Wet Wet Wet, wie kent ze niet? De schotse helden die aan het eind van de jaren 80 en het begin van de jaren 90 een aantal grote hits hadden. Meer dan 15 miljoen platen hebben ze verkocht.
![]()
De stralende lach van Marti Pellow deed mening meisjes/vrouwenhart sneller kloppen. En dan ook nog van die leuke liedjes maken!
![]()
Liedjes als Angel eyes, Wishing I was lucky, Wishing well, Love is all around, Sweet little mysterie, wie kent ze niet?
![]()
![]()
In 1997 is de drummer opgestapt, ging Marti solo en zijn ze dus een tijdje uit elkaar gegaan, maar ze schijnen sinds december 2004 weer bij elkaar te zijn en op te treden! Ze schijnen zelfs opgetreden te hebben bij Live 8!
![]()
Ben benieuwd of zo ook nog optredens gaan doen buiten de UK. Tot nu toe hebben de optredens zich namelijk beperkt tot de overkant van de Noordzee.
![]()
Ik word altijd heel blij als ik liedjes hoor van Wet Wet Wet, gewoon omdat ze leuk zijn en soms ook heel erg vrolijk!
![]()
En ze hebben natuurlijk Love is all around gedaan voor 1 van mijn meest favoriete films aller tijden: Four weddings and a funeral!