Alleen in gedeeltes waar jij komtquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In de randstad is er wel veel ander 'soort''volk.
Allochtonen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In de randstad is er wel veel ander 'soort''volk.
Dikke Lquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hodverdomme ik woon hier verkeerd
Daar ben ik het gewoon echt helemaal mee eensquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:36 schreef Knoekie het volgende:
Drenthe teruggeven aan Duitsland
Limburg teruggeven aan Belgie
Friesland terugeven aan..ja aan wie? Aan de zee?
We hebben trouwens ook het treklied enzo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
TT staat in dit geval voor TrekTocht denk ik?
Gewoon een dikke muur ertussen. Kunnen ze ook lekker een eigen voetbalcompetitie maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon echt helemaal mee eens. Friesland wordt gewoon een appart land die hebben al een eigen taal, volkslief, sport. Ze zijn eigenlijk al een ander land.
Leer eens spellen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon echt helemaal mee eens. Friesland wordt gewoon een appart land die hebben al een eigen taal, volkslief, sport. Ze zijn eigenlijk al een ander land.
In Rotterdam is dat gewoon rukkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef pekel het volgende:
[..]
We hebben trouwens ook het treklied enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |