quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vrijgezellenmiddag is afgeblazen door omstandigheden van persoonlijke aard van de organisator.
Ach, scheelde mij in ieder geval weer een stripper-optreden voor die meiden.quote:
Oh, wat vervelend. Toch niet iets ernstigs? Ga je nog deze week wel iets leuks doen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vrijgezellenmiddag is afgeblazen door omstandigheden van persoonlijke aard van de organisator.
Jij hebt gelogen !!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef zussie2005 het volgende:
ik vraag me af hoe sjak aan die wijsheid komt, ik ben nergens van op de hoogte ???????????
Nee, het bleek allemaal mee te vallen gelukkigquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:26 schreef sjak het volgende:
[..]
Oh, wat vervelend. Toch niet iets ernstigs? Ga je nog deze week wel iets leuks doen?
Geen zenuwen, alleen was het wachten nog steeds op een telefoontje van de ambtenaar die ons gaat trouwen.... en dat bleef maar uit..quote:Nog een klein weekje voor jullie, gaat het met de zenuwen?
Ik schrok gisterenavond helemaal toen ik erachter kwam dat het deze week al september wordt![]()
Dan hadden we jou toch gehadquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed dat jullie dus nog even gebeld hebben!
Je zal daar staan vrijdag!![]()
quote:
Ná onsquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:35 schreef sjak het volgende:
Bloemetjes moet je aanstaande doen hoor!![]()
Geef hem een reepje van de stofjes mee en vertrouw erop dat het goed komt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ja maar... officieel weet hij toch niet hoe mijn jurk eruit ziet?
Nou ja goed, hij weet het dus wel, althans... hij heeft de stoffen gezien, maar ik geloof dat ik dit maar gewoon lekker zelf doe. Vriendlief is zo kleurenblind als je het kan verzinnen.
Uhuh... ik en en iets 'loslaten' of 'uit handen geven'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:58 schreef just me het volgende:
Geef hem een reepje van de stofjes mee en vertrouw erop dat het goed komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |