ik ook.... van mijn bijna-liefquote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef miller.time het volgende:
ik ontving net nog een smsje heb vodafone
ontvangen kan wel.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef miller.time het volgende:
ik ontving net nog een smsje heb vodafone
versturen ookquote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef smvs het volgende:
[..]
ontvangen kan wel.
en dat over die hoeren, als je dat ook voordelig in kan kopen in een bundel lijkt me dat een goede deal.
kloptquote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef smvs het volgende:
dood aan vodafone! ik kan al een dag niet sms-en en een maat van me ook niet. zonder sms ben ik helemaal kansloos.
tijd voor een cursus "hoe versier ik chicks met smsen"quote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef smvs het volgende:
[..]
mét sms ben ik ook best kansloos hoor.
tel je ze?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al 41 smsjes gekregen vandaag en ik heb vodafone![]()
nee is maar een schattingquote:
cool he!quote:
je kan ook bellen met een gsmquote:op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef jossos het volgende:
ja inderdaad. was laatst ook al, wel gratis honderd smsjes voor gekregen by the way. na eerst tienduizend keer te hebben gesmst dat ik niet op tijd zou zijn voor m'n werk waarna ik daar aan kwam en ze vroegen waarom ik te laat was..
tsssquote:op zaterdag 20 augustus 2005 20:54 schreef miller.time het volgende:
[..]
je kan ook bellen met een gsm![]()
![]()
er zit een berichtenteller op een normale telefoonquote:
quote:op zaterdag 20 augustus 2005 21:45 schreef guns_n_roses het volgende:
ok, dit gaat vast niemand geloven. sms lukte toen straks (rond 8 uur) bij mij ook niet. dacht dat het aan mijn telefoon lag. uit boosheid heb ik die toe tegen een muur gegooid. nu is ie kapot.![]()
wel erg zuur dat ik nu dan lees dat het aan het netwerk lag, en niet aan de foon.![]()
![]()
als dat waar is:quote:op zaterdag 20 augustus 2005 21:45 schreef guns_n_roses het volgende:
ok, dit gaat vast niemand geloven. sms lukte toen straks (rond 8 uur) bij mij ook niet. dacht dat het aan mijn telefoon lag. uit boosheid heb ik die toe tegen een muur gegooid. nu is ie kapot.![]()
wel erg zuur dat ik nu dan lees dat het aan het netwerk lag, en niet aan de foon.![]()
![]()
hmnn, jammer dat ik die niet krijgquote:op zaterdag 20 augustus 2005 23:33 schreef lu_uk het volgende:
ha ik kreeg een smsje met: uw smstegoed is gratis met 100 smsjes opgewaardeerd. uit het niets, en ik heb vodafone ja
in jouw geval zullen meisjes het inderdaad graag via sms doen jaquote:op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef readme het volgende:
raar, ik heb ook vodafone en ik kan gewoon sms'en dus....
mijn liefdesleven is nog goed op pijl
heb je geklaagd ofzo?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 23:33 schreef lu_uk het volgende:
ha ik kreeg een smsje met: uw smstegoed is gratis met 100 smsjes opgewaardeerd. uit het niets, en ik heb vodafone ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |