Wat een zelfverheerlijking...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:04 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Slimmer dan al die kerels bij elkaar![]()
en ín wat?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:04 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Slimmer dan al die kerels bij elkaar![]()
Verpleegkundige. Je weet wel, het beroep, wat overal ter wereld-behalve in Nederland- gerespecteerd wordt!quote:
Thanksquote:
mijn vriendin wordt anders gerespecteerd en goed betaald. ja ik ken het dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verpleegkundige. Je weet wel, het beroep, wat overal ter wereld-behalve in Nederland- gerespecteerd wordt!![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het kon echter niet op tegen het defecatiepatroon.
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och... vermeende vrouwelijke superioriteit heeft altijd wel wat aandoenlijks vind ik.
Welke stad? Ik verhuisquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin wordt anders gerespecteerd en goed betaald.
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Waar ben jij dan in gediplomeerd? Anus bleken, wijsneus spelen en vrouwtjes pesten?![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...
Nu ga ik echt slapen...![]()
![]()
je hebt gewoon een goedbeffende dominante man nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Welke stad? Ik verhuis![]()
Ik werk me de pleuris zonder waardering. Ben zielig.![]()
Kijk.. dat argument staat als een huis!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wij zijn tenminste ook uitgerust met een extra hersencel om niet naast de pot te pissen![]()
10 pc's installeren, fokken en telefoneren users helpen aan de foon tegelijkertijdquote:
Waar slaat dat in hemelsnaam op, hahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt gewoon een goedbeffende dominante man nodig.
op dat je je niet meer zo zielig gaat voelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waar slaat dat in hemelsnaam op, hahahaha
Allemaal goed en wel, maar kun je daar ook mee in een kapperszaak aan de slag of een website bouwen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.
Dat soort zaken kan ik uitstekend scheiden. Er zijn meer kwaliteiten dan multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op dat je je niet meer zo zielig gaat voelen.
Zozo meneer is econoomquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.
Wij hebben inderdaad geen extra hersencel nodig om niet naast te pot te pissen als we er op zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Gweaneth het volgende:
Wij zijn tenminste ook uitgerust met een extra hersencel om niet naast de pot te pissen![]()
Terwijl je drinkt als een vent... verdacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
10 pc's installeren, fokken en telefoneren users helpen aan de foon tegelijkertijd
heyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat soort zaken kan ik uitstekend scheiden. Er zijn meer kwaliteiten dan multitasken.![]()
Tja, anders zijn ze echt niet te genieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...
Nee,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel, maar kun je daar ook mee in een kapperszaak aan de slag of een website bouwen?
Heb achter de bar gewerkt en in de bouw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Terwijl je drinkt als een vent... verdacht.
The horror.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Zozo meneer is econoom![]()
Ahaaaa zo'n funstudie heb ik ook gehad, kinderpsychologie en lichaamstaal....
Hebben we toch iets gemeen![]()
Dat vind ik ook te devies. Niet normaal meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
Voordat iedere man een denegrerende kutopmerking over een vrouw plaatst zou ik graag zien dat ze hun cv tonen.
Kan ik namelijk nog iets harder lachen .
Hoe hoger opgeleid, des te idioter is blijkbaar te devies. +
De enige keer dat jullie op de pot zitten om te pissen is als jullie te bezopen zijn om op jullie eigen benen te staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad geen extra hersencel nodig om niet naast te pot te pissen als we er op zitten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee,ik voel me hier ook behoorlijk inferieur.
![]()
verkrachten, naast de pot pissen, naast de pot pissen, wat voor mannen kom jij allemaal tegen en ben je wel eerlijk in een relatie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
De enige keer dat jullie op de pot zitten om te pissen is als jullie te bezopen zijn om op jullie eigen benen te staan![]()
Hobbyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
Voordat iedere man een denegrerende kutopmerking over een vrouw plaatst zou ik graag zien dat ze hun cv tonen.
Kan ik namelijk nog iets harder lachen .
Hoe hoger opgeleid, des te idioter is blijkbaar te devies.
Krijg ik toch nog een complimentje van je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
Hoe hoger opgeleid, des te idioter is blijkbaar het devies.
Je gaat me niet vertellen dat je een kwartier zit te lurken en nu genadeloos met zo'n mierenneukende opmerking komt he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat vind ik ook te devies. Niet normaal meer.
Of als we zitten te multitasken natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
De enige keer dat jullie op de pot zitten om te pissen is als jullie te bezopen zijn om op jullie eigen benen te staan![]()
Ja,ja,ja..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hobby![]()
Of was je het alweer vergeten?
poe-hee stront aan de knikker...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je een kwartier zit te lurken en nu genadeloos met zo'n mierenneukende opmerking komt he?
En ook nog eens bloedserieus?![]()
Hé het was dat of daadwerkelijk mijn CV posten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je een kwartier zit te lurken en nu genadeloos met zo'n mierenneukende opmerking komt he?
En ook nog eens bloedserieus?![]()
Ik ben zo mannelijk... ik schijt staand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkrachten, naast de pot pissen, naast de pot pissen, wat voor mannen kom jij allemaal tegen en ben je wel eerlijk in een relatie?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
poe-hee stront aan de knikker...![]()
Hahaha schijten en pissen tegelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of als we zitten te multitasken natuurlijk..
Ik onthou mij van verder commentaar gezien de positieve uitwerking van je fotoboek op mijn gemoedsgesteldheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb achter de bar gewerkt en in de bouw.
Dan leer je wel drinken
Of zouden dat het teveel aan mannelijke hormonen zijn, die ik tijdens de zwangerschap heb gekregen?
Hoe dan ook.. er valt weinig te lachen. Bij beide keuzes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hé het was dat of daadwerkelijk mijn CV posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |