Ja precies!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Silmarwen het volgende:
Hey wie ben ik om daar wat over te zeggen![]()
Live hard die youngquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies!
Wij Fok!kers leven het snelle leven!![]()
Hee zussie!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef zussie2005 het volgende:
zeker mooie foto's van sugar, vooral die broek dat doet het hem helemaal, ik vind dat zelf heel mooi, want ik ben 2 jaar geleden ook in een broek getrouwd.
Ik ben overigens wel heel erg benieuwd wat sjak gaat dragen ????? van haar aanstaande weet ik het wel,maar van sjak???
nou sjak, je weet wel wie ik ben, dus .... xxx
vast zo;n 10 keer zoveel als wijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Tally het volgende:
Ik heb net de begroting binnengekregen voor de gehele dag maar dat valt reuze mee!!! Ik ben helemaal![]()
Als jullie het voor 355 euro doen dan welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vast zo;n 10 keer zoveel als wij![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:05 schreef _evenstar_ het volgende:
oh dat valt nog allicht mee dan doe dan maar 3 keer zo goedkoop( maar dan hebben wij wel inclusief alles he
)
ik eerstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef sjak het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met dingen regelen, wij gaan over twee weken trouwen en moeten de taart nog bestellen. Tally, jij gaat toch pas in mei 2006?
dan doe toch maar 10 keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]Nee der komen nog zat dingen bij..
Dit is echt alleen het middagboreeltje, feest en eten...
Dit is helaas niet alles
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef sjak het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met dingen regelen, wij gaan over twee weken trouwen en moeten de taart nog bestellen. Tally, jij gaat toch pas in mei 2006?
Ik dacht echt dat je het alleen over het eten hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan doe toch maar 10 keergnagna
![]()
Oh, nou ja, het had gekund, ik vond het al een hele lage prijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]Nee der komen nog zat dingen bij..
Dit is echt alleen het middagboreeltje, feest en eten...
Dit is helaas niet alles
Wat is de link daarvan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nav de link in het trouwjurken topic wat patronen besteld en heb er al eentje gezien die het denk ik gaat worden. Mss nog een combi met een andere jurk.
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de lapjesmarkt in Utrecht. Kijken of we stof kunnen vinden die ik wil en dan maar eens mijn vingers blauw naaien.
Eerst een proef maken van lakens of zo.
En dat terwijl ik eerst eigenlijk geen jurk wilde doen.Maar je wordt er wel heel erg in meegesleept zeg!
Dit zat er net bij de post:
Brief van de gemeente: Hierbij bevestig ik de gemaakte afspraak dat uw huwelijk voltrokken zal worden op XXXXXXX
Zo echt!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nav de link in het trouwjurken topic wat patronen besteld en heb er al eentje gezien die het denk ik gaat worden. Mss nog een combi met een andere jurk.
Theedrink-mini-meet? Ben zaterdag ook even in Utrecht.quote:Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de lapjesmarkt in Utrecht.
http://naaipatronen.nl/ en dan de bruidsmode.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de link daarvan?
De jurk die ik leuk vind is 1400 euro, alleen de jurk, dus dan nog zo'ntorseletding, schoenen, bloem in mijn haar, etc etc...
Ben gewoon een beetje ana het verder kijken dus
U heeft mail!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Reese het volgende:Ja hoi! Doe es even gezellig scannen en mailen enzo naar het bekende adres
![]()
Jaaaaaa!!!!!!! Leuk!quote:Theedrink-mini-meet? Ben zaterdag ook even in Utrecht.
Je kan de redenering ook omdraaien hoor! Wij wilden ook geen receptie tot iemand ons zei dat sommige gasten ons wel even wilden zien maar geen feest wilde. Die zouden dan ook niet komen. Sommige mensen vinden het ook fijn om weg te kunnen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Kyara het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook moeilijk aan een receptie. Ik wil nl wel graag een receptie aangezien we geen feest geven. Maar ik vind het heel lastig. Locatie en zo. En enerzijds wil je je gasten niet het gevoel geven zoals miss_dynastie omschrijft maar anderzijds heb ik ook geen zin in torenhoge rekeningen van allemaal exclusieve hapjes en drankjes.
Jij bent de zus van?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef zussie2005 het volgende:
ik vraag me af hoe sjak aan die wijsheid komt, ik ben nergens van op de hoogte ???????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |