Precies. Je manipuleert ze gewoon waar ze bij staan, en nog denken ze dat ze alle touwtjes in handen hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt, wij slimme vrouwen weten precies hoe ze denken, en zij maar denken dat ze ondoorgrondbaar zijn.
Want wij kunnen o zo naief doen. Feit blijft dat wij gewoon mentaal het sterkere geslacht zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Precies. Je manipuleert ze gewoon waar ze bij staan, en nog denken ze dat ze alle touwtjes in handen hebben.
Juist. Maar ach, laat ze maar in de waan. Gewoon misbruik maken van de situatie. Dan verwachten ze het niet wanneer je eens echt slim uit de hoek komt, en komt het des te harder aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Want wij kunnen o zo naief doen. Feit blijft dat wij gewoon mentaal het sterkere geslacht zijn.
Mentaal het sterkste...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Want wij kunnen o zo naief doen. Feit blijft dat wij gewoon mentaal het sterkere geslacht zijn.
Ik zal je maar laten in je eigen bekrompen waanwereldje.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mentaal het sterkste...
Daar heb je trouwens weinig aan als er ooit eens oorlog tussen mannen en vrouwen komt.
Mannen zijn ook slimmer dan vrouwen trouwens.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zal je maar laten in je eigen bekrompen waanwereldje.
Dat is inderdaad de beste tacktiek heb ik al ondervonden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zal je maar laten in je eigen bekrompen waanwereldje.
Daarom. Hopeloos geval.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste tacktiek heb ik al ondervonden.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Ja de bekrompen wereld waarin men wordt beoordeeld op zijn of haar schoenen...
weer een ander kapsel?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:36 schreef Nouk het volgende:
Ik ben leren.
iddquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wil m'n 1111 HUF terug, die houten puzzel is veel te simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |