Jaaaaaa!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Bluezz het volgende:
* nog 2 nachtjes *
Zelfs mijn oude moedertje zat in haar rolstoelletje al meerdere keren deze week voor de kast wat ze aan zou trekkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaa!!!!!!!
Moet nog even bedenken wat ik dan wel niet aan ga trekken.
Hier kost het trouwen op vrijdag 335,- excl trouwboekje. En dat is dus in een prachtige zaal. Maar voor dat kerkje komt er naast die 335 euro ook nog eens 300 euro extra kosten bij voor de huur van dat kerkje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
uh om voor de gemeente te trouwen zijn wij hier ook zo goed als 300 euro kwijt... incl trouwboekje.. en dan hebben wij niet eens de sjieke zaal![]()
Ja, dat vind ik ook ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:21 schreef _evenstar_ het volgende:
whaaa zoveul verschil.. ik vond 300 euro al duur![]()
Ja, dat zou voor mij ook de doorslag geven. Het kost toch al allemaal zo gruwelijk veel geld.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Kyara het volgende:
Hier kost het trouwen op vrijdag 335,- excl trouwboekje. En dat is dus in een prachtige zaal. Maar voor dat kerkje komt er naast die 335 euro ook nog eens 300 euro extra kosten bij voor de huur van dat kerkje.
Ik denk dat het dus toch maar de Kinkelenburg gaan worden.
helmondquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook ja.
Waar gaan jullie trouwen? Welke gemeente?
Mijn moeder kan heel goed naaien, ik inmiddels ook wel een beetje en van de week kwamen we erachter dat de nieuw buuf van mijn moeder bij een bruidsmodezaak werkt. Die werd ook meteen enthousiast dus als we hulp nodig hebben kunnen we bij haar langs!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef Kyara het volgende:
Knap hoor, om je eigen trouwjurk te maken. Mijn moeder durfde het niet aan om hem te maken.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er nog wel een paar liggen BE
Maar echt veel buiten ben je niet idd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef Sugar het volgende:
Dames, dames, houden jullie er wel een beetje rekening mee dat jullie straks in een beetje een gat zouden kunnen gaan vallen eventueel?![]()
Vaak naar de foto's kijken helpt.![]()
Mijn trouwpakkie zien hangen helpt niet.![]()
Uhuh! Gelukkig had ik daar maar een metertje van nodig, dat scheelde wel. Mijn jurk is nu in totaal iets van 300 Euro. Hardstikke netjes toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:02 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm scheelt wij gaan wel fotos maken nog.. dus ik heb het geheel wat aangepast![]()
en 150 euro de meter.. autsj
![]()
I know... maar daar heb ik denk ik weinig tijd voor gok ik. Ik heb het zo gepland dat ik daarna genoeg te doen heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef Sugar het volgende:
Dames, dames, houden jullie er wel een beetje rekening mee dat jullie straks in een beetje een gat zouden kunnen gaan vallen eventueel?![]()
Kan ik me voorstellen!quote:Vaak naar de foto's kijken helpt.![]()
Mijn trouwpakkie zien hangen helpt niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |