Ik heb er wel eentje voor je. Voor een tientje mag je hem hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:06 schreef mordradead het volgende:
had ik al verteld dat ik hopeloos op zoek ben naar een gamecube petje?
Beter 4 gelijkwaardige teams als 3 gelijkmatige en 1 slechte. BIj 1 slechte is het namelijk zo dat iedereen van dat team wint en dus sowieso al 6 punten heeft. Lastig uit te leggen, maar zie al die keren dat PSV met 10 punten uitgeschakeld is maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef HomerJ het volgende:
Hehe, we hebben wel gemazzeld met de loting.
Ik vrees dat het voor PSV héél moeilijk gaat worden
PSV gelijkstellen aan AC Milanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter 4 gelijkwaardige teams als 3 gelijkmatige en 1 slechte. BIj 1 slechte is het namelijk zo dat iedereen van dat team wint en dus sowieso al 6 punten heeft. Lastig uit te leggen, maar zie al die keren dat PSV met 10 punten uitgeschakeld is maar![]()
het word een dolle boel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef BMH het volgende:
Check me sig! Het word een dolle boel op mijn Weblog!
Nog wat geheime informatie voor jullie: Ik ga op mijn Weblog binnenkort Xbox games & andere goodies (lees Gamecube petje!) weggeven! Vertel het voort!
Uhhuhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef HomerJ het volgende:
Vorig jaar waren ze anders harstikke gelijk!
Whahahahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef BMH het volgende:
http://www.fanboy.nl/
Ik geef een Xbox game weg op mijn BLOG!
RS3quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef BMH het volgende:
http://www.fanboy.nl/
Ik geef een Xbox game weg op mijn BLOG!
Leuke manier om van je kutgames af te komen, had ik ook moeten doenquote:
Ik help je wel mee:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen heh![]()
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen heh![]()
hahahhahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik help je wel mee:
http://weblog.ray-man.nl
AAAAAAAAAAARGH! Real Saturdaytonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.
psv was beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef HomerJ het volgende:
Vorig jaar waren ze anders harstikke gelijk!
Wel mee doen aan de [rijsvraag heh, van BMH!quote:
ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Mensen, doe eens allemaal niet zo vloeken door die psv en ajax![]()
![]()
hier te gaan zeggen
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?quote:
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |