abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29837006
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
Mischien wat om daar vooraf te verzamelen en ons vol te stoppen?
Sounds like a plan
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29837021
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Razorback het volgende:

[..]

A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meer
B: Ik kan zwemmen
C: Ze zijn dan wel verantwoordlijk voor mij maar ik moet toch kunnen genieten van mij leven dat als ik ergens heen wil er heen mag en niet dat ik moet wachten totdat ik eigen huis heb en niet meer minderjarig ben.

Mijn ouders weten dat ik niet zuip (alchol en die rotzooi) en dat ik dat ook echt niet hoef dus waar maken mijn ouders zich druk om.
Computeren doe ik bijna toch al de hele dag als ik daar de mogelijkheid voor krijg dus dat kan het niet zijn.

Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.

Maar dit geldt ook voor andere grote steden als je in je uppie bent. Toch???
Had ik maar zo'n supportfire in real life.
Hell To The Liars
pi_29837062
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
Commander, I need artillery right now !
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:38:58 #104
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29837156
Hehe...
pi_29837171
Hallo hebben jullie geld teveel ofzo.
Sushi eten, spelen, zuipen. Nu hou ik persoonlijk
niet van rauwe vis, maar om nu gelijk uit eten te gaan en dergelijk.

Ik persoonlijk kom wel om 20.00 uur en eet lekker thuis.
Ik neem waarschijnlijk een maatje mee, dat is neem ik aan geen probleem.
Ze werden jaloers op mijn nieuwe vrienden.

Maar mijn avond zal wel rond 03.15 eindigen, ik kan helaas niet tot
08.00 tot mijn eerste bus een keer gaat rijden en dan ben ik pas om 0900 thuis.
Een houseparty trek ik wel, maar heel de avond computeren, drinken aan een bar
dan ben ik snel straalbezopen. Komt ook dat ik geen bier lust, dus daarom aan de Baco
zit.
Hell To The Liars
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:39:34 #106
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29837173
Ik ga zo even een potje spelen. Iemand anders zin?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29837183
quote:

[..]

Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.

Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)

En als het wel zo vroeg afgelopen is kan ik altijd nog in het huis van mijn overleden Oma overnachten (de grond zal vast heerlijk slapen ).
pi_29837207
* DING * Middag tuig

* FIGHT NIGHT & ONBEPERKT JAPANS ETEN in Rotterdam *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: Zaterdagavond 17 september 2005.

tijdstip: vanaf 20:00 uur.

Aanvullende informatie over TGS t.a.v vervoer/route vindt je hier,
de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Foto's over de buurtmogelijkheden en het Games-cafe volgen later zodat je een complete indruk hebt want er is geen Irish Pub in de buurt!

Verder:

Wie gaat ermee onbeperkt koud/warm Japans eten vanaf 16:00 uur a ¤ 16,00 per persoon (EXCLUSIEF DRANK) bij restaurant SUMO(vlak naast de Pizza Hut op het Schouwburgplein) te Rotterdam?
Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi tot soepen, gamba's etc etc.

© SUMO

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 13:51:59 ]
pi_29837281
Gamba's gadver, dalijk ga je nog zeggen dat je tigershrimps gaat zitten vreten.
Ik vind die dingen zo vunzig, ook hoe ze eruit zien. Heb namelijk bij vrieshuis/koelhuis gewerkt
en daar hadden ze echt grote garnalen.
Hell To The Liars
pi_29837348
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Razorback het volgende:
Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)
Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet in

Moet ook nog even kijken voor de Japanner hoor, lijkt me wel een leuk plan maar als t maar tot 17:00 is en de Fightnight begint om 20:00 dan ga ik toch wel ernstig twijfelen maar goed, dat kunnen we altijd een week van tevoren nog even bekijken.
pi_29837395
quote:

[..]

Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Sounds like a plan
Yeah grandioos idee!!
pi_29837445
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet in
Flauw
pi_29837556
Elo allemaal.

Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.
Ik hoop dat ik snel met of tegen jullie kan spelen ^^

Groeten Pleemat

ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
pi_29837664
* DING * Middag tuig

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Foto's over de buurtmogelijkheden en het Games-cafe volgen later zodat je een complete indruk hebt want er is geen Irish Pub in de buurt!

Verder:

Wie gaat ermee onbeperkt koud/warm Japans eten vanaf 16:00 uur a ¤ 16,00 per persoon (EXCLUSIEF DRANK) bij restaurant SUMO(vlak naast de Pizza Hut op het Schouwburgplein) te Rotterdam?
Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi tot soepen, gamba's etc etc.

© SUMO

En al houdt je je er niet van: Als je naar de mac gaat (Donalds) dan betaal je ook +/- ¤ 13,00 voor een paar burgers en friet maar heb 3 uur later weer trek.Zelfde als je een pizza gaat eten.Betaal je ook ¤ 15,00 met drank en heb je 2 uur later weer trek en ga je weer wat ergens bestellen en ben je dus weer geld kwijt. Kortom op langer termijn tellen al die kleine beetjes toch op en ben je dus aan het einde van de rit duurder uit dan wanneer je naar de Jap gaat,hooguit +/- ¤ 20 kwijt bent met je 2 biertjes en verder een lekkere volle maag hebt voor de rest van de avond en dus goedkoper uitbent geweest.

NOTE:

@ 'Droopie': Zeg mij dat wat je op die foto ziet er slecht uitziet.
Je kan het hooguit niet lekker vinden maar dat is wat anders dan dat het niet te vreten is.
Daarnaast als je niet van garnalen houdt dan stop jij je toch vol met 4 schalen alleen maar vlees of
desnoods kipfilet of sate ..of noem nog maar wat.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 14:11:30 ]
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:12:25 #115
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29838089
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
Elo allemaal.

Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.

Groeten Pleemat

ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
Dat kan wel in een aantal mods:

London Underground
Israel vs Palestine

Maar die zijn nog in ontwikkeling
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29838290
geen mail gehad van Rotterdam, maar goed tot straks aan het front.

Vanmorgen tot 5 uur gespeeld waarvan een hele tijd met domo lang lekker, ging best wel goed
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:43:25 #117
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29839012
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:

[..]

is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.

Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!

Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS )
running dry NEED BEER!!!

ik weet nog niet of ik kan komen btw,ik moet nog kijken
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29840867
Ik hoop dat we veel aanmeldingen binnenkrijgen. We stomen af op 20 man is zo mijn indruk maar we zullen zien..De sluitingsdatum staat in de mail..

@Mitch

Een aantal mensen hebben nog geen mail gehad ....... commercieel geintje van Gmail ten aanzien van hotmail?

Vanmiddag wordt moeilijk dus ben er na 18.00 bij vanavond.
pi_29840884
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:43 schreef kievit19 het volgende:

[..]

running dry NEED BEER!!!

ik weet nog niet of ik kan komen btw,ik moet nog kijken
Gewoon komen!
pi_29841402
Over die mail, ik kijk het nog even 2 dagen aan. Anders stuur ik iedereen met hotmail nog wel een keertje via m'n Tiscali account.

Uiteraard kan iedereen hier het verhaal ook lezen
pi_29842291
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef Droopie het volgende:

, hollywood
in die kinderdisco?
daar komt maar 1 iemand in en die gaat niet mee misterfox
Narf!
pi_29842489
quote:

[..]

Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
vlakbij de V&D zit dim daily ook heerlijk
Narf!
pi_29842538
quote:

[..]

dat is inderdaad zo!
je bent het veiligst met een groepje...
de kruiskade is niet perse onveilig maar zelfs overdag zie je die figuren kijken maar dat zal wel komen omdat ik daar liep met mn vriendin die donker is en ik licht
Narf!
pi_29844664
Kunnen we misschien niet de members die je regelmatig op het FOK! forum ziet verder ook met regelmaat TeamSpeak gebruikt en ook regelmatig op de BoF! server ziet ook gewoon admin rechten geven.

1) Is makkelijker om erin te komen (niet dat het nu moeilijk gaat ofzo ).
2) Er is regelmatig geen admin aanwezig als het nodig is zoals gisternacht ergens: Ik en Domo waren nog online en toen was er een verrotte Basecamper en als 1 basecamper over de wal is volgen er meer want later waren er ongeveer 3. En dan kan je wel zeggen dat ze moeten stoppen anders worden ze gebanned maar als er geen admin is heeft het geen nut .
3) Als iemand zo vervelend is om een tank te jatten zeg je dat hij daarvoor gekicked word en dan heb je je tank nog terug ook
iig als het zover komt zullen er wel duidelijke regels moeten komen.

Verder zou je ook nog is wat regels moeten plaatsen bij Server Info.
Bijvoorbeeld:
---
Niet iemand punishen bij een teamkill d.m.v. Artillery, Grenade, Auto enz.!
Geen voertuigen jatten als iemand ze aan het repareren is!
Niet baserapen (alleen FOK!KERS mogen dat)!
Als je je er niet aan kan houden wordt je gekickt!
---
Al gebeurt het niet mensen kijken toch wel uit als het er staat
pi_29844859
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
Kunnen we misschien niet de members die je regelmatig op het FOK! forum ziet verder ook met regelmaat TeamSpeak gebruikt en ook regelmatig op de BoF! server ziet ook gewoon admin rechten geven.

1) Is makkelijker om erin te komen (niet dat het nu moeilijk gaat ofzo ).
2) Er is regelmatig geen admin aanwezig als het nodig is zoals gisternacht ergens: Ik en Domo waren nog online en toen was er een verrotte Basecamper en als 1 basecamper over de wal is volgen er meer want later waren er ongeveer 3. En dan kan je wel zeggen dat ze moeten stoppen anders worden ze gebanned maar als er geen admin is heeft het geen nut .
3) Als iemand zo vervelend is om een tank te jatten zeg je dat hij daarvoor gekicked word en dan heb je je tank nog terug ook
iig als het zover komt zullen er wel duidelijke regels moeten komen.

Verder zou je ook nog is wat regels moeten plaatsen bij Server Info.
Bijvoorbeeld:
---
---
mjah dat laatste is wel een goed id...

maar sinds dit weekend zijn er geloof ik weer 2 admins bij waaronder ik zelf...

en ja als jullie om 4 uur 's nachts willen spelen zullen er geen amdins zijn ik iig niet...
volgens die beredenering kunnen we iedereen wel admin maken...
ik ben zowat elke dag online en zeker tussen 17:00 en 0:00
en als je aan mij vraagt of je er bij kan of iemand is iets stouts aan het doen dan zal ik meteen kicken
Narf!
pi_29844993
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:09 schreef Sickert het volgende:

[..]

mjah dat laatste is wel een goed id...

maar sinds dit weekend zijn er geloof ik weer 2 admins bij waaronder ik zelf...

en ja als jullie om 4 uur 's nachts willen spelen zullen er geen amdins zijn ik iig niet...
volgens die beredenering kunnen we iedereen wel admin maken...
ik ben zowat elke dag online en zeker tussen 17:00 en 0:00
en als je aan mij vraagt of je er bij kan of iemand is iets stouts aan het doen dan zal ik meteen kicken
Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..

Maar uhh.. POTJE KNALLEN vanavond??
pi_29845066
@ Jedi 94639296

net effe zitten kijken naar 't tijdschema van de rally..Ga er maar vanuit dat ik wel naar Rotjeknor kom.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29845099
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..

Maar uhh.. POTJE KNALLEN vanavond??
dat denk ik dus ook..

potje knallen? nee helaas vanavond niet vriendin heeft ook aandacht nodig...

maandag woensdag en vrijdag avond en zondag middag zijn in principe mijn vaste battlefield avonden verders ben ik mischien wel online en speel ik soms een potje
Narf!
pi_29845263
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
Elo allemaal.

Groeten Pleemat

ehm nee dat kan helaas niet.. je kunt t wel gewoon op iemand leggen als ie ligt te snipen ofzo en daarna een sniper lancering meemaken maar t is eigenlijk gewoon zonden van je c4 .
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:23:55 #130
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29845315
quote:
Bijvoorbeeld:
---
---
Het is maar goed dat je erbij hebt gezet dat het een voorbeeld is, aangezien het erg kromme regels zijn, behalve dan natuurlijk het jatten van een voertuig.
Het baserapen is inderdaad ook niet netjes en mag alleen als de enemy nog maar 1 vlag heeft welke niet is in te nemen.
Het niet mogen punishen slaat helemaal nergens op. Je kunt een aantal zaken regelen.
In of uitschakelen van het punish systeem
Het aantal punishes voordat je gekickt word kun je aanpassen.

Als je gepunished wordt dan kan dat zuur zijn als het je derde keer is. (standaard aantal) Maar ik punish bewust, aangezien de ander dan hopelijk nadenkt over zijn actie.

Soms kun je er helemaal niks aan doen, zoals het voertuig waar je in rijdt staat op ontploffen en jij stapt snel uit. Vervolgens loopt een teamgenoot erlangs, het voertuig ontploft en jij hebt een teamkill erbij.

Blijft een moeilijk onderwerp het punishen, ben benieuwd wat EA/Dice hebben bedacht met patch 1.03
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29845324
quote:

---
Hmm moet wel zeggen dat een goed voorbeeld doet volgen.. een slecht voorbeeld meestal ook.
pi_29845666
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook..

potje knallen? nee helaas vanavond niet vriendin heeft ook aandacht nodig...

maandag woensdag en vrijdag avond en zondag middag zijn in principe mijn vaste battlefield avonden verders ben ik mischien wel online en speel ik soms een potje
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!

Mooi man!

stuur wel ff een mail naar dat gmailadres ivm met centraal houden van de inschrijving!
pi_29845738
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!

Mooi man!

stuur wel ff een mail naar dat gmailadres ivm met centraal houden van de inschrijving!
al lang gedaan man

sjonge! ik vind jou iets man
Narf!
pi_29845803
FF nog wat jongens... ik heb vanacht de server gereset
(weet niet of iemand het vanmorgen nog gedaan heeft)
maar de tools werken al de gehele dag!!!!!!!!!!!!!!!

1 hoera voor de tools!!!
Narf!
pi_29846020
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Als je gepunished wordt dan kan dat zuur zijn als het je derde keer is. (standaard aantal) Maar ik punish bewust, aangezien de ander dan hopelijk nadenkt over zijn actie.
Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maakt
Ik gooi bijvoorbeeld een artillery op een plek waar veel tegenstanders zijn en ook een aantal medespelers. Ik zelf en er zullen wel meer mensen zijn die dan gewoon naar achter lopen maar als ik jouw dan per ongeluk raak punisch jij mij

Dan ga ik mijn beroep uitoefen waar ik laatste tijd steeds beter in word en dat is gewoon die gast 3 keer even hard terug pakken en 3 keer punischen want ik heb een bloedhekel aan die gasten (als ik dan nog niet zelf gekicked ben)

En het punisch systeem kan uit jah maar bij elke server reset staan de instellingen weer normaal.

En met baserapen bedoel ik:
Het staan bij de vijandelijke basis zonder het proberen van de vlag over te nemen maar wel iedereen dood knallen die respawmt
pi_29846111
* DING * DING *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Omgeving:

Voor treinreizigers is dit de boog van Blaak-centraal waar 100 meter vandaan
het Cybercafe TGS is gevestigd.

Direct Station Blaak uitlopend is aan de overkant het studenten-cafe Cambrinus
gevestigd met tig honderd soorten bier en ...De bekende Oude Haven met al zijn cafe's en terrasjes.

Dit is de directe omgeving waar het cybercafe is gevestigd.
Je ziet heel groot voor je de bibliotheek & een hele groot leeg plein
dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter
die groene telefoonpaal iets blauw-achtig. Dat is het cybercafe.

Zo zie je van dichtbij hoe het Cybercafe eruit ziet en waar het ligt.
(check voor de lastige eikeltjes het Politie-bureau ernaast )

Het Cybercafe als je gelijk de trap afdaalt.

De chill-hoek van het Cybercafe en de grote ruiten waarop je van buiten
naar binnen kunt kijken mocht je telaat komen en dus kunt gaan bonken.;)

De Bar van het Cybercafe met fris,chips,snoep,bier,sportsdrinks etc..

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen
van de andere kant bezien met op de achtergrond voor de die-hards
een groot scherm van de beamer waar je lekker groot kunt spelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens en de beamer
voor de diehards en op de achtergrond de breedbeeld tv's waarop de
PS2 consoles op zijn aangesloten.

Verder:

Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi,sate's tot soepen, gamba's etc etc.

Omgeving:

Het Schouwburgplein waar naast Pathe ook het restaurant SUMO is gevestigd.

Het restaurant van de buitenkant gezien onder de boogjes.

De SUMO aanbieding, 7 dagen per week, 350 dagen per jaar(voorlopig)

De SUMO Bar met zitplaatsen.

Het restaurant met zijn zitplaatsen.

Een kleine selectie van hun menukaart.

© SUMO

En al houdt je je er niet van: Als je naar de mac gaat (Donalds) dan betaal je ook +/- ¤ 13,00 voor een paar burgers en friet maar heb 3 uur later weer trek.Zelfde als je een pizza gaat eten.Betaal je ook ¤ 15,00 met drank en heb je 2 uur later weer trek en ga je weer wat ergens bestellen en ben je dus weer geld kwijt. Kortom op langer termijn tellen al die kleine beetjes toch op en ben je dus aan het einde van de rit duurder uit dan wanneer je naar de Jap gaat,hooguit +/- ¤ 20 kwijt bent met je 2 biertjes en verder een lekkere volle maag hebt voor de rest van de avond en dus goedkoper uitbent geweest.
pi_29846236
wtf! die ispy maakt er wel werk van !!!
(alleen deze post hoeft niet op elke pagina)

mooi gedaan I-spy24!!!

(nu ga ik weg toedie!)

ben straks weer online om evt mensen te kicken
nu neemt fjd het geloof ik over *peace out*
Narf!
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:59:04 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29846299
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef Razorback het volgende:

[..]

Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maakt
Ik gooi bijvoorbeeld een artillery op een plek waar veel tegenstanders zijn en ook een aantal medespelers. Ik zelf en er zullen wel meer mensen zijn die dan gewoon naar achter lopen maar als ik jouw dan per ongeluk raak punisch jij mij

Dan ga ik mijn beroep uitoefen waar ik laatste tijd steeds beter in word en dat is gewoon die gast 3 keer even hard terug pakken en 3 keer punischen want ik heb een bloedhekel aan die gasten (als ik dan nog niet zelf gekicked ben)

En het punisch systeem kan uit jah maar bij elke server reset staan de instellingen weer normaal.

En met baserapen bedoel ik:
Het staan bij de vijandelijke basis zonder het proberen van de vlag over te nemen maar wel iedereen dood knallen die respawmt
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijk
Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.

Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done

Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.

Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
I'm a forgive kind of guy, but don't push your luck
2de in de Tour de BoF!
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:04:01 #139
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29846413
Elke keer als ik die posts van Ispy zie krijg ik enorme zin in sushi
Trouwens die beamer is heel handig.
De commander kan daar namelijk het beste gebruik van maken. Niet alleen hij ziet het dan, maar iedereen kan dan de scans zien. Super handig.

Beamer is ook leuk om gebruik van te maken met vliegen, ziet er wel gaaf uit.
2de in de Tour de BoF!
pi_29846485
ik ben er elke nacht tot aan de morgen online, niet elke keer op onze server maar het wel de software daarvoor aanstaan.
Heb ook al veel verzoekjes gehad om mensen te kicken en toe te laten.
Dus er is altijd wel een admin online.
pi_29846679
Thnx voor de tip Ispy, dacht dat ie ergens anders zou zitten. Ik kan bijna letterlijk van de trap van m'n 'huis' de Sumo inrollen

Vanavond is trouwens escape_nl de admin voor al je kickverzoekjes e.d. Beetje nutteloos om vier admins aan het werk te hebben. Thnx Escape Ga je trouwens ook mee naar TGS ?
pi_29847007
* Update :

Aangezien geen van de Admin's er tijd voor heeft gehad heb ik inmiddels de info m.b.t de LAN party in Rotterdam,zoals hij ook op FOK staat, ook hier geplaatst zodat ook de BF2 Clan website is voorzien van alle benodigde informatie.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:53:06 #143
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29848138
weet er iemand trouwens wat het allemaal in totaal gaat kosten????
vind ik ook wel fijn om te weten , ik bedoel incl. die frightnight enzo, want zo gruwelijk veel geld heb ik niet over, heb ook een eigen appartement, en vriendin en 5 (VIJF!!!!) katten die moeten eten /drinken enz. , dus veel geld heb ik niet zoveel over enzo, dus, wat kost het allemaal tezamen? (en voor mij is het treinkaartje denk ik ook wat duurder als voor de rest aangezien ik bij eindhoven vandaan moet komen en geen zin heb om dat hele stuk te rijden )

en wat zijn de kosten voor drinken enzo daar? er vanuit gaande dat ik zelf geen kisten bier mee mag nemen
Cause all I ever do
pi_29848187
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef 'JMPoSTMaN' het volgende:

Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.
Mits..mits...mits...er niet tussen 0 en 30 tellen een excuus komt via de Q knop!
quote:

Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done
Mee eens maar als het 2 keer achter elkaar gebeurt zonder dat er een excuus komt dan riskeer ik liever een kick en ban dan dat ik hem laat lopen.Tenzij! de admin het zelf even "oplost"
quote:

Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.
Mee eens en dat geldt dus ook voor als het een FOK!Ker is *(want ik heb er de afgelopen weken wat op betrapt)
quote:

Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
idd. en als je commandant bent dan moet je helemaal uitkijken voor mij want lekker maffen achter een schuurtje... afijn....het is bekend hoe ik erover denk.

@kievit19:

Los van je treinreis zou ik om heel ruim en veilig te spelen verder 75 euro meenemen!
Meer dan zat! Als je je nou vol stopt bij de Jap hoef je alleen maar nog 20 euro apart te houden voor je fightnight en wat je drinkt verder.( Redbull 3 euro en fris/bier 2,75 euro +/-) Of anders af en toe even naar het naast gelegen Cambrinus lopen--naar buiten dus en gelijk ff de poten strekken- en je daar
nog goedkoper ff volgieten met bier

[ Bericht 6% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 20:02:28 ]
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:01:19 #145
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29848421
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef i-spy24 het volgende:

@kievit19:

Los van je treinreis zou ik om heel ruim en veilig te spelen, 75 euro meenemen!
Meer dan zat! Als je je nou vol stopt bij de Jap hoef je alleen maar nog 20 euro apart te houden voor je fightnight en wat je drinkt verder.( Redbull 3 euro en fris/bier 2,75 euro +/-)
hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedsel , dan ben ik de hele lan aan het schijten

en ik heb even gekeken de treinrijs is 30 euro
dus ik moet er toch nog even over nadenken (en ik ben best goed in het nuttigen van bier )

ik heb het er nu even over met mijn meissie, maar de kans zit er wel in dat ik langskom,
brabant zal toch ook vertegenwoordigd moeten worden
maar ik zal sowieso eerst even naar de financien moeten kijken (vooral na mijn oh zo geweldige uber machtige 6800 GT )
Cause all I ever do
pi_29848683
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dat veranderd de zaak natuurlijk
Maar het terugpakken gebeurt ook niet bij iedereen die mij punished of die mijn zomaar tked.
1) Alle FOK!KERS en BOF!FERS zijn uitegsloten op mijn wraak actie's.
2) Je moet me wel heel lomp tken zodat ik een wraak actie ga ondernemen (zoals gister gebeurde dat ik in een vliegtuig stapte en dat iemand voor mij stond dus ik wacht rustig en later gaat die persoon aan de kant en plakt gauw c4'tjes op mijn vliegtuig, dus ik denk zal wel goed zijn en vlieg weg en mijn vliegtuig ontploft.)
Daarna ben ik gewoon nog 2 keer voor het vliegtuig gestaan en klaar want er was verder ook geen admin online)
3) Je moet me door een hele lompe reden punishen door dat ik bijvoorbeeld je aanrijd of dat die persoon in mijn artillery loopt en als ik er wat van zeg dat ik een grote bek terug krijg.

Dat zijn de 2 grootste redenen waarvoor ik iemand zal terugpakken of ik roep een admin zodat die ze kan terug pakken als ze er tenminste mee akkoord gaan anders doe ik het dus zelf als de ronde toch al slecht gaat
pi_29850381
ga wel lekker snel met die topics van bf2 maar ik sta nog steeds niet in de foknaam/xfirenaam lijst. sta er wel onder met xfire naam

(zeg et perongelijk met men broer zen profiel tis namelijk van dekkered bedoelt)

[ Bericht 25% gewijzigd door trance_fan op 21-08-2005 20:50:17 (verkeerd profiel) ]
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_29850886
* net van het front *

Nou wat een draak van een game net. Werd tot 2x toe gepunished door iemand alleen maar omdat die nono in mijn vuurlinie liep terwijl er een godvergete een tank op onze basis stond te knallen en iedereen bijna afmaakte. Gaat die mongool precies op het moment dat ik 10 meter van de tank sta (zijn achterkant dus ideaal om te knallen) naar die tank lopen met zijn propper van niks.

Nou...lekker hoor met die FOK!KERS die niet aan teamkillen doen en dat terwijl ik ook snel "sorry*indrukte. Mongool!

PS:
Oh ja net ff die MODO tours ten einde gebracht daar in de lucht

"Allaaah akbarrrrrr "
pi_29852277
Was wel even een leuk avondje Sommige momenten ging het best lekker, andere moment wat minder. Nog 1x I-spy in z'n rug geknald toen hij een tank van ons aan het aanvallen was met een APC

Domo Tours brengt u naar een prachtige appartementen complex met twee zwembaden en een tank.
pi_29852841
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef kievit19 het volgende:

[..]

hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedsel , dan ben ik de hele lan aan het schijten

en ik heb even gekeken de treinrijs is 30 euro
dus ik moet er toch nog even over nadenken (en ik ben best goed in het nuttigen van bier )

ik heb het er nu even over met mijn meissie, maar de kans zit er wel in dat ik langskom,
brabant zal toch ook vertegenwoordigd moeten worden
maar ik zal sowieso eerst even naar de financien moeten kijken (vooral na mijn oh zo geweldige uber machtige 6800 GT )
Waar in Brabnt woon je?
Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')