toe..... ken alle tekst uit mijn hoofd
Vind je het erg als ik dan aan de andere kant van de zaal ga zitten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef creno het volgende:
[..]
ik print het uit en ga volgende keer vooraan mee zitten happen![]()
Wel een quote. Doe es aardigquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef anne1982 het volgende:
[..]
gelukkig geen quote en zal ik het dus maar niet persoonlijk opvatten!!!!!!!
nee je moet bij die ene jongen gaan zitten dat broertje van KUG!!! hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:49 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dan aan de andere kant van de zaal ga zitten!![]()
Maar nu kan ik niet mee naar hi25quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach joh trootst je bijna weer pay time!!![]()
...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Blij, blij, blij, op de boerderij,
Nog heel even wachten en er komt er eentje bij.
Blij, blij, blij, op de boerderij,
Kijk de blijde moeder zit al op het eerste ei.
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
...
het enige pluspuntje was dat jochie van 3 dat vanachter herbert de hele tijd op zijn hoofd mepte met een toverstaf![]()
precies wat ik dachtquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
Koe 1:
Whuaaaaah, wacht eens even. Kuiken Eén, Kuiken Twee en Kuiken Drie
Koe 2:
maar dat is K3.
Allen:
Hahahahaha
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef creno het volgende:
[..]
precies wat ik dacht
maar stiekum zit je heel de show na te lezen
een kind van 3 heeft nog geen toverstafquote:
Beeld:quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
het enige pluspuntje was dat jochie van 3 dat vanachter herbert de hele tijd op zijn hoofd mepte met een toverstaf![]()
die is goed, net als dat kleine jongentje die de pater na deed: dominus patrusquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Beeld:
Er is een plek waar je mijn sprookjes kunt horen en zien.
Toffeetje:
Vertel waar dat is fantastisch.
Beeld:
Dan moet je naar de Eft, Eft.
Toffeetje:
Oh nee! Potverdullie, nu is hij al weer een beeld geworden. En wat is nou de Eft? Weten jullie dat?
Klein jongetje achter ons:
De Efteling, doos!![]()
ik ook niet want ik moet werken dus...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Maar nu kan ik niet mee naar hi25
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef creno het volgende:
[..]
een kind van 3 heeft nog geen toverstaf
eerder een stafje
voor de zaal stond btw een kraam met een bord: koop hier het sterretje van toffeetje![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ook niet want ik moet werken dus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |