dat hebben wij ook gehad, bij een neefje wat erg gehecht was aan een kat van ons die overleden was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
René wil trouwens een nieuwe kat er bij, een nieuwe Boris, dus we zijn nu regelmatig aan het vertellen dat er niet nog een Boris is, dat er maar 1 boris was, dat is trouwens best moeilijk voor haar om te bevatten.
ja is toch raar, ik snap dat niet hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Zielig trouwens Nonneke dat hondje.. ik snap ook nooit waarom mensen hun honden meenemen naar wat voor dierenpark dan ook
Ik ben benieuwd naar je foto's
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb ook zo''n flesje, non. Wij hebben hem gekocht toen Carlijntje bij ons kwam wonen, en dat is in september alweer drie jaar. Ik zal straks eens kijken of het merk nog leesbaar is.
heb je misschien een foto ? en waar heb je um vandaan ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke ik heb een fles van Ferplast, die hebben een wit onderkant-dop-ding! Vind ze erg goed!
Wat een heerlijke foto'squote:Op maandag 22 augustus 2005 23:43 schreef Nilasha het volgende:
Even Samspam..![]()
[afbeelding]
Geloof dat hij het me niet helemaal in dank af nam dat flitsen.Duidelijk geval van; "Wat moet je nou?!"
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:59 schreef Nilasha het volgende:
Vannacht gaat om half 5 opeens telefoon.. je schrikt je dood, eerste wat door je heen gaat is dat er iets met familie is ofzo.
Blijken het de buren te zijn, zij slapen aande voorkant en wij achter, ze hadden raar geluid gehoord en daarna ons autoalarm.
Blijkt het raam aan de passagierskant te zijn ingeslagen en de radio met frontje gejat.. ze hebben echt de hele console er uit gerobt. Dikke ravage in de auto.![]()
Wij politie bellen, die zijn langs geweest voor aangifte. Onder tussen hebben ze in de straat achter ons een auto met warme motorkap en autoradio in de kofferbak gevonden.
Ze staan daar nu dus met een onopvallende surveillance auto te wachten tot de eigenaars terug komen. Als ze niet komen wordt de auto in beslag genomen.
Waarschijnlijk komt de technische recherche ook nog, mochten de eigenaars van die auto ontkennen of niet terugkomen. Ze gaan dan geursporenonderzoek in onze auto uitvoeren.
Wat een nacht!!![]()
In het begin wel even spelend 'uitgevochten' wie de baas was. En Spike was dat nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Nilasha het volgende:
Hihi een mannetje nog wel!!![]()
En Spike vond alles wel oké, dat rijden enzo?
Spike heeft zijn ballen nog. Het is gewoon een mietjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:59 schreef Spindizzy het volgende:
Is Spike gecastreerd? Castraatjes hebben wel vaker last van aanranders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |