Lezen is zoo 2002.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
in het weeken moet je wipwappen. niet lezen.
ja sorry dat had ik daar laten liggen. ik ruim het morgen op, als de niewe harry potter er is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lezen is zoo 2002.
Ben geen wipwapkip..
wtf??????????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:56 schreef tech het volgende:
Goedemiddag... Als jullie me toestaan, zal ik me niet mengen in het 'gesprek' wat gaande is...
De nieuwe Harry Potter is zoo 16 juli 2005quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja sorry dat had ik daar laten liggen. ik ruim het morgen op, als de niewe harry potter er is.
zullen we dan maar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De nieuwe Harry Potter is zoo 16 juli 2005.
oh you nasty boyquote:
No my first name ain't babyquote:
the kid is not my son!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
No my first name ain't baby
It's Janet, Miss Jackson if you're nasty.
What have you done for me lately Billy Jean?quote:
gutgut, een goed verlicht huis dus!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
What have you done for me lately Billy Jean?
wat?op de achterbank?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goeiemiddag..
Mn internet doet raar
even tegen de muur gooien wil weleens niet helpen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, het is langzaam, pagina's doen het niet. MSN weigert
don't cry for me, beaverhausolopousquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
I've been to Nice and the isle of Greece
where I sipped champagne on a yacht.
I've been undressed by kingsquote:
no my dear the english pronounce it: happiness!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I've been undressed by kings
and I've seen some things that a bever ain't supposed to see.
It won't be easy, you'll think it's strangequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
no my dear the english pronounce it: happiness!![]()
moet je horen wie het zegt! de buren klagen van jan steen als jij gaat klussen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:21 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een mafkezerij
zo godsgruwelijk verkeerd gereden dat ik om half twee weer voor antwerpen was, en ik dus nooit meer om 2 uur in brugge kon zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is er gebeurt?
of je overhemd heelmaal uittrekken of aanlaten? wat vind jij?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Topic beetje opfleuren
M'n beroemde creno, wat doe je?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef creno het volgende:
[..]
zo godsgruwelijk verkeerd gereden dat ik om half twee weer voor antwerpen was, en ik dus nooit meer om 2 uur in brugge kon zijn
geen creno in clip dus![]()
Klote, volgende keer beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef creno het volgende:
[..]
zo godsgruwelijk verkeerd gereden dat ik om half twee weer voor antwerpen was, en ik dus nooit meer om 2 uur in brugge kon zijn
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef creno het volgende:
[..]
zit jijook in een clip?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n beroemde creno, wat doe je?!.
ik heb m'n lesje wel geleerd, als iemand weer eens een clip gaat opnemen, doen ze dat maar in de tuin hier !quote:
dat was de bedoeling ! maar die belgen zijn zo lekker duidelijk op de snelweg, en als ze ook de halve ring van antwerpen door elkaar husselen..quote:
vind het lulliger voor Ryan_R, vond het wel een leuke verrassing voor hem om daarin te zitten.quote:
Die is niet geschikt voor uitzending.quote:
dat is een test. je moet het gewoon zien als een leerproces.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:31 schreef creno het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ! maar die belgen zijn zo lekker duidelijk op de snelweg, en als ze ook de halve ring van antwerpen door elkaar husselen..
ja ik DACHT al dat ik je herkende! lekker kontje hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die is niet geschikt voor uitzending..
zie post daarbovenquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat is een test. je moet het gewoon zien als een leerproces.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |