abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29909880
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef XiChico het volgende:
Nog nooit last van gehad in lelystad, en daar chilt alle tuig. Zo chill
ROFLOL op welke avonden ga jij dan?
Ik ging vaak naar de sneak en volgens mij ouwehoerde men daar vaker dan dat men naar het beeld keek.
Gelukkig is er nu Utopolis Almere waar je tenminste op rij 4 (vaak ver voor het publiek) nog steeds uitstekend beeld hebt.
pi_29909911
Ik heb wel eens "vrienden" over de vloer die gaan zitten ouwetiefushoeren als ik net een film heb opgezet. Houd ge smoel vieze snorkel..!!
Hoi mam..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 03:04:43 #53
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_29910186
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:43 schreef StefanP het volgende:

[..]

Stompzinnige vooroordelen. Hoe vaak ben jij naar een film in de VS geweest? Nou? Vertel op!

Ander mensen: let niet op dit figuur, hij praat poep, mensen klappen hier (de VS dus) niet bij films. Ze zijn 100x zo netjes en beschaafd als dat paupervolk in de NL bioscopen.
Inderdaad, alleen jammer dat je er geen biertje kan drinken
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:04:11 #54
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_29913814
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:43 schreef StefanP het volgende:

[..]

Stompzinnige vooroordelen. Hoe vaak ben jij naar een film in de VS geweest? Nou? Vertel op!

Ander mensen: let niet op dit figuur, hij praat poep, mensen klappen hier (de VS dus) niet bij films. Ze zijn 100x zo netjes en beschaafd als dat paupervolk in de NL bioscopen.
Volgens mij zijn ze in elk ander land veel netter en beschaafter dan in Nederland wanneer ze in de bios zitten, het pijl ligt erg laag als ik dat zo hoor hier... Ik heb zo het idee dat je in het buitenland wel uit de bios gezet wordt als je voor teveel overlast zorgt.
Hier praten ze, zitten ze te bellen, gooien met popcorn, trappen ze tegen de stoelen, zitten met laserpointers te kloten en ga zo maar verder... Dat tuig wordt er niet uitgezet neuhh, dat kan toch niet...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:25:02 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_29916359
gister ook, ik was naar de skeleton key gegaan, is er iets engs begint er 1 te gillen, (horror bitch, dan moet je er tegen kunnen) en daarna was er een aantal seconden een stil gat, beginnen die ffs 15 jarig breezers hee te roepen, het is dat ze met hun vriendjuh's waren, anders had ik ze daar lopen af te kraken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_29924458
De laatste keer dat ik naar de film ging,hadden ze studenten ingezet (zal weer een daftig woord voor zijn),en ja hoor,er wer door EEN RIJ mensen gebruld 'HEE MOET JIJ NOG COLA???',dat soort dingen.
Na de film (er waren inmiddels 3 mensen weggelopen) vroeg ik aan zo'n student of er niks aan gedaan kon worden,krijg je zo'n 'koe in de wei'gezicht (boeh?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')