Doe eens zeker gaan weten ofzoquote:
Ja, maar ik als onervaren multiposterquote:
Ik ken je niet goed genoeg/je staat niet in mijn msn lijstquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens zeker gaan weten ofzo
Ik kan niet tegen twijfels
Het blijft mazzel hebben hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar ik als onervaren multiposter![]()
Voor mij nog een hele prestatie, een PR volgens mij
*Slokje neemt![]()
Als ik daar wel in zou staan zou je er nog niets aan hebben, ik ben msn moequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg/je staat niet in mijn msn lijst*
* Maak een keuze.
Volgens mij moet fok gewoon de juiste traagheid hebben en dan precies op de juiste momenten drukken, dus als fok snel is (quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het blijft mazzel hebben hoor
Soms lukt het, meestal niet
Gefeli dan
* Proost
Ah, zit je hier nu.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens zeker gaan weten ofzo
Ik kan niet tegen twijfels
* Dacht het niet. Ik vind niet iedereen lief. Ik moet ze eerst een beetje kennenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik daar wel in zou staan zou je er nog niets aan hebben, ik ben msn moe
* De keuze maakt dat Brilaap haar lief vind
Nope, het blijft puur geluk volgens mij, alhoewel het wel iets makkelijker gaat als Fok! traag isquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij moet fok gewoon de juiste traagheid hebben en dan precies op de juiste momenten drukken, dus als fok snel is () snel, als fok traag is traag
Wat een wijsheden zo laat op de avond
Al een tijdje hoorquote:
* Verdrietig afdruiptquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Dacht het niet. Ik vind niet iedereen lief. Ik moet ze eerst een beetje kennen.
Gelukkig is die tijd voorbijquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
En dan te bedenken dat in de BeF toptijd in de tijd tussen deze post en de vorrige (Brilaap) alweer 1 pagina (50 reacties) waren gepost
Ik vond het voor een keertje toch wel tofquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig is die tijd voorbij
Zo is het veel leuker
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meerquote:
Daar zie ik nou de lol echt niet van in. Het moet wel slowchatten blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
En dan te bedenken dat in de BeF toptijd in de tijd tussen deze post en de vorrige (Brilaap) alweer 1 pagina (50 reacties) waren gepost
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vond het voor een keertje toch wel tof
quote:
Het was in principe ook wel slowchat, alleen dan met 10 man tegelijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zie ik nou de lol echt niet van in. Het moet wel slowchatten blijven
Voor heel ff wel ja, maar het is voor veel users toch irritant als het zo blijft doorgaan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vond het voor een keertje toch wel tof
Ow, sorry, was daar wel ff met spelletjes maar verder nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meer{HK}
Ben ik met je eens, het ging echt nergens meer over.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt
Als het op die manier was doorgegaan, was er al gauw een einde gekomen aan de reeksch.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
* Verdrietig afdruipt
Dan maar niet lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |