Ja precies!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Silmarwen het volgende:
Hey wie ben ik om daar wat over te zeggen![]()
Live hard die youngquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies!
Wij Fok!kers leven het snelle leven!![]()
Hee zussie!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef zussie2005 het volgende:
zeker mooie foto's van sugar, vooral die broek dat doet het hem helemaal, ik vind dat zelf heel mooi, want ik ben 2 jaar geleden ook in een broek getrouwd.
Ik ben overigens wel heel erg benieuwd wat sjak gaat dragen ????? van haar aanstaande weet ik het wel,maar van sjak???
nou sjak, je weet wel wie ik ben, dus .... xxx
vast zo;n 10 keer zoveel als wijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Tally het volgende:
Ik heb net de begroting binnengekregen voor de gehele dag maar dat valt reuze mee!!! Ik ben helemaal![]()
Als jullie het voor 355 euro doen dan welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vast zo;n 10 keer zoveel als wij![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:05 schreef _evenstar_ het volgende:
oh dat valt nog allicht mee dan doe dan maar 3 keer zo goedkoop( maar dan hebben wij wel inclusief alles he
)
ik eerstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef sjak het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met dingen regelen, wij gaan over twee weken trouwen en moeten de taart nog bestellen. Tally, jij gaat toch pas in mei 2006?
dan doe toch maar 10 keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]Nee der komen nog zat dingen bij..
Dit is echt alleen het middagboreeltje, feest en eten...
Dit is helaas niet alles
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef sjak het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met dingen regelen, wij gaan over twee weken trouwen en moeten de taart nog bestellen. Tally, jij gaat toch pas in mei 2006?
Ik dacht echt dat je het alleen over het eten hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan doe toch maar 10 keergnagna
![]()
Oh, nou ja, het had gekund, ik vond het al een hele lage prijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]Nee der komen nog zat dingen bij..
Dit is echt alleen het middagboreeltje, feest en eten...
Dit is helaas niet alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |