Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:17 schreef _evenstar_ het volgende:
bleuzz nog anderhalve week voor jullie![]()
Ja maar met dat onsje van jullie moet je toch wat regelen, en dan is trouwen wel zo handigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Jelief het volgende:
Dankjulliewel!
Het is best raar om zo ineens echte plannen te hebben hoor, ik dacht echt dat het nooit meer zou gebeuren (mijn lief is nogal van de koppige enzo....)
Het is gezonde spanning en ze stelt zich aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je het zo eng vindt, dat je er buikpijn van krijgt en op gaat zien tegen de dag zelf. Is het 'gezonde' spanning, dan zou ik het doen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:47 schreef GI het volgende:
[..]
Het is gezonde spanning en ze stelt zich aan
Omdat ik zo toonvast ben als een varkensstaartquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet voor haar zingen dan?? Of zegt ze dan 'nee'
dat is ook de voornaamste reden dat we het NU doen... Anders had het best nog even kunnen wachten. Wat ik vervelend vind is dat 'men'van alles verwacht als je gaat trouwen. Best lastig om dan bij je eigen gevoel en wensen te blijven. Denk dat we wel een heel eind zijn nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar met dat onsje van jullie moet je toch wat regelen, en dan is trouwen wel zo handig
idd al valt dat bij ons reuze mee ze weten dat wij het kleinschalig houden en daar doen ze het maar mee wij hebben ook d egasten op uitnodiging. bij een open receptie heb je al gauw van die lui die je nooit ziet of nooit wat van hoort en dan ineens met een lullig bosje bloemen aankomen en maar gezellig doen zodat ze kennen zuipen en vretenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef Jelief het volgende:
[..]
dat is ook de voornaamste reden dat we het NU doen... Anders had het best nog even kunnen wachten. Wat ik vervelend vind is dat 'men'van alles verwacht als je gaat trouwen. Best lastig om dan bij je eigen gevoel en wensen te blijven. Denk dat we wel een heel eind zijn nu.
ik zou sowieso dan een foto o.i.d. van de jurk maken mocht die er niet meer zijn dat ze hem dan kunnen na maken e.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil ookMaar we zullen nog wel een aantal jaren wachten denk ik. Ik hoop dat 'mijn' trouwjurk dan nog steeds available is
Vreten en zuipen? Nou, een 'standaard' receptie is echt het meest vreselijke dat ik ooit heb mogen aanschouwen op bruiloftsgebied, volgens mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:51 schreef _evenstar_ het volgende:
dan ineens met een lullig bosje bloemen aankomen en maar gezellig doen zodat ze kennen zuipen en vreten![]()
nu hebben wij een korte receptie van 2 uurtjes dit i.v.m. de zwangerschap ik simpelweg geen hele dag ga volhouden..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vreten en zuipen? Nou, een 'standaard' receptie is echt het meest vreselijke dat ik ooit heb mogen aanschouwen op bruiloftsgebied, volgens mijHandje geven, envelopje neerflikkeren, kopje koffie en gebakje, en je kan weer ophoepelen
Echt, het gaf mij echt het 'je komt alleen voor het cadeautje'-gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |