Daaromquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komen die lui ook allemaal op jouw verjaardag?
Kijk, vrienden verjaardag heb ik, en gewoon kennissen verjaardag op de dag zelfquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom![]()
Oma komt op verjaardag, buren komen langs, en mijn dokter zelfs ( daar zijn wij prive ook mee bevriend)
Jij snapt hetquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uitslapen is goed voor de mens.
hoiquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoi_mensen was mijn eerste Fok! account...
Hmm ok, wou al zeggen, als die lui niet op jouw verjaardag komen is het crap om er wel langs te gaan...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom![]()
Oma komt op verjaardag, buren komen langs, en mijn dokter zelfs ( daar zijn wij prive ook mee bevriend)
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok, wou al zeggen, als die lui niet op jouw verjaardag komen is het crap om er wel langs te gaan...
Die zin snap zelfs ik niet...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk, vrienden verjaardag heb ik, en gewoon kennissen verjaardag op de dag zelf![]()
hoohooiiiiquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niemand moest hoi_mensen
Vind je het gek met zo'n kutnaamquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niemand moest hoi_mensen
Kijk, een verjaardag dat wat vrienden komen, gaan we poolen ofzo. Heb ik.quote:
Oh je viert 2 verjaardagen. En op welke dag mogen nou al je Fok!Vrienden komen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk, een verjaardag dat wat vrienden komen, gaan we poolen ofzo. Heb ik.
EN dat de kennissen zoals buren enzo komen heb ik op de verjaardag zelf.
Daarom krijg ik altijd nogal wat eurootjes enzo op m'n verjaardag
nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je viert 2 verjaardagen. En op welke dag mogen nou al je Fok!Vrienden komen?
maar hallo?mensen was wel weer redelijk ok.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n kutnaam![]()
Dat is zooo waar....quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar hallo?mensen was wel weer redelijk ok.
ik was ben altijd aan het rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |