Zo, ik ben weer in het land der levenden...
Gisteren om 3 uur stonden er zo'n 8 meiden bij me voor de deur. Ik was niet thuis, ik stond in de file op de A1
![]()
Gelukkig hebben de buren de sleutel en zij hebben iedereen in huis gelaten. Ik was niet heel veel later ook aanwezig en werd verwelkomt met heerlijke kaasjes, chipjes en champagne
Na wat kletsen en elkaar leren kennen zijn we naar de Wallen gegaan. Daar sloten nog 2 meiden zich aan en we zijn een moordspel gaan doen. Op en rond de wallen moesten we allerlei vraagstukken oplossen. Als we vragen hadden opgelost dan konden we een aanwijzing over de moord vinden. Het was in 3 delen, zo vonden we in het eerste deel de lokatie, daarna het moordwapen en tenslotte de moordenaar. Tussendoor zijn we in de kroeg geweest
![]()
en we eindigden in een mexicaans restaurant
![]()
. Dat was erg gezellig iedereen zat heerlijk te kletsen en te drinken. Pas om 11 uur waren we klaar met eten. Een deel van de meiden is toen naar huis gegaan, met de rest zijn we lekker een kroeg in gegaan en toen die was gesloten nog door naar de volgende kroeg
![]()
.
Toen daar de lichten aangingen zijn mijn zussen ook naar huis gegaan en bleef ik over met de buurvrouw. Wij hebben eerst een heel stuk gelopen en hebben uiteindelijk toch een taxi genomen richting huis. Ook daar hebben we nog maar een flesje opengetrokken en om 6 uur ben ik toch maar gaan slapen.
Het was geweldig!
Inmiddels was Schanulleke ook thuis van zijn feestje, helemaal blauw want ze hebben gepaintballed...
En vandaag....
![]()
maar we moest ons eroverheen zetten want al een hele tijd geleden hadden we afgesproken om met onze ouders wat te gaan eten. Dat was ook best spannend, de eerste keer dat ze elkaar eens echt zouden gaan spreken. Ook dat was enorm gezellig, maar nu ben ik wel toe aan mijn bed
![]()
.
Ik ben benieuwd hoe het vandaag bij Bluezz is geweest!