abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29895888
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:17 schreef _evenstar_ het volgende:

bleuzz nog anderhalve week voor jullie
Zeg dat wel ja
Definitieve muziekje uitgezocht net, saampjes
pi_29904007
beetje laat, maar feli sugar, en mooie foto's!
wat een heerlijk meeleestopic is dit toch.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_29914818
zeker mooie foto's van sugar, vooral die broek dat doet het hem helemaal, ik vind dat zelf heel mooi, want ik ben 2 jaar geleden ook in een broek getrouwd.

Ik ben overigens wel heel erg benieuwd wat sjak gaat dragen ????? van haar aanstaande weet ik het wel,maar van sjak???

nou sjak, je weet wel wie ik ben, dus .... xxx
pi_29915276
*meldt
We gaan trouwen! (Mike Air en ik dus). Niet met alles erop en eraan maar heel simpel en gratis
Het moet allemaal een beetj snel en op het laatste moment omdat we willen trouwen voordat ons beebje zich aankondigt (makkelijker ivm ouderlijk gezag en erfrecht enzo). Nou heb ik al in het begin van de zwangerschap geroepen dat dat wel leuk en handig zou zijn maar mijn lief is niet zo snel met dat soort dingen.
Nu doen we het dus eenvoudig, wat op zich ook wel bij ons past, we zijn niet van die feestbeesten.

Gisteren hebben we een afspraak gemaakt voor de ondertrouw (in Haarlem), 5 september om 9.30
En vanmorgen heb ik de afspraak voor het trouwen gemmakt (in Nunspeet) 28 september ook om 9.30
Gisteren ook familie en beste vriend ingelicht, familie wist wel dat we er me bezig waren maar nog geen datum. Er werd enthousiast en verbaasd gereageerd , zou ik ook zijn als ik zo ineens hoor dat iemand binnen een maand gaat trouwen.
De nacht ervoor en erna slapen we in Elspeet in een Hotel/ vakantieoord/conferentiecentrum waar we al jaren komen. Daar gaan we waarschijnlijk ook koffie en gebak doen na het trouwen en lunchen en dan is het voor de genodigden uit met de pret. In totaal gaan er 10 mensen mee. Lekker klein clubje waardoor we van en voor iedereen persoonlijke aandacht hebben
Ow en mijn mams en zus hebben toegezegt dat ze een bruidsboeket maken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29915705
Gefeliciteerd Jelief & Mike Air!
pi_29916196
Gefeliciteerd Jelief & Mike Air
Ik heb jullie er meteen even tussen gezet
pi_29916243
Jelief en Mike Air gefeliciteerd!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_29916800
Dankjulliewel!
Het is best raar om zo ineens echte plannen te hebben hoor, ik dacht echt dat het nooit meer zou gebeuren (mijn lief is nogal van de koppige enzo....)
pi_29916819
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Jelief het volgende:
Dankjulliewel!
Het is best raar om zo ineens echte plannen te hebben hoor, ik dacht echt dat het nooit meer zou gebeuren (mijn lief is nogal van de koppige enzo....)
Ja maar met dat onsje van jullie moet je toch wat regelen, en dan is trouwen wel zo handig
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:47:54 #85
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_29916993
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen als je het zo eng vindt, dat je er buikpijn van krijgt en op gaat zien tegen de dag zelf. Is het 'gezonde' spanning, dan zou ik het doen
Het is gezonde spanning en ze stelt zich aan
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:48:22 #86
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_29917003
Ja Knut dus. @ work zonder zijn eigen inlognaam bijdehand.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 12:49:41 #87
43556 miss_dynastie
pi_29917039
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:47 schreef GI het volgende:

[..]

Het is gezonde spanning en ze stelt zich aan

Waarom ga jij niet voor haar zingen dan?? Of zegt ze dan 'nee'
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:50:41 #88
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_29917070
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet voor haar zingen dan?? Of zegt ze dan 'nee'
Omdat ik zo toonvast ben als een varkensstaart
pi_29920641
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja maar met dat onsje van jullie moet je toch wat regelen, en dan is trouwen wel zo handig
dat is ook de voornaamste reden dat we het NU doen... Anders had het best nog even kunnen wachten. Wat ik vervelend vind is dat 'men'van alles verwacht als je gaat trouwen. Best lastig om dan bij je eigen gevoel en wensen te blijven. Denk dat we wel een heel eind zijn nu.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:51:11 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29920767
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef Jelief het volgende:

[..]

dat is ook de voornaamste reden dat we het NU doen... Anders had het best nog even kunnen wachten. Wat ik vervelend vind is dat 'men'van alles verwacht als je gaat trouwen. Best lastig om dan bij je eigen gevoel en wensen te blijven. Denk dat we wel een heel eind zijn nu.
idd al valt dat bij ons reuze mee ze weten dat wij het kleinschalig houden en daar doen ze het maar mee wij hebben ook d egasten op uitnodiging. bij een open receptie heb je al gauw van die lui die je nooit ziet of nooit wat van hoort en dan ineens met een lullig bosje bloemen aankomen en maar gezellig doen zodat ze kennen zuipen en vreten
Nu gaat het niet omdat bosje bloemen maar je snapt me wel denk ik

Als jullie achter jullie keuze staan dat geldt het is jullie dag en niet die van een ander
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29920772
Ik denk dat iedereen die gaat trouwen inderdaad wel last heeft van mensen die het allemaal beter weten. Allemaal heel lief bedoelt natuurlijk maar het kan soms wel bloedirritant zijn. En zeker voor jullie waarbij het allemaal ook nog eens vrij snel plaats gaat vinden, zul je ook wel overspoeld worden met goedbedoelde adviezen.

Ik neem aan dat je niet echt in een traditionele trouwjurk gaat trouwen?
pi_29921137
Voordeel is dat we in Nunspeet(niet vlak bij huis dus) trouwen en vroeg in de ochtend, daarbij hebben we bedacht om 'de rest' pas op de dag zelf in te lichten door middel van een leuk e-mailtje. Mijn collega die wel op de hoogte is wilde al een etentje met al mijn collega's regelen(zo'n 20 vrouw en 1 man) Daar hou ik helemaal niet van dus ik heb maar gezegd dat ik het met zijn viertjes (directe collega's) veel leuker vind.
nee ik ga niet in en traditionele trouwjurk trouwen, het laatste idee wat we hadden was om in spijkerbroek te trouwen, ik heb net een mooie nieuwe positiespijkerbroek gekocht en vind het zonde om nu voor die 10 minuten in het gemeentehuis weer een nieuwe broek/rok/jurk aan te schaffen. Een mooie blouse erop en ik vind het wel goed.
pi_29921179
Ik wil ook Maar we zullen nog wel een aantal jaren wachten denk ik. Ik hoop dat 'mijn' trouwjurk dan nog steeds available is
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:05:30 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921224
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil ook Maar we zullen nog wel een aantal jaren wachten denk ik. Ik hoop dat 'mijn' trouwjurk dan nog steeds available is
ik zou sowieso dan een foto o.i.d. van de jurk maken mocht die er niet meer zijn dat ze hem dan kunnen na maken e.d.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:05:32 #95
43556 miss_dynastie
pi_29921227
Gewoon plaatje bewaren clauwheeetje, kun je hem altijd nog 'na' laten maken
pi_29921272
Hé meiden, wat denken jullie... Er staat ook echt al een mapje 'trouwjurk' op mn pctje hoor
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:08:27 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921328
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:08:29 #98
43556 miss_dynastie
pi_29921330
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:51 schreef _evenstar_ het volgende:
dan ineens met een lullig bosje bloemen aankomen en maar gezellig doen zodat ze kennen zuipen en vreten
Vreten en zuipen? Nou, een 'standaard' receptie is echt het meest vreselijke dat ik ooit heb mogen aanschouwen op bruiloftsgebied, volgens mij Handje geven, envelopje neerflikkeren, kopje koffie en gebakje, en je kan weer ophoepelen Echt, het gaf mij echt het 'je komt alleen voor het cadeautje'-gevoel.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:11:49 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921437
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vreten en zuipen? Nou, een 'standaard' receptie is echt het meest vreselijke dat ik ooit heb mogen aanschouwen op bruiloftsgebied, volgens mij Handje geven, envelopje neerflikkeren, kopje koffie en gebakje, en je kan weer ophoepelen Echt, het gaf mij echt het 'je komt alleen voor het cadeautje'-gevoel.
nu hebben wij een korte receptie van 2 uurtjes dit i.v.m. de zwangerschap ik simpelweg geen hele dag ga volhouden..

Maar de recepties waar ik ben geweest was dan wel meestal een koudbuffetje bij en borrelhapjes e.d. en zuipen tot je erbij neervalt ...
wij houden het simpel in de mate dat er niet denderend veel man komen en het maar 2 uurtjes is verder wat hapjes en drankjes e.d. ik hoef ook geen grote kado's oid maar ik trouw maar 1 keer en omdan helemaal niets te doen zou ik niet tof vinden
pi_29921508
Nou, dat vind ik dus ook moeilijk aan een receptie. Ik wil nl wel graag een receptie aangezien we geen feest geven. Maar ik vind het heel lastig. Locatie en zo. En enerzijds wil je je gasten niet het gevoel geven zoals miss_dynastie omschrijft maar anderzijds heb ik ook geen zin in torenhoge rekeningen van allemaal exclusieve hapjes en drankjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')