abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29855735
Bluezz
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_29856466
Nou ja, ik vind dat van Boris veeeeel en veeel erger weet je dat
pi_29856532
Wat een ellende allemaal .
Moussy, wat verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor .

Bluezz .
I bet you are flying inside.
pi_29859628
moussy
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 22 augustus 2005 @ 08:02:33 #55
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29859751
Sterkte Moussy.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29859883
Kut moussy, veel te jong
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2005 @ 10:20:03 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_29861094
Borisjespam

en de drie musketiers...

Achteraf denken wij zelf dat het niet goed heeft gezeten inhet koppie van Boris. Toevallig hadden Peet en ik het er zaterdag over dat het leek alsof Boris steeds minder ging zien en horen.

Qua karater was Boris dat ajoheej-tegekjoheej-figuur van André van duin Het interesseerde hem allemaal geen reet, hij vond alles wel best. En gelukkig hangt dat beeld beter vast dan het laatste half uur thuis, want dat was verschrikkelijk

Nou mensen kom op, jullie maken vast leuke dingen mee...!

Gijs heeft vannacht lopen zoeken en schreeuwen, en omdat René niet kon slapen hebben we hem bij haar op de kamer gelaten en zo hebben ze vannacht samen heerlijk liggen knorren
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:24:31 #58
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29861159
Hoe is René eronder? Cas zal er nog niet veel van meekrijgen denk ik?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29861377
Getver Moussy, wat erg...
Sterkte gewenst

Bluezz, alles weg? Geen back-up of zo?
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2005 @ 10:40:27 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_29861413
René deed voor dat ze hem had gezien heel raar, stoer, grote mond, onverschillig. Toen we bij de DA kwamen, waar Boris heel pittig op een vetbedje lag, met een handdoekje over zich heen (dit ivm de kinderlogica, koud, dus moet je een dekentje) toen kneep ze in mijn hand en kreeg hele grote ogen, ze vond het eng, ze durfde hem niet aan te raken. We hebben wel even zijn puntje van zn staart laten zien, dat is nml wit, zodat ze echt zeker wist dat het Boris was, dat wilde ze graag zien.

Cas snapt er wel ietsies van volgens mij. Hij was er nml bij toen Boris zo te keer ging en was helemaal in paniek. En nu vraagt ie af en toe "is ie nou?" en ik dénk dat het op Boris slaat, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar hij heeft het nooit eerder gevraagd.
pi_29861440
Mooie foto's van Boris, wat een leuk koppie had ie

en bluezz dat is echt verschrikkelijk balen...
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2005 @ 10:51:07 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_29861607
René wil trouwens een nieuwe kat er bij, een nieuwe Boris, dus we zijn nu regelmatig aan het vertellen dat er niet nog een Boris is, dat er maar 1 boris was, dat is trouwens best moeilijk voor haar om te bevatten.
pi_29861890
Moussy, ik lees het nu.
Wat vreselijk.

Zo jong nog.
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:36:25 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29862337
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
René wil trouwens een nieuwe kat er bij, een nieuwe Boris, dus we zijn nu regelmatig aan het vertellen dat er niet nog een Boris is, dat er maar 1 boris was, dat is trouwens best moeilijk voor haar om te bevatten.
dat hebben wij ook gehad, bij een neefje wat erg gehecht was aan een kat van ons die overleden was.

we hebben gezocht, en hebben hem verteld dat de kat die we gevonden hadden dat die ons was aangewezen door Kees die nu in de kattenhemel was, en die wist dat dit een hele lieve kat was, klinkt vreemd, maar voor ons werkte het prima, neefje was destijds een jaar of 8.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:57:15 #65
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_29862678
Wat naar Moussy, gecondoleerd en sterkte.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:04:59 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29863796
Bluezz, je bent toch niet ook al je Xenapics kwijt he?

Heb nog wat fotootjes van Cas, Smek en Lotje van gisteren

Toen was mijn batterij leeg
pi_29863962
Spin wat heb je toch een leuk stel hondjes
nou ja hond en hondje
pi_29864150
Die foto van Cas en Smekje samen, daar kun je pas echt goed zien hoe klein Smek is! Leuke foto's weer!
pi_29864653
Casper is het prototype van de ware hond: de trouwe viervoeter en Smek is de clown. Ik word toch altijd zo vrolijk van zijn pretbekkie
pi_29865107
Alles is weg spin,kissa, ik had een backup in de vorm van een gedeelde C schijf.
C werk ik mee en op de gemaakte D staat altijd alles.
Stond dus Want door het virus en daardoor formatfouten heeft ie D ook gewist.
En ja ook alle Xena foto's etc.
golfer heeft gelukkig ook veel, en er staat wel veel online in photobucket enzo.
Maar ook al mijn documenten van mijn werk, CV's en andere dingen die een mens wil bewaren, foto's van mijn kids echt alles is weg.

Moussy, het is ook raar om van een paar uren daarvoor nog spelend dier afscheid te nemen voor een kind.
Echt niet te bevatten zoiets
pi_29867719
* Panthera1984 wil eerst medeleven uitspreken over het verlies van Moussy

nog niet zo lang geleden was ook mijn kat zomaar uit mijn leven gerukt. Ik voel het nog steeds, tot op de dag van vandaag.

Terwijl het misschien eigenlijk niet gepast is, wil ik toch waardering uitspreken voor de caafcam
And the druids turn to stone...
pi_29867774
Jeetje Bluezz....wat een ramp.......

maandag 22 augustus 2005 @ 17:54:06 #73
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29867969
Moussy
sterkte !

Nou vandaag was het een redelijk rustig dagje op Dolfi gelukkig, morgen staan we met zn 3en dus ik hoop dat ik dan EINDELIJK foto's kan maken, ding zit al die tijd al in mn tas, maar heb gewoon geen tijd smorgens Ik blijk met de moeder van Edsilia (??) Rombley te werken, lache mens zeg ! heb me dood gelachen vandaag. We hebben op Dolfi ook 2 kennels, voor als mensen hun hond mee nemen (echt belachelijk, wie neemt er nou zn hond mee naar een pret/dierenpark, maargoed) loop ik langs die kennel, zie ik daar een jack russeltje inzitten IN een bench, dus dubbel hok zegmaar en zonder water, nou dat werd um dus niet he Arme beest was schat ik een week of 10/12, die sluit je niet op ergens onbekend, en al helemaal niet zonder water met dit weer Dus hondje los gelaten in de kennel, en bakje water gehaald, trui gegeven om op te slapen, en we hebben um de hele middag niemeer gehoord
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29868275
Goed dat jij je over de pup hebt onthfermd Nonneke . Zijn ze nou helemaal belatafeld

Bluezz, deze foto had ik gesaved vanwege Xena's aparte vacht

[ Bericht 3% gewijzigd door kissa op 22-08-2005 18:59:17 ]
pi_29868417
Kissa
"apartekatbluezz" binnengehaald
pi_29868453
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:51:07 #77
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29868863
Wat gebruiken jullie trouwens als 'drink ding' voor de knaagdieren ?
Wij gebruiken gewoon van die flesjes zegmaar, maar die dingen zijn ondertussen behoorlijk irritant, als ie niet kapot gaat, istie binnen 1 maand lek, en om nou nieuwe flesjes te blijven kopen Dus eigenlijk zijn we opzoek naar een goed alternatiefje (geen drinkbakjes, die gooien ze binnen notime vol met hemparade dus das ook niks ) (drink ton voor kippen hebben we ook al geprobeerd, was geen succes )

Deze hebben we nu dus, gewoon zo'n drinkfles met rood 'dopje'

Ander merk/soort flesje mag ook, zolang ze maar langer dan een maand gewoon waterdicht blijven en niet uit mekaar klappen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29868936
Zielig trouwens Nonneke dat hondje.. ik snap ook nooit waarom mensen hun honden meenemen naar wat voor dierenpark dan ook
Ik ben benieuwd naar je foto's
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:05:09 #79
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29869074
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Zielig trouwens Nonneke dat hondje.. ik snap ook nooit waarom mensen hun honden meenemen naar wat voor dierenpark dan ook
Ik ben benieuwd naar je foto's
ja is toch raar, ik snap dat niet hoor Als je zo graag een dagje weg wilt met de familie, regel je toch een oppas voor je hond oid Je 'dumpt' je hond toch niet zomaar bij een park, in een vreemde omgeving, opgsloten in een kennel, allemaal vreemde mensen die hele dag af en aan lopen, aan het water, er varen de hele dag boten langs enzo
Maargoed, aan de andere kant, als we die kennels niet hadden, zaten ze misschien wel de hele dag in een auto ofzo

Ik zou het nooit doen, laten we het daar op houden

Ja hoop echt dat ik ze morgen nou eens kan maken, is niet eerlijk natuurlijk, jullie foto's beloven en ze dan niet eens kunnen maken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2005 @ 19:22:00 #80
43556 miss_dynastie
pi_29869298
Ik heb ook zo''n flesje, non. Wij hebben hem gekocht toen Carlijntje bij ons kwam wonen, en dat is in september alweer drie jaar. Ik zal straks eens kijken of het merk nog leesbaar is.
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:35:30 #81
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29870385
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb ook zo''n flesje, non. Wij hebben hem gekocht toen Carlijntje bij ons kwam wonen, en dat is in september alweer drie jaar. Ik zal straks eens kijken of het merk nog leesbaar is.

Ik vond trouwens net een site met Diergeluiden uit Dolfi
Tis het geluid van de Steller Zeeleeuw (als je op dat muziek dingetje ervoor klikt kan je ze downloaden/horen) wat ik bedoelde (dat 'boeren')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29870726
Nonneke ik heb een fles van Ferplast, die hebben een wit onderkant-dop-ding! Vind ze erg goed!
  maandag 22 augustus 2005 @ 21:15:03 #83
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29870926
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke ik heb een fles van Ferplast, die hebben een wit onderkant-dop-ding! Vind ze erg goed!
heb je misschien een foto ? en waar heb je um vandaan ?

heb 6 flesjes hangen, maar om nou elke maand 6 nieuwe flesjes te halen Niet dat ze onwijs duur zijn, maar tis zo zonde geld elke keer
Snap er echt geen reet van hoor, we laten ze niet stuiteren, honden zitten er niet aan/bij, kunnen er niet tegen aanlopen of whatever, die beesten drinken er alleen uit, en toch presteren die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende flesjes ut elke keer om kapot te gaan
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29871426
Dat boeren
pi_29872341
Even Samspam..

Geloof dat hij het me niet helemaal in dank af nam dat flitsen. Duidelijk geval van; "Wat moet je nou?!"
pi_29873410
Sam dat oogje op een kiertje

Ik heb na wat zoekwerk een foto gevonden waar mijn fles op staat! Tis nog een foto waar je Ollie nog in de kooi ziet

pi_29874786
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:43 schreef Nilasha het volgende:
Even Samspam..

[afbeelding]

Geloof dat hij het me niet helemaal in dank af nam dat flitsen. Duidelijk geval van; "Wat moet je nou?!"
[afbeelding]
Wat een heerlijke foto's
pi_29877637
Vannacht gaat om half 5 opeens telefoon.. je schrikt je dood, eerste wat door je heen gaat is dat er iets met familie is ofzo.
Blijken het de buren te zijn, zij slapen aande voorkant en wij achter, ze hadden raar geluid gehoord en daarna ons autoalarm.
Blijkt het raam aan de passagierskant te zijn ingeslagen en de radio met frontje gejat.. ze hebben echt de hele console er uit gerobt. Dikke ravage in de auto.
Wij politie bellen, die zijn langs geweest voor aangifte. Onder tussen hebben ze in de straat achter ons een auto met warme motorkap en autoradio in de kofferbak gevonden.
Ze staan daar nu dus met een onopvallende surveillance auto te wachten tot de eigenaars terug komen. Als ze niet komen wordt de auto in beslag genomen.
Waarschijnlijk komt de technische recherche ook nog, mochten de eigenaars van die auto ontkennen of niet terugkomen. Ze gaan dan geursporenonderzoek in onze auto uitvoeren.

Wat een nacht!!
pi_29877743
Nilasha .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:11:40 #90
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29878537
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:43 schreef Nilasha het volgende:
Even Samspam..

Lekker in een veel te klein mandje gepropt
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:27:03 #91
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29878765
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 06:59 schreef Nilasha het volgende:
Vannacht gaat om half 5 opeens telefoon.. je schrikt je dood, eerste wat door je heen gaat is dat er iets met familie is ofzo.
Blijken het de buren te zijn, zij slapen aande voorkant en wij achter, ze hadden raar geluid gehoord en daarna ons autoalarm.
Blijkt het raam aan de passagierskant te zijn ingeslagen en de radio met frontje gejat.. ze hebben echt de hele console er uit gerobt. Dikke ravage in de auto.
Wij politie bellen, die zijn langs geweest voor aangifte. Onder tussen hebben ze in de straat achter ons een auto met warme motorkap en autoradio in de kofferbak gevonden.
Ze staan daar nu dus met een onopvallende surveillance auto te wachten tot de eigenaars terug komen. Als ze niet komen wordt de auto in beslag genomen.
Waarschijnlijk komt de technische recherche ook nog, mochten de eigenaars van die auto ontkennen of niet terugkomen. Ze gaan dan geursporenonderzoek in onze auto uitvoeren.

Wat een nacht!!
je zal wel lekker uitgeslapen zijn. Ik hoop voor jou dat het opgelost wordt! Al die eikels die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29884026
Spike is verliefd. Of, eigenlijk moet ik zeggen, een hondje in het asiel is verliefd op Spike (was mijn camera vergeten ). Het is een spanielachtig mannetje en hij heeft Spike helemaal ge-owned.
. Het kereltje heeft heel de ochtend op Spike zitten rijden en hem vooruitgeduwd, het was echt géén gezicht. Ze hebben lekker liggen rollebollen en klieren en Spike mag zo in bad, want hij is helemaal bruin.

Toen ik Spike vast wilde maken aan de riem, omdat we naar huis gingen, ging het spanieltje helemaal freaken, naar me grommen enzo . .
pi_29884521
Hihi een mannetje nog wel!! En Spike vond alles wel oké, dat rijden enzo?
pi_29884633
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Nilasha het volgende:
Hihi een mannetje nog wel!! En Spike vond alles wel oké, dat rijden enzo?
In het begin wel even spelend 'uitgevochten' wie de baas was. En Spike was dat niet . Dus hij heeft zich daarna eigenlijk amper meer verzet . .
pi_29884709
Oh Spikeje, wat een goedzakje!
pi_29886099
Haha Spike, en Nilasha !
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:59:26 #97
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29886385
Is Spike gecastreerd? Castraatjes hebben wel vaker last van aanranders
pi_29888151
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:59 schreef Spindizzy het volgende:
Is Spike gecastreerd? Castraatjes hebben wel vaker last van aanranders
Spike heeft zijn ballen nog. Het is gewoon een mietje . .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:53:15 #99
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29888184
Casper ook hoor. Daar kan ik ook af en toe een hitsige hond vanaf plukken
pi_29888467
Jeetje Nilasha wat een nacht zeg!

Die Spike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')