abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29833811
Arghhhh ging nu net zo goed met ons team, de vijand was nergens! Knalt de server eruit..
Maargoed, het is wel erg rustig overal op de servers.
Straks nog eens even kijken

[ Bericht 2% gewijzigd door diamondvoodoo op 21-08-2005 12:38:08 ]
BF2: Diamond3d
pi_29833884
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Heey Jafarx!

Morguh,,..

Nou ik denk vanmiddag rond 15.00.. en vanavond na 20.00

En vandaag ben ik weer op TS. Als je het gewend bent is het kloten zonder zeg. Maar ik zat naast mrWheels en die heeft een prachtige 5.1 set. Das wat lastig in combinatie met TS..
Mogguh ... Dan ben ik pas vanavond aanwezig op de server. Wat is trouwens de Fok!-naam van Dicki? Met die gast was t ook lachen zeg. En gister Stoja lopen commanderen ...
Before all else, be armed.
pi_29833990
It is me...Suikermais a.k.a Di3ki3
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29834009
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:33 schreef Suikermais het volgende:
It is me...Suikermais a.k.a Di3ki3
Echt logisch...
pi_29834136
Ja..hallo..ga nu niet nog weer een BF2-account aanmaken onder mij Fok!-naam...
kan ik weer opnieuw beginnen.

En trouwens..Meneer Jedi. Wilt U mij niet weer zo'n virusgeval sturen via msn !! ik schrok me helemaal de tering ..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29834234
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef Suikermais het volgende:
Ja..hallo..ga nu niet nog weer een BF2-account aanmaken onder mij Fok!-naam...
kan ik weer opnieuw beginnen.

En trouwens..Meneer Jedi. Wilt U mij niet weer zo'n virusgeval sturen via msn !! ik schrok me helemaal de tering ..
Hahaha...lachen toch??

Komt van mrwheels. Ik weet niet of hij de maker is maar ik heb hem van hem gekregen en ik schrok me ook de Tering!
pi_29835005
ff een deel van mijn computer kast vast lijmen en ik ben gereed om te knallen
pi_29835547
Iedereen heeft mail over de LAN Party

@JPJedi, ik heb de mail bijna compleet herschreven, sorry daarvoor was na een tijd zo op dreef
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29835934
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Iedereen heeft mail over de LAN Party

@JPJedi, ik heb de mail bijna compleet herschreven, sorry daarvoor was na een tijd zo op dreef
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.

Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!

Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS )
pi_29836054
* DING * Middag tuig

* FIGHT NIGHT in Rotterdam-Blaak *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: Zaterdagavond 17 september 2005.

tijdstip: vanaf 20:00 uur.

Aanvullende informatie over TGS t.a.v vervoer/route vindt je hier,
de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Foto's over de buurtmogelijkheden en het Games-cafe volgen later zodat je een complete indruk hebt want er is geen Irish Pub in de buurt! is mij vertelt.
pi_29836064
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.

Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!

Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS )
Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken en proberen ze over te halen

De irish pub is volgens routenet 2.2km weg maar goed dat is met de auto. Lopend kan je overal tussendoor en houd je 1200m over ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door UnleashMitch op 21-08-2005 13:00:24 ]
pi_29836315
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken

De irish pub is volgens routenet 2.2km weg maar goed dat is met de auto. Lopend kan je overal tussendoor en houdt je 1200m over ofzo.
1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).
2: Het zijn voor mij allemaal onbekende en ouder en dat zullen mijn ouders ook weer niet al te blij mee zijn als ik daarmee een nacht weg ben.

Jah het leven met bezorgde ouders is geen pretje
pi_29836436
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Razorback het volgende:
1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).
2: Het zijn voor mij allemaal onbekende en ouder en dat zullen mijn ouders ook weer niet al te blij mee zijn als ik daarmee een nacht weg ben.

Jah het leven met bezorgde ouders is geen pretje
Geloof me, zo zijn ze allemaal en het erge is, zodra je ouder wordt ga je het nog een beetje begrijpen ook.
pi_29836528
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Geloof me, zo zijn ze allemaal en het erge is, zodra je ouder wordt ga je het nog een beetje begrijpen ook.
Ik en mijn ouders begrijpen...

Nooit van mijn leven (hoop ik dan)
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:16:50 #90
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29836614
Ik wil ook heeel graag er naar de meeting van BoF gaan, maar alleen rijden die treinen op Zondag heel erg kut. (helaas, want ik kon helaas daardoor niet naar de 'Launchparty' van Far Cry gaan) Dus als er eentje bijvoorbeeld in Utrecht is ofzo, dan kom ik zeker.
pi_29836627
Je weet toch waarom ouders dit doen:

A: Je bent nog minderjarig
B: Voor je de zee in wilt moet je wel eerst leren zwemmen
C: Zij betalen nog altijd je kost in inwoning en blijven verantwoordelijk voor jou.

Totdan is het helaas schikken en nog eens schikken.

@ 'NLBoy':

Neem je toch de trein naar R'dam in de middag struin je wat rond(drink je ergens wat ofzo)
en meldt je je om 20:00 uur bij TGS. Er is genoeg te zien in Rotterdam hoor.
En het je kunt tot 06:00 uur in het TGS verbijven en eer je dus op Rotterdam CS weer bent,is het
al +/- 07:00 uur (flink eind lopen) en dan rijden de treinen weer en...ben je dus weer thuis.
Anders loop je 100 meter het TGS uit en bent al bij station Blaak

@ 'UnleashMitch':

Eeeh,tja ik heb het ook maar van horen zeggen dus je kan gelijk hebben.
Maar zoals ik zei: Ik wacht nog op de foto's van wat er allemaal in de buurt zit zodat er gelijk duidelijkheid is.

@'Droopie':

Als ik het over "in de buurt heb" dan bedoel ik niet 15 minuten ofzo lopen in de pikkedonker
maar hooguit om de hoek ergens van +/- 200 meter hooguit.
Van wat ik zelf weet zijn discotheek Hollywood e.d. helemaal aan de andere kant van het centrum en
dat is minstens 20 minuten lopen.
Maar zoals ik al zei: wacht maar tot de foto's komen.

[ Bericht 30% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 13:27:29 ]
pi_29836640
Nou ik weet niet wie jou dat vertelt heeft, maar een Ierse Pub is te vinden in een
zijstraat van de Hoogstraat, 5 minuten lopen.

http://www.paddymurphys.nl/
Welcome to Paddy Murphy's Irish Pub, Rotterdam's oldest Irish Pub where love stories begin!

LIVE MUSIC

7 NIGHTS PER WEEK !!!!!!!!!!!!!!

As Rotterdam takes centre stage on the world's clubbing scene, cutting edge venues are popping up on all corners of the city. However even in this hip climate it's many a Rotterdammer that would argue that the best night in town is still to be had in Paddy Murphy's!!

Right next door!!! All Major Sporting Events!

Paddy Murphy's is not your average pub, in fact there are those who would argue that it comes close to being an establishment! - It is what thousands of Irish pubs across the globe aspire to be and the secret according to owner, Clonakilty man Dan O'Donovan, is atmosphere, as he knowling says: - "people can buy beer anywhere, but they can't buy atmosphere".

He heeft die Johan weer gelijk. Ook off-corso, stadhuisplein, hollywood :s en vele andere
gezellige gelegenheden zijn op loopafstand te vinden.
Hell To The Liars
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:24:40 #93
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29836814
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'NLBoy':

Neem je toch de trein naar R'dam in de middag struin je wat rond(drink je ergens wat ofzo)
en meldt je je om 20:00 uur bij TGS.
Er naar toe gaan is geen punt alleen hoe kom ik dan weer thuis?
Treinstation ligt hier niet in de buurt en je hebt een bus nodig, maar die rijd s' nachts niet.
Helaas...
pi_29836821
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:16 schreef nlboy het volgende:
Ik wil ook heeel graag er naar de meeting van BoF gaan, maar alleen rijden die treinen op Zondag heel erg kut. (helaas, want ik kon helaas daardoor niet naar de 'Launchparty' van Far Cry gaan) Dus als er eentje bijvoorbeeld in Utrecht is ofzo, dan kom ik zeker.
Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijn

@I-spy, ik 'woon' op schouwburgplein Het centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
pi_29836833
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
Je weet toch waarom ouders dit doen:

A: Je bent nog minderjarig
B: Voor je de zee in wilt moet je wel eerst leren zwemmen
C: Zij betalen nog altijd je kost in inwoning en blijven verantwoordelijk voor jou.

Totdan is het helaas schikken en nog eens schikken.
A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meer
B: Ik kan zwemmen
C: Ze zijn dan wel verantwoordlijk voor mij maar ik moet toch kunnen genieten van mij leven dat als ik ergens heen wil er heen mag en niet dat ik moet wachten totdat ik eigen huis heb en niet meer minderjarig ben.

Mijn ouders weten dat ik niet zuip (alchol en die rotzooi) en dat ik dat ook echt niet hoef dus waar maken mijn ouders zich druk om.
Computeren doe ik bijna toch al de hele dag als ik daar de mogelijkheid voor krijg dus dat kan het niet zijn.
pi_29836834
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:13 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik en mijn ouders begrijpen...

Nooit van mijn leven (hoop ik dan)

maak er maar geen weddenschappen over, want tot nu toe
heb ik mijn vader overal gelijk in moeten geven. Niet verteld natuurlijk, maar hij had het wel.

razorback and foxxie, de volgende meeting zouden we bv. een keer kunnen gaan paintballen.
informeer alvast een beetje wat de mogelijkheden zijn in omg. utrecht zodat ook de
BoF! kinderclub een dagje meekan. Eerst kijken of we elkaar na wat glazen alcohol
niet de hersens in slaan.
Hell To The Liars
pi_29836941
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Droopie het volgende:
maak er maar geen weddenschappen over, want tot nu toe
heb ik mijn vader overal gelijk in moeten geven. Niet verteld natuurlijk, maar hij had het wel.
*herkent maar goed als je jong en naief bent dan denk je dat het bij jou anders zal verlopen
quote:
Eerst kijken of we elkaar na wat glazen alcohol niet de hersens in slaan.
en daar gaat weer een AMD 64 systeem door de ruit.
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:29:47 #98
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29836942
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijn

@I-spy, ik 'woon' op schouwburgplein Het centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.
pi_29836978
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef nlboy het volgende:
Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.
Je kan ook halverwege de nacht maar goed dan ga je via Den Haag en zit je 1:50 in de trein. Wel handig om even te ontnuchteren
pi_29836983
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef 'UnleashMitch' het volgende:

Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
Mischien wat om daar vooraf te verzamelen en ons vol te stoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')