hadden we aankomend weekend gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hadden op Sziget het idee geopperd. Maar ik meen dat we aankomend weekend hadden gezegd...
Maarja, je zegt wel meer dingen op zo'n festival natuurlijk
leuker kunnen we het niet maken wel irritanter !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:42 schreef Cynic het volgende:
Ja hoor, het is weer zover: krijg net van de belastingdienst een aanmaning binnen dat ik nog geen aangifte heb gedaan. En ik krijg nog geld van die flikkers!
quote:
gaan ze dreigen met een boete van 1000 euro, terwijl ik iets van 16 euro van ze krijg...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leuker kunnen we het niet maken wel irritanter !
haha ik doe het altijd electronischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:05 schreef Cynic het volgende:
yeah, ik heb zowaar elektronisch aangifte gedaan. Benieuwd of het klopt
omdat ?quote:
Volgens mij is het de bedoeling dat ik iemand bel die dit topic frequenteerd. Daar zie ik dan nog meer tegenop dan hier postenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat moet ik als een 'nee' opvatten?
Bel PP eens. Zit op hetzelfde niveau.
Je hebt toch 5 jaar de tijd om je aangifte te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:42 schreef Cynic het volgende:
Ja hoor, het is weer zover: krijg net van de belastingdienst een aanmaning binnen dat ik nog geen aangifte heb gedaan. En ik krijg nog geld van die flikkers!
Ik kreeg nog 4 weken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Je hebt toch 5 jaar de tijd om je aangifte te doendan mag ik wel opschieten. Geloof dat ze nog 1000 van mij krijgen
![]()
Juust!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef Zwansen het volgende:
en omdat ze een tentamen had.
Hoe ging het ?quote:
volgens mij had je een paar jaar de tijd voor je aangifte binnen moest zijn. Heb vorig jaar 2002 en 2004 gedaanquote:
je moet hem wel voerenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef Cynic het volgende:
Hm, deze muis gaat het niet lang meer volhouden...
beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Beter als voorgaande keren wel, maar of dat genoeg voor een voldoende is, we wachten t af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |