Sounds like a planquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
Mischien wat om daar vooraf te verzamelen en ons vol te stoppen?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Razorback het volgende:
[..]
A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meer
B: Ik kan zwemmen
C: Ze zijn dan wel verantwoordlijk voor mij maar ik moet toch kunnen genieten van mij leven dat als ik ergens heen wil er heen mag en niet dat ik moet wachten totdat ik eigen huis heb en niet meer minderjarig ben.
Mijn ouders weten dat ik niet zuip (alchol en die rotzooi) en dat ik dat ook echt niet hoef dus waar maken mijn ouders zich druk om.
Computeren doe ik bijna toch al de hele dag als ik daar de mogelijkheid voor krijg dus dat kan het niet zijn.
Commander, I need artillery right now !quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
Maar dit geldt ook voor andere grote steden als je in je uppie bent. Toch???
Had ik maar zo'n supportfire in real life.
Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.![]()
Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet inquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Razorback het volgende:
Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
Yeah grandioos idee!!quote:
Flauwquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet in![]()
Dat kan wel in een aantal mods:quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
Elo allemaal.
Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.
Ik hoop dat ik snel met of tegen jullie kan spelen ^^
Groeten Pleemat
ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
running dry NEED BEER!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:
[..]
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.
Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!![]()
Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS)
Gewoon komen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:43 schreef kievit19 het volgende:
[..]
running dry NEED BEER!!!![]()
![]()
ik weet nog niet of ik kan komen btw,ik moet nog kijken
vlakbij de V&D zit dim daily ook heerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
dat is inderdaad zo!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.![]()
mjah dat laatste is wel een goed id...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
Kunnen we misschien niet de members die je regelmatig op het FOK! forum ziet verder ook met regelmaat TeamSpeak gebruikt en ook regelmatig op de BoF! server ziet ook gewoon admin rechten geven.
1) Is makkelijker om erin te komen (niet dat het nu moeilijk gaat ofzo).
2) Er is regelmatig geen admin aanwezig als het nodig is zoals gisternacht ergens: Ik en Domo waren nog online en toen was er een verrotte Basecamper en als 1 basecamper over de wal is volgen er meer want later waren er ongeveer 3. En dan kan je wel zeggen dat ze moeten stoppen anders worden ze gebanned maar als er geen admin is heeft het geen nut.
3) Als iemand zo vervelend is om een tank te jatten zeg je dat hij daarvoor gekicked word en dan heb je je tank nog terug ook
iig als het zover komt zullen er wel duidelijke regels moeten komen.
Verder zou je ook nog is wat regels moeten plaatsen bij Server Info.
Bijvoorbeeld:
---
Niet iemand punishen bij een teamkill d.m.v. Artillery, Grenade, Auto enz.!
Geen voertuigen jatten als iemand ze aan het repareren is!
Niet baserapen (alleen FOK!KERS mogen dat)!
Als je je er niet aan kan houden wordt je gekickt!
---
Al gebeurt het niet mensen kijken toch wel uit als het er staat
Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
mjah dat laatste is wel een goed id...
maar sinds dit weekend zijn er geloof ik weer 2 admins bij waaronder ik zelf...
en ja als jullie om 4 uur 's nachts willen spelen zullen er geen amdins zijn ik iig niet...
volgens die beredenering kunnen we iedereen wel admin maken...
ik ben zowat elke dag online en zeker tussen 17:00 en 0:00
en als je aan mij vraagt of je er bij kan of iemand is iets stouts aan het doen dan zal ik meteen kicken![]()
dat denk ik dus ook..quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..
Maar uhh.. POTJE KNALLEN vanavond??![]()
ehm nee dat kan helaas niet.. je kunt t wel gewoon op iemand leggen als ie ligt te snipen ofzo en daarna een sniper lancering meemakenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
Elo allemaal.
Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.
Ik hoop dat ik snel met of tegen jullie kan spelen ^^
Groeten Pleemat
ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
Het is maar goed dat je erbij hebt gezet dat het een voorbeeld is, aangezien het erg kromme regels zijn, behalve dan natuurlijk het jatten van een voertuig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
Bijvoorbeeld:
---
Niet iemand punishen bij een teamkill d.m.v. Artillery, Grenade, Auto enz.!
Geen voertuigen jatten als iemand ze aan het repareren is!
---
Hmm moet wel zeggen dat een goed voorbeeld doet volgen.. een slecht voorbeeld meestal ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
---
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook..
potje knallen? nee helaas vanavond nietvriendin heeft ook aandacht nodig...
maandag woensdag en vrijdag avond en zondag middag zijn in principe mijn vaste battlefield avonden verders ben ik mischien wel online en speel ik soms een potje
al lang gedaan manquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!
Mooi man!![]()
stuur wel ff een mail naar dat gmailadres ivm met centraal houden van de inschrijving!
Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maaktquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je gepunished wordt dan kan dat zuur zijn als het je derde keer is. (standaard aantal) Maar ik punish bewust, aangezien de ander dan hopelijk nadenkt over zijn actie.
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maakt
Ik gooi bijvoorbeeld een artillery op een plek waar veel tegenstanders zijn en ook een aantal medespelers. Ik zelf en er zullen wel meer mensen zijn die dan gewoon naar achter lopen maar als ik jouw dan per ongeluk raak punisch jij mij
Dan ga ik mijn beroep uitoefen waar ik laatste tijd steeds beter in word en dat is gewoon die gast 3 keer even hard terug pakken en 3 keer punischen want ik heb een bloedhekel aan die gasten (als ik dan nog niet zelf gekicked ben)
En het punisch systeem kan uit jah maar bij elke server reset staan de instellingen weer normaal.
En met baserapen bedoel ik:
Het staan bij de vijandelijke basis zonder het proberen van de vlag over te nemen maar wel iedereen dood knallen die respawmt
Mits..mits...mits...er niet tussen 0 en 30 tellen een excuus komt via de Q knop!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef 'JMPoSTMaN' het volgende:
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijk![]()
Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.
Mee eens maar als het 2 keer achter elkaar gebeurt zonder dat er een excuus komt dan riskeer ik liever een kick en ban dan dat ik hem laat lopen.Tenzij! de admin het zelf even "oplost"quote:
Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done
Mee eens en dat geldt dus ook voor als het een FOK!Ker is *(want ik heb er de afgelopen weken wat op betrapt)quote:
Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.
idd. en als je commandant bentquote:
Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
I'm a forgive kind of guy, but don't push your luck![]()
hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedselquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef i-spy24 het volgende:
@kievit19:
Los van je treinreis zou ik om heel ruim en veilig te spelen, 75 euro meenemen!
Meer dan zat! Als je je nou vol stopt bij de Jap hoef je alleen maar nog 20 euro apart te houden voor je fightnight en wat je drinkt verder.( Redbull 3 euro en fris/bier 2,75 euro +/-)
Dat veranderd de zaak natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijk![]()
Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.
Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done![]()
Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.
Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
I'm a forgive kind of guy, but don't push your luck![]()
Waar in Brabnt woon je?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedsel, dan ben ik de hele lan aan het schijten
en ik heb even gekeken de treinrijs is 30 euro
dus ik moet er toch nog even over nadenken (en ik ben best goed in het nuttigen van bier )
ik heb het er nu even over met mijn meissie, maar de kans zit er wel in dat ik langskom,
brabant zal toch ook vertegenwoordigd moeten worden
maar ik zal sowieso eerst even naar de financien moeten kijken(vooral na mijn oh zo geweldige uber machtige 6800 GT
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |