Twix!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef Tijn het volgende:
Nou? Hoe noem je twee negers in een slaapzak?
quote:
Hahaha, ja! Raiders.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat een domper
[edit] Twas natuurlijk wel op de basisschool he, dus ik neem aan dat het nog "Raiders" was
In Tante Heinekens tijd waren er geen zwartjes op school, en spaarde je netjes de melkdoppen voor de arme zwartjes in de missie, HA!, kom daar nu nog maar eens omquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:56 schreef du_ke het volgende:
Werd er toen al op je ingepraat dat alle zwarte kindjes eng waren en weg moeten?
Ah, da's toch een heel lief mopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
melkdoppenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
In Tante Heinekens tijd waren er geen zwartjes op school, en spaarde je netjes de melkdoppen voor de arme zwartjes in de missie, HA!, kom daar nu nog maar eens om
Ik moest ook elke week wat geld meenemen voor de zending geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
In Tante Heinekens tijd waren er geen zwartjes op school, en spaarde je netjes de melkdoppen voor de arme zwartjes in de missie, HA!, kom daar nu nog maar eens om
Ja, gekleurde doppen op je schoolmelkquote:
Als je dat doet ben je direct een extreem linkse Volkert-knuffelaar die zijn eigen volk haatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter was geweest als ze die tijd in grammatica hadden gestoken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moest ook elke week wat geld meenemen voor de zending geloof ik. Heb nou niet direct het gevoel dat ik daar minder op geworden ben of dat het de welvaart bij ons thuis aantaste
.
Tja ik wil ook niet zeggen dat het een erg goede school wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef thabit het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter was geweest als ze die tijd in grammatica hadden gestoken..
Nieuwe melkdoppen vouwen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef yvonne het volgende:
Ja, gekleurde doppen op je schoolmelk
Voor de arme zwartjes
Nooooooooooooooooooooooit begrepen wat ze daar nou mee moesten
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
aan·tas·ten (ov.ww.)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef thabit het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter was geweest als ze die tijd in grammatica hadden gestoken..
Dat er in de verleden tijd een extra t bijkomt is niet iets wat in de Van Dale staatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
aan·tas·ten (ov.ww.)
1 een schadelijke uitwerking hebben op
Volgens mij is er grammaticaal gezien niks mis mee hoor![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef milagro het volgende:
[..]heb je een stigma
Bij 'ons' zat er welgeteld 1 Surinamer op school, die mij, oh cliché, oh vooroordeelbevestigend, echt een mega knal voor mijn 11 jarig neusje verkocht met volle vuist omdat ik hem tegen zijn kont getrapt had, omdat hij voor de tigste keer dwars door ons springend touw heen liepIk noem het een koosnaampje MilagroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben zonder zwartjes op school groot geworden dus, hier en daar een verdwaald Indo'tje , de enige neger die ik kende was Donald Jones
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er in de verleden tijd een extra t bijkomt is niet iets wat in de Van Dale staat
en die is nog dood ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik noem het een koosnaampje Milagro
Maar ik ben zonder zwartjes op school groot geworden dus, hier en daar een verdwaald Indo'tje , de enige neger die ik kende was Donald Jones
Jij kende Donald Jones?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik noem het een koosnaampje Milagro
* RonaldV rent voor wat hij waard isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:36 schreef yvonne het volgende:
Het begint op een 30/40-ers reeks te lijken dit topic
Juist, dat is het trefwoord: iedereen ging met iedereen om. Tegenwoordig segregreert iedereen zich om utieenlopende motieven een slag in de rondte zodra de spoeling te dik wordt (als de groepen er groot genoeg voor zijn, gaat iedereen toch echt liever in zijn eigen groepje zitten). Das overigens geen kwestie van slinkse linkse propagande maar van hoe de menselijke (hokjes)geest werkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij kende Donald Jones?Die zag ik alleen maar op TV, en het leek me zo'n geweldige vent!
Wij hadden (begin 70er jaren) 1 suri-neger, 2 chineesjes, en 3 turkjes op school. En die kwamen bij iedereen spelen, en iedereen speelde bij hun. Maar dat was ook nog in de tijd dat er minstens 30 kinderen in een klas zaten. En de juf of de meester (=mannelijke leerkracht) waren de baas.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah, da's toch een heel lief mopje![]()
What's the brown stuff between an elephant's toes?Alleen hebben olifanten geen tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder ben ik veel te lui om het hele topic te lezen, maar mag ik concluderen dat we hier met rechtse paranoia te maken hebben. Een enge buitenlanders maken het land kapot-topic?
[ Bericht 5% gewijzigd door Rio op 31-08-2005 14:15:18 ]Ik heb al een boek.
Olifanten hebben wel tenen (ze lopen er zelfs op), alleen zijn ze extern vergroeid, waardoor het op één geheel lijkt.quote:
quote:Verder ben ik veel te lui om het hele topic te lezen, maar mag ik concluderen dat we hier met rechtse paranoia te maken hebben. Een enge buitenlanders maken het land kapot-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |