abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29921523
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vreten en zuipen? Nou, een 'standaard' receptie is echt het meest vreselijke dat ik ooit heb mogen aanschouwen op bruiloftsgebied, volgens mij Handje geven, envelopje neerflikkeren, kopje koffie en gebakje, en je kan weer ophoepelen Echt, het gaf mij echt het 'je komt alleen voor het cadeautje'-gevoel.
Oeps
Wij trouwen en daarna duiken we een grand cafe in voor wat te eten, een borrel en borrelhappen... hopelijk houden ze er geen rotgevoel aan over dan
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:14:46 #102
43556 miss_dynastie
pi_29921532
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar de recepties waar ik ben geweest was dan wel meestal een koudbuffetje bij en borrelhapjes e.d. en zuipen tot je erbij neervalt ...
Nee, dat is dan idd anders dan wat ik heb meegemaakt Lijkt me ook niks hoor, als mensen geen maat kunnen houden
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:16:02 #103
43556 miss_dynastie
pi_29921579
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Oeps
Wij trouwen en daarna duiken we een grand cafe in voor wat te eten, een borrel en borrelhappen... hopelijk houden ze er geen rotgevoel aan over dan
Of de definitie van receptie is veranderd, dat kan ook
Ik heb het dus echt over handje geven, cadeautje geven, twee kopjes koffie en een gebakje en weer opzouten. Echt verschillende keren meegemaakt en daar zou ik dus niet voor op komen draven Eten en borrelen lijkt mij helemaal oke hoor
pi_29921591
2 uurtjes is toch ook een normale tijd voor een receptie? Zo heb ik mijn tenminste laten vertellen...
pi_29921609
Pfoe
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:17:47 #106
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921630
zal wel iets brabants zijn dan

wij doen ook beetje borrelen en thats it oh en voor zo een 25 man ( getuigen en aanhang ouders oma peet oom en tante e.d. die dus ook bij de "ceremonie" aanwezig zullen zijn bij me oudjes thuis wat koude schotel en broodjes e.d. maken.
volgende week als bluezz gaat trouwen krijgen wij gesprek bij de ambtenaar
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:18:05 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921635
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:16 schreef Kyara het volgende:
2 uurtjes is toch ook een normale tijd voor een receptie? Zo heb ik mijn tenminste laten vertellen...
standaard is 3 uurtjes
pi_29921657
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb het dus echt over handje geven, cadeautje geven, twee kopjes koffie en een gebakje en weer opzouten. Echt verschillende keren meegemaakt en daar zou ik dus niet voor op komen draven Eten en borrelen lijkt mij helemaal oke hoor
Ik heb het idee in mijn hoofd van een receptie met een borrel en een zooi borrelhappen. Wij hebben nl ook geen geld/zin om meteen iedereen te moeten voederen (dus met complete buffetten enzo).
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:19:44 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921687
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

zo uit me blote hoofd is de receptie bij ons eerst koffie met een gebakje en daarna gaan ze verscheidene keren rond met kaas/worst dingen en frituurhapjes e.d. en mogen de mensen drinken wat ze willen (alhoewel aan alcoholische dranken alleen bier en wijn)
Oh en er mag niet gerookt worden
pi_29921748
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:

volgende week als bluezz gaat trouwen krijgen wij gesprek bij de ambtenaar
Dat moet nog steeds dat gesprek
Hopelijk heeft ie binnekort tijd
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:21:51 #111
43556 miss_dynastie
pi_29921754
Oke, wat jullie receptie noemen, noemen ze bij 'ons' gezellig samenzijn
Klinkt allemaal leuk hoor zolang jullie mensen er maar niet uitplempen na twee bakkies leut
pi_29921838
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zo uit me blote hoofd is de receptie bij ons eerst koffie met een gebakje en daarna gaan ze verscheidene keren rond met kaas/worst dingen en frituurhapjes e.d. en mogen de mensen drinken wat ze willen (alhoewel aan alcoholische dranken alleen bier en wijn)
Zo iets gaat het bij ons ook worden denk ik. Maar ik vind het ook moeilijk ivm de tijden. We moeten nl volgende week een trouwdatum vastleggen en daarmee dus ook het tijdstip. En met dat tijdstip moet je dus ook weer rekening houden met de receptie.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:27:11 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29921916
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat moet nog steeds dat gesprek
Hopelijk heeft ie binnekort tijd
wij krijgen een vrouw trouwens en kunnen alvast sneakpeaken in onze trouwzaal

buiten kant:

zij aanzicht

voor aanzicht ( tijdens de dag zelf zijn de deuren open en ligt er een rode lopen uitgerold )

van de zaal zelf staan geen foto's online
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:29:07 #114
43556 miss_dynastie
pi_29921981
Wow, je gaat je echt wel een prinsesje voelen evenstar
pi_29921996
Wij hebben het daar ook wel eens over gehad, een receptie of een feest. Mijn indruk van dat soort dingen is meestal dat vel mensen zich klem zuipen en vreten op jouw kosten, je ziet de mensen als ze je komen feliciteren en als je geluk hebt als ze weggaan. Een optie waar we wel vrede mee hadden was om eventueel een korte receptie (zoals evenstar) met koffie, thee, fris en taart te doen. (zoals miss D beschrijft )
Mijn collega heeft als cadeautip voor haar eigen bruiloft een envelopje, nou kwam er weer een andere collega aan ons directe collega's vragen of er niet een cadeau was wat ze wilde hebben want bij wéér een andere collega hadden ze zo het gevoel gehad dat ze met het envelopje hun eigen drankjes op het feest hadden betaald. Ik denk dan, ga dan niet naar het feest, of drink wat minder . als iemand geld vraagt vind ik dat diegene vrij is om er me te doen wat ze zelf willen toch?
Maar goed al die problemen heb ik lekker niet Wij gaan gewoon een kopje koffie drinken in de serre (of misschien nog wel op het terras!) met een lekker stukje taart erbij
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:29:42 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922006
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

Zo iets gaat het bij ons ook worden denk ik. Maar ik vind het ook moeilijk ivm de tijden. We moeten nl volgende week een trouwdatum vastleggen en daarmee dus ook het tijdstip. En met dat tijdstip moet je dus ook weer rekening houden met de receptie.

eerst de trouw datum en tijdstip vats laten stellen
we wisten al waar we de receptie zouden doen en dus daar gevraagd of ze die dag vrij hadden en dat was dus zo
Wij langs geweest daar rondleiding e.d. aangegeven dit zijn onze wensen.
Hun hebben een offerte gemaakt en die opgestuurd en wij dus bevestigd
en omdat we zwanger zijn kregen we ondanks dat de bruidssuite niet standaard is bnij een korte receptie toch kado
pi_29922033
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij wilden heel graag die 2e sept. omdat het midden in onze vakantie valt, alleen 13 uur was nog vrij. Op zich een prima tijd om daarna nog even een paar uurtjes te borrelen/koffie-en of iets dergelijks.

Maar als je van plan bent om een feest te geven, zou ik het wat later proberen te regelen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:31:21 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922063
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, je gaat je echt wel een prinsesje voelen evenstar
waarom denk je dat ik in helmodn wou trouwen de foto locaties zijn ook erg leuk vind ik zelf
heb er zin aan
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:33:03 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922125
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:29 schreef Jelief het volgende:
Wij hebben het daar ook wel eens over gehad, een receptie of een feest. Mijn indruk van dat soort dingen is meestal dat vel mensen zich klem zuipen en vreten op jouw kosten, je ziet de mensen als ze je komen feliciteren en als je geluk hebt als ze weggaan. Een optie waar we wel vrede mee hadden was om eventueel een korte receptie (zoals evenstar) met koffie, thee, fris en taart te doen. (zoals miss D beschrijft )
Mijn collega heeft als cadeautip voor haar eigen bruiloft een envelopje, nou kwam er weer een andere collega aan ons directe collega's vragen of er niet een cadeau was wat ze wilde hebben want bij wéér een andere collega hadden ze zo het gevoel gehad dat ze met het envelopje hun eigen drankjes op het feest hadden betaald. Ik denk dan, ga dan niet naar het feest, of drink wat minder . als iemand geld vraagt vind ik dat diegene vrij is om er me te doen wat ze zelf willen toch?
Maar goed al die problemen heb ik lekker niet Wij gaan gewoon een kopje koffie drinken in de serre (of misschien nog wel op het terras!) met een lekker stukje taart erbij
wij hebben ook dat envelopje er op gezet.. getuige van vriendje doodleuk een lege enveloppe terug geven hihi
Maar de meeste die komen snappen waarom wij geld vroegen en ik gok dat er ook aardig wat babyspul bij zal zitten
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:35:58 #120
43556 miss_dynastie
pi_29922216
Ik denk trouwens, nu ik erover zit na te denken, dat ik er het meeste moeite mee had dat er dan 's avonds nog een feest volgde en zo, en dat die mensen dan niet mochten komen. Dat je dan te min bent om op het feest te komen, gewogen en te licht bevonden, of zoiets. En dus het vreselijk karige ervan, nog niet eens een bakje pinda's, terwijl de daggasten in een ander deel van de zaal zitten en wel hapjes en zo kregen. Eigenlijk zou ik eens een nichtje moeten bellen voor de filosofie die erachter zat
pi_29922260
Ik denk dat het hier inderdaad of 13.00 uur of 13.45 wordt als trouwtijdstip. Kunnen we daarna rustig kijken wat we willen qua receptie en waar en hoelang etc.

We geven geen feest en na de receptie gaan we met een man of 15 (bruidspersoneel en directe familie) uit eten.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:38:37 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922299

de uitnodiging
pi_29922316
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk trouwens, nu ik erover zit na te denken, dat ik er het meeste moeite mee had dat er dan 's avonds nog een feest volgde en zo, en dat die mensen dan niet mochten komen. Dat je dan te min bent om op het feest te komen, gewogen en te licht bevonden, of zoiets. En dus het vreselijk karige ervan, nog niet eens een bakje pinda's, terwijl de daggasten in een ander deel van de zaal zitten en wel hapjes en zo kregen. Eigenlijk zou ik eens een nichtje moeten bellen voor de filosofie die erachter zat
Hebben ze het gezelschap echt in tweeen gedeeld en de daggasten een voorkeursbehandeling gegeven? Ja, dat vind ik dus ook niet kunnen.....

Ik had juist altijd meer de indruk dat het feest juist voor de grote gezelschappen was. Trouwfeesten waarbij oudooms, achternichten en buren ook uitgenodigd waren om de zaal maar vol te krijgen....
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 15:39:22 #124
43556 miss_dynastie
pi_29922325
Leuk evenstar! Is dat van dat 3d-knippen en plakken (hoe heet dat toch )
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:39:46 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922334
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk evenstar! Is dat van dat 3d-knippen en plakken (hoe heet dat toch )
pi_29922343
Mooie uitnodiging Evenstar, en een prachtige locatie!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:42:13 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922424
zo zie je maar dat je met een klein budget best wel wat leuks kunt doen en je soms een hele dosis geluk moet hebben
pi_29922464
MikeAir is Akela bij een alleen-jongens-padvindersgroep. Afgelopen maart trouwde een van de jongens van de groep, ook daar envelopje gevraagd. Wat hebben die smiechten nou verzonnen? Een heel pak standaard enveloppen en alle padvinders een flinke hand vol kleingeld. Kleingeld in al die enveloppen en die enveloppen weer in een grote enveloppe . Ik kan mij zo voorstellen dat het stel wel even bezig is geweest met envelopje openmaken We hebben ook wel eens een wijnfles volgestort met muntjes.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:44:40 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29922494
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef Jelief het volgende:
MikeAir is Akela bij een alleen-jongens-padvindersgroep. Afgelopen maart trouwde een van de jongens van de groep, ook daar envelopje gevraagd. Wat hebben die smiechten nou verzonnen? Een heel pak standaard enveloppen en alle padvinders een flinke hand vol kleingeld. Kleingeld in al die enveloppen en die enveloppen weer in een grote enveloppe . Ik kan mij zo voorstellen dat het stel wel even bezig is geweest met envelopje openmaken We hebben ook wel eens een wijnfles volgestort met muntjes.
prachtig en ik wil best wel ene kruiwagen vol kleingeld dan maar even zoet met tellen
pi_29922536
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
oe dat is wel heel pijnlijk Miss-D. Het idee van een receptie voor iedereen (dus ook de mensen die je maar vaag kent) en een feest voor je dierbaren ken k wel en vindt ik ook niet zo vreemd, maar dat tegelijkertijd de een niets krijgt en de ander wel is niet zo netjes
pi_29922584
Als je geld vraagt kun je dat wel verwachten ja. Ik heb ooit ook muntjes in een komkommer zitten duwen, in pakken rijst verstopt en zelf in een fietsframe gelast (dat was echt lastig om weer open te krijgen).
pi_29922695
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wij wilden heel graag die 2e sept. omdat het midden in onze vakantie valt, alleen 13 uur was nog vrij. Op zich een prima tijd om daarna nog even een paar uurtjes te borrelen/koffie-en of iets dergelijks.

Maar als je van plan bent om een feest te geven, zou ik het wat later proberen te regelen.
Jullie kunnen me helemaal niet, maar ik lees mee, omdat ik het allemaal leuk vind en wilde eigenlijk wel een reactie geven

Ik geef Bluezz inderdaad gelijk mbt het tijdstip als je een feest geeft. Anders moet je best veel uurtjes overbruggen. Het scheelt natuurlijk ook als je zowel voor de wet en de kerk trouwt en eventueel nog gaat eten met de getuigen, directe familie e.d.

Afgelopen vrijdag had ik een bruiloft en die zijn alleen voor de wet getrouwd. Wij waren de hele dag uitgenodigd, maar om ongeveer kwart over 4 waren wij in het partycentrum. We kregen toen koffie met bruidstaart en we gingen ongeveer 6 uur eten (broodbuffet) en om 8 uur begon het feest zeg maar. Je wordt best wel duf van die uurtjes zitten.
pi_29932570
Het zaaltje is geregeld!

Om 14:00 word er getrouwd in het stadhuis aan de overkant van het zaaltje... Rond 14:45 zullen we klaar zijn en gaan we naar het zaaltje.. Daar de felicitaties in ontvangst nemen.. Dan rond 15:30 op weg om de foto's te maken.. De gasten kunnen dan alvast snoepen en drinken... Dat zullen ongeveer 24 man zijn.. Zijn het er meer (familie woont in dezelfde stad) is het ook geen probleem mogen mee gaan drinken.. Eten wil ik wel met die gekozen 24 man.. Dan komen wij terug om 17:30 (of eerder) dan eten.. De gasten hebben dan al gekozen wat zij willen eten en moet alleen dat van ons nog opgenomen worden.. Dan hopen we om 19:30/19:45 klaar te zijn.. Even opfrissen en dan naar de zaal om de rest van de mensen te ontvangen.. Savonds komen er nog eens 75 man bij.. Dus zo'n 100 man zijn uitgenodigd.. Om 20:30 word de bruidstaart aangesneden in bijzijn van onze gehele familie en al onze vrienden.. Dan feesten tot 01:00...

Poehej als ik zo kijk.. WAT EEN DAG EN WAT EEN MENSEN!!! Maar ik kan niet wachten...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:59:39 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29933409
Mijn ervaring in 10 jaar horeca is de volgende dagindeling:
's morgens foto's maken (of rond lunchtijd)
rond 14.00 gemeentehuis
15.00 kerk
16.00 aankomst restaurant met 'daggasten' en koffie met bruidstaart, hierna een borrel
17.00 a 17.30 eten
18.30 a 19.00 receptie (en dat is dan drankjes en borrelhapjes, en geen onderscheid in daggasten en receptiegasten)
20.00 a 20.30 feest (vaak worden de gasten voor het feest eerst in een apart zaaltje ontvangen met koffie en gebak)
1.00 koffie met een broodje en dan naar huis

Dit is wat ik het meest gezien heb in al die jaren.. Uiteraard heb ik 't zelf anders gedaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:04:29 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29941528

Ik mag hier nu officieel mee kletsen!

Jawel! * Brighteyes gaat trouwen!
pi_29941582
Ook nog ff meedoet
OP aangepast
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:07:17 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29941622
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef Brighteyes het volgende:

En als je de datum vrijgeeft verandert Bluezz de OP weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:11:40 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29941768

Zit het topic te lezen en denk ineens: Oh help! Muziek! Dat hoort er ook bij!

Wij gaan dus ook al heel erg snel trouwen zonder al te veel poespas.
Stinkie en ik, zijn ouders en zijn zusje, mijn ouders en mijn zusje met man en dochter en dan de 2 getuigen. Meer niet.
Maar een mooi muziekje als we binnen komen is natuurlijk wel heel erg ok.

We hoeven er niet eens over na te denken wat. Hoe dan ook Jack Johnson, moeten nog even kijken welk liedje, maar die CD hebben we de hele winter toen we elkaar net kenden helemaal grijs gedraaid, dus er is geen beter muziekje dan dat.

*zucht* Zo leuk dit!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:13:18 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29941816
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef golfer het volgende:

En als je de datum vrijgeeft verandert Bluezz de OP weer.
Thanks Bluezz!
Ik heb hem een ietsje aangepast, ok?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:03:29 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29946080
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef Brighteyes het volgende:

. Wat coooooooooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:10:13 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29946131
Gefeliciteerd BE! (en allen anderen natuurlijk )
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:11:17 #142
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29946138
Van harte, BE!
pi_29947116
Hartelijk gefeliciteerd BE!
pi_29947248
Gefeliciteerd BE!
pi_29947262
Mogen Argento en ik trouwens ook in de OP?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:47:11 #146
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_29947459
Jeutje BE! Wat leuk

Woonde jullie al samen trouwens?

Nou maak er iig een leuke dag van!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:00:44 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29947578
Jep. We wonen al een half jaartje samen of zo. Ook dat ging vrij vlotjes, maar why wait als het goed voelt toch?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:02:07 #148
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_29947598
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Jep. We wonen al een half jaartje samen of zo. Ook dat ging vrij vlotjes, maar why wait als het goed voelt toch?
I second that
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:02:59 #149
54772 Silmarwen
pi_29947608
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wie ben ik om daar wat over te zeggen
pi_29947612
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:26 schreef Kyara het volgende:
Mogen Argento en ik trouwens ook in de OP?
Ja tuurlijk, wat is ook alweer de datum

nu is het net of ik hier de mod ben, dat is niet zo natuurlijk
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:10:36 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29947687
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Silmarwen het volgende:
Hey wie ben ik om daar wat over te zeggen
Ja precies!
Wij Fok!kers leven het snelle leven!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:11:25 #152
54772 Silmarwen
pi_29947693
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies!
Wij Fok!kers leven het snelle leven!
Live hard die young

Nou ja liever niet te jong
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:12:21 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29947703
Nee precies... en de rem gaat er hierna gewoon op toch? In de zin van een heel erg lang en gelukkig leven!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:26:45 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29947889
brighteyes woehaaa en dan zei je wat van mij hahaha zal idd iets fokkerigs zijn om zo snel te gaan hokken/trouwen etc.

proficiat
pi_29947982
Gefeliciteerd Be .

* Joene denkt iedereen gaat maar trouwen of krijgt kinderen , ik denk dat ik de leeftijd heb om geacht te worden volwassen te zijn
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:01:00 #156
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29948411
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef zussie2005 het volgende:
zeker mooie foto's van sugar, vooral die broek dat doet het hem helemaal, ik vind dat zelf heel mooi, want ik ben 2 jaar geleden ook in een broek getrouwd.

Ik ben overigens wel heel erg benieuwd wat sjak gaat dragen ????? van haar aanstaande weet ik het wel,maar van sjak???

nou sjak, je weet wel wie ik ben, dus .... xxx
Hee zussie!!!
Ik ga lekker niet zeggen wat ik aan ga doen! Het wordt echt super mooi. Mensen hoeven zich niet af te gaan vragen wie de bruid is, dat zal erg duidelijk zijn.

Ik ben gisteren weer onder de zonnebank geweest. De "gewone" bank was per ongeluk al uitgeleend dus ik kreeg de sterke bank.... ik ben nu ...vooral op delen die normaal niet in de zon komen

Verder gaat alles gestaag. vanavond gaan we weer even bij Artis langs, de laatste puntjes op de i zetten. Ik ga kijken of we dit weekend met de muziek bezig kunnen gaan. Ik heb zo'n zin in het feest!
Lekker douchen!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:01:27 #157
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29948420
Brighteyes, gefeliciteerd!!!!!
Lekker douchen!
pi_29949318
Wij trouwen alleen voor de wet dat is om 15:00.

Ervoor ergens foto's maken met schoonpa
15:00 Trouwen
16:00/16:15 Taart met Kir Royal
Dan koffie en een aperitiefje
17:30/18:00 Diner
20:30/22:30 Receptie

Wij hebben voor een recepetie gekozen omdat wij niet van een feest houden en dat is ook nog best duur. We hebben geen taart bij de receptie wel wat toastjes en bitterballen en nootjes. Ook wil ik alleen maar bier, wijn en fris laten schenken. Hopelijk gedraagd iedereen zich een beetje het is op woensdag dus dan valt het misschien wel mee. De receptie is meer voor overige familie. We hebben 14/15 daggasten en dan zijn we met de receptie met ongeveer 50 man als alle nichtjes en neefjes komen.

Ik ga augustus 2006 weer beginnen met een studie en dan ga ik als getrouwde vrouw best gek .

Gefeliciteerd BrightEyes!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:03:58 #159
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29949749
Ons programma gaat er ongeveer zo uitzien:
16.00 trouwen
16.30-18.15 champagne, wat lekkere hapjes etc.
18.30 barbecue
20.00 taart en koffie
20.30 start feest tot 01.00 , tussendoor nog lekkere hapjes

Voor die tijd komen we met een hele kleine groep (familie, getuigen) bij elkaar en dat zal zo rond 12.00 zijn. Dan gaan we samen wat champagne drinken en lunchen. Wij gaan dan alvast vooruit om foto's te maken (in Artis) en de rest komt een uurtje later. Vanaf 15.30 kunnen de gasten zich verzamelen in de trouw/feestzaal.
Lekker douchen!
pi_29953525
Zaaltje is geregeld.. De taart word 7 lagen en er komen op de tafel nog 2 a 3 losse taarten te staan..
Hoger dan 7 lagen is bijna niet aan te snijden volgens de mevrouw
Dan maar zo...

Net de ringen weggebracht om de datum er in te laten graveren.. Morgen ophalen..

Net gehoord dat een vriendin van mij zwanger is maar waarschijnlijk niet aan wezig zal zijn op ons huwelijk omdat ze is uitgerekend 1 of 2 weken voor ons huwelijk... Das dan weer minder.. Maar ach.. We redden ons wel

Nu begint bij ons de kriebeltjes te komen.. Mn vriend heeft van de week al de nachtmerries gehad.. We waren in onze haast onze jurk en pak vergeten en kwamen in onze aussies (?) aan in het stadhuis. Snel naar huis om om te kleden en toen was zijn pak veel te groot.. Gelukkig zag ik er uit als een plaatje
pi_29954446
Ik heb net de begroting binnengekregen voor de gehele dag maar dat valt reuze mee!!! Ik ben helemaal
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:41:01 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29954488
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Tally het volgende:
Ik heb net de begroting binnengekregen voor de gehele dag maar dat valt reuze mee!!! Ik ben helemaal
vast zo;n 10 keer zoveel als wij
pi_29955283
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

vast zo;n 10 keer zoveel als wij
Als jullie het voor 355 euro doen dan wel
pi_29955362
Leuk allemaal Tally
Ik heb helemaal geen last van zenuwen
Kijk er wel erg naar uit, heb er echt zin in!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:05:49 #165
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29955372
oh dat valt nog allicht mee dan doe dan maar 3 keer zo goedkoop ( maar dan hebben wij wel inclusief alles he )
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 14:06:16 #166
43556 miss_dynastie
pi_29955385
Dat valt me mee tally. Is dat echt alles, ook de kleding en zo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:06:57 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29955410
ja dat vraag ik me dus ook af
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:14:34 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29955665
Wat zijn jullie allemaal vroeg met dingen regelen, wij gaan over twee weken trouwen en moeten de taart nog bestellen. Tally, jij gaat toch pas in mei 2006?
Lekker douchen!
pi_29956145
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:05 schreef _evenstar_ het volgende:
oh dat valt nog allicht mee dan doe dan maar 3 keer zo goedkoop ( maar dan hebben wij wel inclusief alles he )
Nee der komen nog zat dingen bij..
Dit is echt alleen het middagboreeltje, feest en eten...
Dit is helaas niet alles
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:28:51 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29956160
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef sjak het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met dingen regelen, wij gaan over twee weken trouwen en moeten de taart nog bestellen. Tally, jij gaat toch pas in mei 2006?
ik eerst
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:29:20 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29956168
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit is helaas niet alles
dan doe toch maar 10 keer gnagna
pi_29956198
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef sjak het volgende:

Ja wij gaan inderdaad pas in mei 2006 trouwen... Maar ondat we een offerte/begroting voor het feest willen hebben moesten we dit al besluiten
De vulling moeten we nog gaan kiezen.. Zo'n smulmiddagje word dat
Maar de hoeveelheid lagen kon zij mij al vertellen omdat we ook al het aantal personen moesten opgeven
pi_29956224
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dan doe toch maar 10 keer gnagna
Ik dacht echt dat je het alleen over het eten had Ik namelijk wel..
Dan zou je daar inderdaad wel eens gelijk in kunnen hebben...
pi_29956260
Vanavond trouwens de fotograaf bellen..

En mn moeder der trouwboek jatten.. Ik wil namelijk hetzelfde boeket hebben als mijn moeder 30 jaar geleden Maar dan moet ik dus foto's hebben..
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 14:36:31 #175
43556 miss_dynastie
pi_29956409
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit is helaas niet alles
Oh, nou ja, het had gekund, ik vond het al een hele lage prijs
pi_29963216
BE ik lees het nu pas van harte

Wij proberen nog steeds dinsdag 9 mei 2006 aan te houden voor onze dag We gaan een gastenlijst maken en we gaan een afspraak maken op de locatie waar we graag zouden willen eten en de receptie willen geven
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_29965027
Nou, ik ben vandaag met mijn moeder jurken gaan passen en ik ben nu dus helemaal kapot. 3 afspraken op 1 dag is net iets te veel van het goede.

Ik heb nu wel een heel duidelijk idee over wat ik wil en wat mooi staat. Nog wel wat discussies met mijn moeder moeten voeren. Zij vind een hoed mooier terwijl ik een sluier wil. Verder vertel ik niks want mijn aanstaande wandelt hier ook rond.

Wel goed voor je zelfvertrouwen trouwens.

Wij gaan overigens in juni 2006 trouwen. Definitieve datum hopen we volgende week vast te leggen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:18:41 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29966803
Ik heb nav de link in het trouwjurken topic wat patronen besteld en heb er al eentje gezien die het denk ik gaat worden. Mss nog een combi met een andere jurk.
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de lapjesmarkt in Utrecht. Kijken of we stof kunnen vinden die ik wil en dan maar eens mijn vingers blauw naaien.

Eerst een proef maken van lakens of zo.

En dat terwijl ik eerst eigenlijk geen jurk wilde doen. Maar je wordt er wel heel erg in meegesleept zeg!

Dit zat er net bij de post:
Brief van de gemeente: Hierbij bevestig ik de gemaakte afspraak dat uw huwelijk voltrokken zal worden op XXXXXXX

Zo echt!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:31:46 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29967257
Deze review zag ik net op de frontpage: Trouwen voor Dummies
Voor degenen die nog op zoek zijn naar hulp en lijstjes.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:10:00 #180
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29968564
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nav de link in het trouwjurken topic wat patronen besteld en heb er al eentje gezien die het denk ik gaat worden. Mss nog een combi met een andere jurk.
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de lapjesmarkt in Utrecht. Kijken of we stof kunnen vinden die ik wil en dan maar eens mijn vingers blauw naaien.

Eerst een proef maken van lakens of zo.

En dat terwijl ik eerst eigenlijk geen jurk wilde doen. Maar je wordt er wel heel erg in meegesleept zeg!

Dit zat er net bij de post:
Brief van de gemeente: Hierbij bevestig ik de gemaakte afspraak dat uw huwelijk voltrokken zal worden op XXXXXXX

Zo echt!
Wat is de link daarvan?
De jurk die ik leuk vind is 1400 euro, alleen de jurk, dus dan nog zo'ntorseletding, schoenen, bloem in mijn haar, etc etc...
Ben gewoon een beetje ana het verder kijken dus
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29968657
De jurk die ik geweldig vond kost iets van 700 euro. Dat scheelt weer. Maar ja, ook daar moeten dan nog een sluier, schoenen en ondergoed bij. We gaan voor de zekerheid ook nog naar een low-budget zaakje in Breda.
pi_29969973
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hoi! Doe es even gezellig scannen en mailen enzo naar het bekende adres
quote:
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de lapjesmarkt in Utrecht.
Theedrink-mini-meet? Ben zaterdag ook even in Utrecht.

Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:47:37 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29975420
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de link daarvan?
De jurk die ik leuk vind is 1400 euro, alleen de jurk, dus dan nog zo'ntorseletding, schoenen, bloem in mijn haar, etc etc...
Ben gewoon een beetje ana het verder kijken dus
http://naaipatronen.nl/ en dan de bruidsmode.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:49:44 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29975502
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Reese het volgende:
Ja hoi! Doe es even gezellig scannen en mailen enzo naar het bekende adres
U heeft mail!
quote:
Theedrink-mini-meet? Ben zaterdag ook even in Utrecht.
Jaaaaaa!!!!!!! Leuk!

Oh, schoenen hoef ik niet meer als ik de stof kan vinden die ik zoek. Ik heb nog een prachtig paar schoenen staan (van mijn zus d'r trouwen ) die er perfect onder zouden kunnen!
pi_29992695
oe BE! gefeliciteerd!

Gister gingen we de stad in om te kijken naar kleding en ringen, maar begonnen met ringen en warempel heel snel geslaagd! Tegen een redelijke prijs ook nogl, edelstalen ringen helemaal glad. Tegen de tijd dat we daar mee klaar waren nog snel even gekeken voor kleding maar niks gevonden. zaterdag weer een kans...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:01:10 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30009128
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Kyara het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook moeilijk aan een receptie. Ik wil nl wel graag een receptie aangezien we geen feest geven. Maar ik vind het heel lastig. Locatie en zo. En enerzijds wil je je gasten niet het gevoel geven zoals miss_dynastie omschrijft maar anderzijds heb ik ook geen zin in torenhoge rekeningen van allemaal exclusieve hapjes en drankjes.
Je kan de redenering ook omdraaien hoor! Wij wilden ook geen receptie tot iemand ons zei dat sommige gasten ons wel even wilden zien maar geen feest wilde. Die zouden dan ook niet komen. Sommige mensen vinden het ook fijn om weg te kunnen!
Lekker douchen!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:04:00 #187
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30009208
Oja, bijna vergeten. Morgen ga ik voor een proefkapsel en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat mijn vrijgezellenfeestje is. En hoe verrassend, morgen is mijn vriend uitgenodigd om gezellig een stuk te gaan fietsen met zijn beste vriend
Lekker douchen!
pi_30013471
Spannedn Sjak! Zowel je proefkapsel als je vrijgezellenfeest!
pi_30016417
ik vraag me af hoe sjak aan die wijsheid komt, ik ben nergens van op de hoogte ???????????
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:04:51 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30017946
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef zussie2005 het volgende:
ik vraag me af hoe sjak aan die wijsheid komt, ik ben nergens van op de hoogte ???????????
Jij bent de zus van?
pi_30017978
Gefeliciteerd iedereen die pas getrouwd is of binnenkort gaat trouwen!
Delivered without an information leaflet
pi_30021986
Oeh... BE... gefeliciteerd.. lees het nu pas omdat ik ff aan het lurken was.
Super hoor..
pi_30022331
ja, ik ben de zus van.......
pi_30028089
De ringen zijn helemaal klaar en liggen nu op mn nachtkastje
Kan ik er elke avond even naar kijken

Van de DJ heb ik een mail met contract gekregen.. Deze uitgeprint getekend en opgestuurd dus muziek is ook geregeld...
pi_30028146
Tally
Ik duik ook steeds ff de kast in om het doosje open te maken waar de ringen inliggen
pi_30031445
Ik heb ze gister stiekum aan mn moeder laten zien.. Was benieuwd wat ze er van vond
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:32:58 #197
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30060949
Zo, ik ben weer in het land der levenden...
Gisteren om 3 uur stonden er zo'n 8 meiden bij me voor de deur. Ik was niet thuis, ik stond in de file op de A1 Gelukkig hebben de buren de sleutel en zij hebben iedereen in huis gelaten. Ik was niet heel veel later ook aanwezig en werd verwelkomt met heerlijke kaasjes, chipjes en champagne
Na wat kletsen en elkaar leren kennen zijn we naar de Wallen gegaan. Daar sloten nog 2 meiden zich aan en we zijn een moordspel gaan doen. Op en rond de wallen moesten we allerlei vraagstukken oplossen. Als we vragen hadden opgelost dan konden we een aanwijzing over de moord vinden. Het was in 3 delen, zo vonden we in het eerste deel de lokatie, daarna het moordwapen en tenslotte de moordenaar. Tussendoor zijn we in de kroeg geweest en we eindigden in een mexicaans restaurant . Dat was erg gezellig iedereen zat heerlijk te kletsen en te drinken. Pas om 11 uur waren we klaar met eten. Een deel van de meiden is toen naar huis gegaan, met de rest zijn we lekker een kroeg in gegaan en toen die was gesloten nog door naar de volgende kroeg .
Toen daar de lichten aangingen zijn mijn zussen ook naar huis gegaan en bleef ik over met de buurvrouw. Wij hebben eerst een heel stuk gelopen en hebben uiteindelijk toch een taxi genomen richting huis. Ook daar hebben we nog maar een flesje opengetrokken en om 6 uur ben ik toch maar gaan slapen.
Het was geweldig!

Inmiddels was Schanulleke ook thuis van zijn feestje, helemaal blauw want ze hebben gepaintballed...

En vandaag.... maar we moest ons eroverheen zetten want al een hele tijd geleden hadden we afgesproken om met onze ouders wat te gaan eten. Dat was ook best spannend, de eerste keer dat ze elkaar eens echt zouden gaan spreken. Ook dat was enorm gezellig, maar nu ben ik wel toe aan mijn bed .

Ik ben benieuwd hoe het vandaag bij Bluezz is geweest!
Lekker douchen!
pi_30061628
Wauw Sjak, geweldige dag/avond, klinkt echt heel erg leuk

Bijzondere is dat mijn moeder en golfers stiefmoeder elkaar op ons trouwen ook voor het eerst zien
Mede door de leeftijden en daarbijbehorende gezondheidsperikelen is het er gewoon nooit van gekomen

Mijn vrijgezellenmiddag is afgeblazen door omstandigheden van persoonlijke aard van de organisator.
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:25:26 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30061759
* Brighteyes baalt ook wel...

We gaan trouwens ook binnenkort nog wel een 'kennismakingsrondje' organiseren. Stinkie's ouders en de mijne hebben elkaar ook nog nooit ontmoet en het staat wat raar dan zo bij dat stadhuis: 'Mam, pap... dit zijn mijn aanstaande schoonouders...'
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:32:42 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_30061931
Klinkt als een ontzettend leuke dag/avond Sjak!!!

Mijn ouders en schoonouders hebben elkaar leren kennen op mijn 21e verjaardag, toen waren we een maand of 4 samen en naderhand kwamen ze ook wat vaker bij elkaar op bezoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')