Google talk is relax manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef mordradead het volgende:
ikheb ook google talk![]()
douwe.terpstra@gmail.com
gaat meer om de inhoudquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef mordradead het volgende:
goede site
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef mordradead het volgende:
EIgenlijk wist ik die inhoud alhet moraal is... rare hoort bij nintendo, microsoft is kut
hee! Dat heeft meer inhoud als: http://weblog.ray-man.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef BMH het volgende:
Fanboy.nl
Kan het ermee door of moet ik meteen stoppen?
Een gemiddeld talpa programma heeft dat nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hee! Dat heeft meer inhoud als: http://weblog.ray-man.nl
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Een gemiddeld talpa programma heeft dat nog.
En die van mij dan, ik ben al veeeeeeel langer bezig en heb natuurlijk veel meer ervaringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn blog is nog altijd het tofst, maar fanboy.nl is wel aardig. Tis iig een betere URL
idd. Bloemen >> Rareware afkraken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn blog is nog altijd het tofst, maar fanboy.nl is wel aardig. Tis iig een betere URL
Dat vind ik echt tof, dat ze jou een bos bloemen hebben gestuurd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
My point exactly.quote:
Ik zou in iig een andere URL nemen roy!quote:
Noot, notendop en nintendo konden allemaal niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zou in iig een andere URL nemen roy!
fokgames.blogspot.com vind ik niks
doe dan noot.blogspot.com
Je kunt beter niets zeggen dan iets doms.. Tenzij het dom is en reacties uitlokt. Dan mag het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik wel snel heb, en meerdere mensen, is dat een blog vaak snel instort, dat je daar niks meer post. Dan is de lol er meestal af
Ik heb ook al wat stiltes gehad! Maar ik heb gewoon de edit link bij de bookmarks staan dus als ik me verveel zie ik die link![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |