abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29953756
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Tenzij iemand nog iets wil melden wat ik nog niet (meer dan eens) heb gehoord zou ik trouwens het onderwerp bij deze willen sluiten en anderen zonder vriendin of sex aan het woord willen laten. Akkoord? En wat mij betreft met iedereen die mijn mening over m'n relatie niet deelt, even goeie vrienden hoor .
I second that.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:31:01 #152
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29954099
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:09 schreef Xharlotte het volgende:
het lijkt mij overdreven om één ervaring in jouw directe omgeving te generaliseren naar 'alle vrouwen die om welke reden dan ook geen seks met hun vriend/man willen'.
Het principe van 'mezelf aanstellen zodat ik een goed excuus heb om niet in ongewenste situaties te belanden' gebeurt in alle vormen en op alle niveau's hoor (door zowel mannen als vrouwen)... dus mijn suggestie is niet gebaseerd op 1 enkele ervaring, maar dit leek me wel de meest relevante.
quote:
maar een beetje subtiliteit, empatisch vermogen en respect heeft naar mijn idee nooit iemand kwaad gedaan...
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Bovendien wordt het lastig om hem mijn standpunt te verkondigen als ik alleen maar met hem mee mag praten, maar niet tegen hem in mag gaan

--edit--
Ok, verder geen opmerkingen meer over BG
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29958020
quote:
Ik schrijf een vrouw al af als ze eerst via Lexa ik weet niet hoe lang wil chatten en telefooncontact afhoud. NEXT!
Met alle respect, maar ik verwacht van iemand die zo gericht is op het hebben van seks in een relatie toch op z'n minst dat hij in real life een meid kan scoren en niet via Lexa.
quote:
Ik heb jaren geleden een trauma overwonnen. Welke en hoe of wat wil ik niet vrijgeven openbaar. Maar daar deed ik geen 3,5 jaar over. En ik deed m'n best het te overwinnen, wat niet echt naar voren komt uit jouw posts
Mensen verschillen. Er bestaan trauma's die nooit meer weggaan en er zijn ook mensen die zich er relatief snel overheen kunnen zetten. Er zijn verschillende achtergronden, verschillende gebeurtenissen en verschillende manieren om mee om te gaan. Conclusie: dat is allemaal niet vergelijkbaar.

Ik vind dat mensen zich moeten onthouden van commentaar op het trauma van een ander. Het is altijd makkelijk praten als je aan de zijlijn staat en het zelf niet hebt meegemaakt. Jammer genoeg heb je ook mensen die nadat ze zelf een trauma hebben overwonnen doen alsof zij het ergste hebben meegemaakt en op basis daarvan roepen dat erover heen komen mogelijk is. Een beetje hetzelfde principe dat iemand die een beetje down is en de volgende dag weer vrolijk rond huppelt tegen ernstig depressieve mensen roept dat het wel meevalt. Terwijl ze niet willen beseffen dat wat zij hebben meegemaakt wel vreselijk kan zijn, maar soms zelfs in het niks valt bij waar een ander mee zit. Daar moeten mensen zich gewoon niet over uitlaten naar mijn idee.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29958316
*meldt
Tap tap tap
pi_29959087
* Faxie zegt hoi
pi_29962736
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dat neuken daarbij geen optie is neem ik nog wel een tijdje voor lief hoor.
Hmm, dus je verwacht uiteindelijk toch sex te hebben met je vriendin, je komt niet erg zeker over als ik eerlijk moet zijn.
Ik heb 1 punt van kritiek op je vriendin, als zij geen sex met je wil.. waarom wil ze dan niet dat jij met een ander neukt ?
pi_29963906
Wie wil er nu dat iemand vreemd gaat? Een beetje rare vraag naar mijn idee.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29966674
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:49 schreef Neuralnet het volgende:
Wie wil er nu dat iemand vreemd gaat? Een beetje rare vraag naar mijn idee.
Nee maar zij geeft hem ook geen voldoening wat dat betreft, dus waarom zou je dan eisen mogen stellen ?
pi_29970579
Niet vreemdgaan valt wat mij betreft niet onder een eis van de partner, maar onder een algemene fatsoensnorm.

Verder is iemand niet verplicht om seks te geven en ook niet verplicht toestemming te geven voor een alternatief. Als het je niet bevalt, dan kan je altijd de relatie verbreken en alsnog je zin doordrijven. Seks met een ander EN de relatie willen behouden wordt in deze maatschappij gezien als not done. Kies, maar eet niet van 2 wallen.
pi_29972607
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef Neuralnet het volgende:
Niet vreemdgaan valt wat mij betreft niet onder een eis van de partner, maar onder een algemene fatsoensnorm.

Verder is iemand niet verplicht om seks te geven en ook niet verplicht toestemming te geven voor een alternatief. Als het je niet bevalt, dan kan je altijd de relatie verbreken en alsnog je zin doordrijven. Seks met een ander EN de relatie willen behouden wordt in deze maatschappij gezien als not done. Kies, maar eet niet van 2 wallen.
Een mooi streven Helaas werkt het in de praktijk vaak anders.
pi_29973631
Ook ik ben 1 van die mensen die nog nooit een vriend heeft gehad.
ik ben nu 20 en het is gewoon best klote dat het allemaal maar niet komt (om het zo maar te zeggen). Ik mis de sociale contacten,ik ga namelijk nooit uit naar een café ofzo.
heb ook nooit veel vrienden gehad en ben erg op mn eigen. ik kan best wel een gesprek voeren met iemand enzo,maar het duurt een tijdje voor ik uit mijn schulp gekropen ben.
uitgaan trekt me gewoon niet en dus ontmoet ik weinig mensen.
ik heb zelf niet het idee dat ik niemand zou kunnen krijgen ofzo (dat is wat mensen al gauw denken).
maar ja,ik ben het zat alleen te zijn want ik mis gewoon bepaalde dingen die je in een relatie wel hebt.
laatst vroeg mijn moeder of ik zelf nooit eens gek geweest ben op een jongen...ja dat wel..maar ja,gevoelens komen en gaan,daar hoef je niet eens een relatie voor te hebben,dus ja...
ik heb ook niet het gevoel dat ik binnen 2 jaar ofzo wel een relatie heb. maar ik hoop van wel.
pi_29973760
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef vencodark het volgende:
ik ben nu 20 en het is gewoon best klote dat het allemaal maar niet komt (om het zo maar te zeggen). Ik mis de sociale contacten,ik ga namelijk nooit uit naar een café ofzo.
heb ook nooit veel vrienden gehad en ben erg op mn eigen. ik kan best wel een gesprek voeren met iemand enzo,maar het duurt een tijdje voor ik uit mijn schulp gekropen ben.
ik heb zelf niet het idee dat ik niemand zou kunnen krijgen ofzo (dat is wat mensen al gauw denken).
maar ja,ik ben het zat alleen te zijn want ik mis gewoon bepaalde dingen die je in een relatie wel hebt.
laatst vroeg mijn moeder of ik zelf nooit eens gek geweest ben op een jongen...ja dat wel..maar ja,gevoelens komen en gaan,daar hoef je niet eens een relatie voor te hebben,dus ja...
ik heb ook niet het gevoel dat ik binnen 2 jaar ofzo wel een relatie heb. maar ik hoop van wel.
Ik herken dit wel, zo zit ik ook wel een beetje in elkaar. Niet dat uitgaan niet leuk is, maar ja liever met gezelschap dan alleen.
pi_29973782
Ik ken een stel waarbij ze nà de scheiding alletwee nog steeds maagd waren (zij wilde pas als alles goed zat in de relatie) en kortgeleden een 70+ echtpaar ontmoet dat nog nooit seks had gehad....nog nooit dus. Dus met je 20 kan je nog wel even vooruit

Misschien twee slechte voorbeelden, er was namelijk wel sprake van een relatie. Alleen geen seks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29974044
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef vencodark het volgende:
Maar 20 is nog wel erg jong.....................

Dat is nog een leeftijd waarop je moet ontdekken wat je wilt, waarheen je wilt, hoe je wilt gaan en met wie allemaal.

Het lijkt me sterk dat je op je 20e al zegt: ik ben zoals ik ben, zo ben ik de rest van m'n leven, dus, tja, het zal voorlopig wel niet lukken.

Uit je post spreekt in elk geval nogal wat grauwheid, desolatie, die je op je 20e niet zou moeten hebben denk ik.
pi_29974182
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Dat is nog een leeftijd waarop je moet ontdekken wat je wilt, waarheen je wilt, hoe je wilt gaan en met wie allemaal.

Het lijkt me sterk dat je op je 20e al zegt: ik ben zoals ik ben, zo ben ik de rest van m'n leven, dus, tja, het zal voorlopig wel niet lukken.

Uit je post spreekt in elk geval nogal wat grauwheid, desolatie, die je op je 20e niet zou moeten hebben denk ik.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik op mijn 20ste er nog helemaal niet zo mee bezig was.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:27:36 #166
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29974478
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken een stel waarbij ze nà de scheiding alletwee nog steeds maagd waren (zij wilde pas als alles goed zat in de relatie) en kortgeleden een 70+ echtpaar ontmoet dat nog nooit seks had gehad....nog nooit dus. Dus met je 20 kan je nog wel even vooruit
!!!

ongelofelijk, 70 jaar en gewoon getrouwd, maar nog nooit seks gehad! Hadden ze daar nog bijzondere redenen voor?
Vind ik
pi_29974502
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik op mijn 20ste er nog helemaal niet zo mee bezig was.
Nou, je hoeft er ook niet 'mee bezig' te zijn. De meeste mensen zijn er ook niet 'mee bezig' zoals de mensen in dit topic. Het overkomt de meeste mensen immers, omdat ze sociaal zijn, veel vrienden hebben, midden in het leven staan.

En dat geldt nu juist niet voor sommige mensen in dit topic. Die hebben moeite met sociaal contact of hebben er geen behoefte aan. Maar als je pas 20 bent, ben je meestal nog niet helemaal 'gevormd'. Dan kun je nog alle kanten op.
pi_29974629
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Nou, je hoeft er ook niet 'mee bezig' te zijn. De meeste mensen zijn er ook niet 'mee bezig' zoals de mensen in dit topic. Het overkomt de meeste mensen immers, omdat ze sociaal zijn, veel vrienden hebben, midden in het leven staan.

En dat geldt nu juist niet voor sommige mensen in dit topic. Die hebben moeite met sociaal contact of hebben er geen behoefte aan. Maar als je pas 20 bent, ben je meestal nog niet helemaal 'gevormd'. Dan kun je nog alle kanten op.
Klopt, maar op mijn 20ste had ik ook gewoon het idee het komt inderdaad wel, ik ben gewoon een laatbloeier dacht ik. Dat laatste is nog steeds wel zo.
pi_29974671
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef CvB het volgende:
!!!

ongelofelijk, 70 jaar en gewoon getrouwd, maar nog nooit seks gehad! Hadden ze daar nog bijzondere redenen voor?
Als je de vrouw 1x zou spreken dan kreeg je wel een "tsja, ik begrijp het" gevoel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:33:02 #170
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29974711
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
kortgeleden een 70+ echtpaar dat nog nooit seks had gehad....
Dan vraag ik me af waarom ze dat in vredesnaam nooit gedaan hebben. Dan zit er toch een steekje los denk ik.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29976657
Dit topic verwatert wel erg zo langzamerhand.
Wie nog jong is doet er goed aan zich te realiseren dat je moet leven volgens je eigen maatstaven. Laat je niet opfokken doordat klasgenootjes etc stoer vertellen wat voor geweldenaren ze wel niet zijn. Laat ze in de stront zakken en doe wat je zelf goeddunkt. Jouw tijd komt nog wel en op jouw manier. Je hoeft niet op je 15e al ontmaagd te zijn.
Verder zou iedereen er goed aan doen elkaars reacties beter te lezen. Ik schat dat de helft van de reacties steeds herhalingen zijn van dezelfde mening alleen dan in andere woorden verpakt. Mijn bescheiden mening: kap daar een keer mee.
Wat ik verder mis in de discussie zijn reacties van en over mensen voor wie een schijnbaar bijzondere situatie ertoe leidt dat er geen sex is. Een trauma is een goed voorbeeld maar er kunnen ook religieuze motieven spelen. En er bestaan ook mensen die asexueel zijn, of die misschien wel 20 jaar in coma gelegen hebben of gewoon meer interesse hadden in een of andere hobby. Hun reacties zouden zinnige bijdragen aan dit topic kunnen zijn.
pi_29977435
quote:

[..]

Ja,dat is ook wel zo van dat ontdekken enzo.
maar het is niet dat er 24/7 mee bezig ben en wanhopig ben ofzo.
al jaren zeggen mensen tegen me: ach joh dat komt nog wel...maar ondertussen ben ik 20 en ik mis het gewoon.
overigens,die grauwheid valt wel mee denk ik zo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:35:58 #173
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29977708
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef vencodark het volgende:

al jaren zeggen mensen tegen me: ach joh dat komt nog wel...maar ondertussen ben ik 20 en ik mis het gewoon.
Over vijf jaar zeggen ze dat nog steeds.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29977762
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja,dat is ook wel zo van dat ontdekken enzo.
maar het is niet dat er 24/7 mee bezig ben en wanhopig ben ofzo.
overigens,die grauwheid valt wel mee denk ik zo
Ok, dan is het goed, je post kwam een beetje zo over. Maar hoe dan ook, ik denk dat in veel opzichten de jaren tussen 20 en 25 wel de meest actieve uit je leven zijn. In die tijd ontdek en leer je heel erg veel, zowel over de wereld als over jezelf.

Achteraf had ik mezelf daar veel meer voor open moeten stellen in die tijd, die voor mij net achter de rug is.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:38:34 #175
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29977837
quote:

[..]

Bij welke leeftijd dan wel?
En in welk belachelijk wetboek staat dat trouwens, wanneer je grauw moet zijn en wanneer niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')