abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29823708
Als je van jezelf weet dat je een zak van een figuur bent dan ben je iig geen hypocriet als je doorrijdt. Hou je nog een goed gevoel eraan over ook nog.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:00:08 #52
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_29823722
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef -erwin- het volgende:
misschien hopen ze dat god het niet gezien heeft

aangezien christenen en moslims vaak degene zijn zonder moraal is die logica erg plausibel

slotje
En die stinken ook.
En van moslims krijg je beestjes.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:20:11 #53
127973 bolletje_8
Boomknuffelaar
pi_29833685
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

En die stinken ook.
En van moslims krijg je beestjes.
Misschien was het wel een moslim

Geen wonder dat ze dan doorrijden.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:30:35 #54
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_29833933
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Piledriver bonus!
Extra style bonus!
Cunning stunt bonus!

RRRROADKILL!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_29834393
Wat een zieke wereld leven wij in, als je doorrijdt op zo'n moment. Jammer dat ons geweten niet nog meer doorontwikkeld is. Het is namelijk 1 van de weinige dingen die ons doen verschillen van BEESTEN. Elke mongool die ook maar overweegt om door te rijden is voor mij gelijk aan een beest, een dier. ofwel een minderwaardig mens. En beesten dien je als beesten te behandelen. Maarja, gelukkig heb ik een geweten, dus jullie komen er weer goed mee weg, stelletje smerige dieren!!
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_29834503
iew, een geweten hebben is iets voor christenen.... bah... vies....
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_29834636
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:50 schreef IdlersDream het volgende:
Wat een zieke wereld leven wij in, als je doorrijdt op zo'n moment. Jammer dat ons geweten niet nog meer doorontwikkeld is. Het is namelijk 1 van de weinige dingen die ons doen verschillen van BEESTEN. Elke mongool die ook maar overweegt om door te rijden is voor mij gelijk aan een beest, een dier. ofwel een minderwaardig mens. En beesten dien je als beesten te behandelen. Maarja, gelukkig heb ik een geweten, dus jullie komen er weer goed mee weg, stelletje smerige dieren!!
Hoe behandel jij beesten dan?
Ransel je die af of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zoals je het nu brengt klinkt het niet erg positief namelijk.
pi_29834669
Als je niet stopt, dan heb je de rest van je leven iets op je geweten, dat blijft waarschijnlijk voor altijd door je hoofd rond spoken, misschien ga je er zelfs nachtmerries van krijgen, en paranoie worden...
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_29834692
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef robh het volgende:
Ik zou ook stoppen. En dan nog even in z'n achteruit er over heen. Just to be sure.

Trouwens, boomlaars, ik krijg nog brood en een maandsalaris van je
!
pi_29834870
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Hoe behandel jij beesten dan?
Ransel je die af of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zoals je het nu brengt klinkt het niet erg positief namelijk.
Wat een Dogma weer, hij was te verwachten hoor. NEEN ik sla beesten niet, mafkees. Ik zeg allleen, en als je denkt dat ik daar een vreemde gewoonte op na hou meld het dan, dat ik beesten ANDERS behandel dan mensen. Voor mij zijn beesten toch ergens, ja hoe zeg je dat... van een iets lager niveau. Je kan er toch minder mee dan mensen he..

Daarnaast eet ik ze ook. behandel ze net even wat anders. Sommige staan bijvoorbeeld in de wei, andere in een stal of hok. Weer ander banjeren gewoon door de bossen of vliegen in de lucht. Het is net even wat anders dan mensen is het niet.

zondag 21 augustus 2005 @ 12:21:14 #61
127973 bolletje_8
Boomknuffelaar
pi_29835233
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef IdlersDream het volgende:

[..]

Wat een Dogma weer, hij was te verwachten hoor. NEEN ik sla beesten niet, mafkees. Ik zeg allleen, en als je denkt dat ik daar een vreemde gewoonte op na hou meld het dan, dat ik beesten ANDERS behandel dan mensen. Voor mij zijn beesten toch ergens, ja hoe zeg je dat... van een iets lager niveau. Je kan er toch minder mee dan mensen he..

Daarnaast eet ik ze ook. behandel ze net even wat anders. Sommige staan bijvoorbeeld in de wei, andere in een stal of hok. Weer ander banjeren gewoon door de bossen of vliegen in de lucht. Het is net even wat anders dan mensen is het niet.
Ik denk dat het gemiddelde 'beest' qua beschaafdheid toch wel boven een Amerikaan staat.
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:52:19 #62
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_29836014
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:21 schreef bolletje_8 het volgende:

[..]

Ik denk dat het gemiddelde 'beest' qua beschaafdheid toch wel boven een Amerikaan staat.
Wat een relevante en intelligente opmerking
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:54:52 #63
2618 Beezz
Criticaster
pi_29836084
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef IdlersDream het volgende:

[..]

Wat is de vergelijkenis dan met beesten en mensen die doorrijden na een aanrijding?
Want volgens mij zijn beesten niet zo belachelijk debiel in hun harses als sommige mensen zijn...
pi_29839395
Zelfs als iemand geen geweten heeft, dan is het niet slim om door te rijden. Stoppen en de hulpdiensten bellen heeft veel meer voordelen. Het was een ongeluk, dus een verzekeringskwestie. Wie gaat er nu doorrijden met het risico gepakt te worden waarna er gevangenisstraf volgt? Als je stopt en ook maar geprobeerd hebt om het meisje te laten redden door de hulpdiensten, dan ontloop je vrijwel elke straf. Terwijl als je doorrijdt het iemand vast wel opvalt dat je auto niet meer in originele staat is.

En ja, je kan een rijontzegging krijgen als je geen rijbewijs hebt. Maar ja, als je toch al zonder reed boeit dat ook niet. Een straf voor dronkenschap kan ook een optie zijn. Het normaal afhandelen met justitie zal je alsnog minder problemen opleveren dan wanneer je wegrijdt. Ze laten het er niet bij zitten namelijk. Ook de ouders van dat meisje niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29841062
@IdlersDream
Ik begrijp dan alleen niet je dreigende taal richting doorrijders. Feitelijk zeg je nu: doorrijders mogen van mij op stal gaan staan.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:06:27 #66
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29841101
doorrijden natuurlijk
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:07:00 #67
125126 Mr-Coffee
pi_29841122
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:20 schreef bolletje_8 het volgende:

[..]

Misschien was het wel een moslim

Geen wonder dat ze dan doorrijden.
Had ik ook gedaan.
Set Sail, For Fail.
pi_29842452
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef Vitalogy het volgende:
@IdlersDream
Ik begrijp dan alleen niet je dreigende taal richting doorrijders. Feitelijk zeg je nu: doorrijders mogen van mij op stal gaan staan.
Laat ik het één en ander voor de iets minder snellere fokker onder ons achter elkaar zetten.

Een dier heeft: Geen geweten.
Een Mens: heeft WEL een geweten.

Het verschil = een mens heeft wel een geweten, een beest niet.

Het verschil tussen mensen en dieren = het wel of niet aanwezig zijn van: een geweten.

Mensen die doorrijden heb in mijn ogen geen geweten. Ze zijn zogezegd: gewetensloos.

Het hiervoor beschreven verschil tussen mens en dier even terughalend. Mensen zonder geweten verscillen voor mij niet veel van dieren.

Dieren: staan op stal, in de wei, in het bos in de lucht. Hebben pure overlevingsdrang en dierlijke, natuurlijke instincten. Dat wel. Echter, het ontbeert hen aan een geweten. Ze verschillen dus aan een aantal dingen aan de mens. Ik behandel hen daar dus naar. Ik eet hen dus bijvoorbeeld op...

Gaarne hoop ik hiermee het één en ander te hebben verduidelijkt voor de tragere onder ons. Hiermee hopelijk voorkomende, dat een persoon die doorrijdt op stal dient te staan of dat al doet. Want in godsnaam... bespaar me dat
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:56:32 #69
125126 Mr-Coffee
pi_29842579
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:52 schreef IdlersDream het volgende:

[..]

Laat ik het één en ander voor de iets minder snellere fokker onder ons achter elkaar zetten.

Een dier heeft: Geen geweten.
Een Mens: heeft WEL een geweten.

Het verschil = een mens heeft wel een geweten, een beest niet.

Het verschil tussen mensen en dieren = het wel of niet aanwezig zijn van: een geweten.

Mensen die doorrijden heb in mijn ogen geen geweten. Ze zijn zogezegd: gewetensloos.

Het hiervoor beschreven verschil tussen mens en dier even terughalend. Mensen zonder geweten verscillen voor mij niet veel van dieren.

Dieren: staan op stal, in de wei, in het bos in de lucht. Hebben pure overlevingsdrang en dierlijke, natuurlijke instincten. Dat wel. Echter, het ontbeert hen aan een geweten. Ze verschillen dus aan een aantal dingen aan de mens. Ik behandel hen daar dus naar. Ik eet hen dus bijvoorbeeld op...

Gaarne hoop ik hiermee het één en ander te hebben verduidelijkt voor de tragere onder ons. Hiermee hopelijk voorkomende, dat een persoon die doorrijdt op stal dient te staan of dat al doet. Want in godsnaam... bespaar me dat
Je kijkt teveel naar de EO, dat is niet goed voor je.
Set Sail, For Fail.
pi_29843430
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Maar natuurlijk knul, een hele pientere, noodzakelijke en toevoegende opmerking die hout snijdt. Dankjewel voor deze reactie en de toegevoegde waarde ervan. Veel plezier met Talpa, je piemel en je rechter hand vanavond.

Groetjes aan je moeder en slaap zacht
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:18:09 #71
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_29856569
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Alleen mensen die naar de EO kijken kunnen inderdaad rationeel en logisch nadenken

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:20:30 #72
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29856613
Duidelijk dat ik zou doorrijden, keihard, maar kan niet anders.

Even bellen vanuit een telefooncel is wel zo netjes natuurlijk.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_29856707
alsof mensen met een geweten niet ook zouden kunnen doorrijden.

het is gewoon een kwestie van het afwegen van de voor- en nadelen, niet van geweten of wroeging.

ik zou het van de omstandigheden laten afhangen of ik door zou rijden, of niet.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:29:28 #74
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29856799
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:24 schreef dddour het volgende:
alsof mensen met een geweten niet ook zouden kunnen doorrijden.

het is gewoon een kwestie van het afwegen van de voor- en nadelen, niet van geweten of wroeging.

ik zou het van de omstandigheden laten afhangen of ik door zou rijden, of niet.
Precies, dit soort dingen moet je rationeel bekijken en niet door je gevoel laten beinvloeden, anders gaat het fout.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')