Nu.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maradona, The Golden Kid
--------------------------------------------------------------------------------
Dinsdag 28 november 2006
20:30 - 21:25
Genre: Documentaire
Omroep: VPRO
--------------------------------------------------------------------------------
Jij, out of all people, hebt niet gekeken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor een beelden hadden ze?
Toch weer veel te kort.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Met voorsprong een van de mooiste docu's die ik over Diego al gezien heb eigenlijk
Geweldige foto!!quote:
Franky Vercauteren (de voorste op die foto) heeft daar later nog over gezegd: "Guy Thys (de trainer) had ons nog gezegd, 'al breek je zijn enkels en krijg je rood, hij mag je niet voorbij!' en dat wilde ik eigenlijk ook, maar zelfs daarvoor was hij te snel en te geniaal"quote:
Mwah, soms was het wel erg dik dramatisch/overdreven/lyrisch aangezet, dat had wel wat minder gemogen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Met voorsprong een van de mooiste docu's die ik over Diego al gezien heb eigenlijk
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef DIGGER het volgende:
Wereldburger Diego is nu weer in Moskou voor de Daviscupmatch tussen Rusland en Argentinie.
Dit tot ontevredenheid van z'n doctor die met al dat gereis Diego amper in de gaten kan houden terwijl ie toch dringend weer wat aan z'n gewicht moet doen...
Is dit diezelfde als waar ze het toen in holland sport met Rosales over hadden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:02 schreef Radegast het volgende:
Amando a Maradona
http://www.imdb.com/title/tt0490365/
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=PPVtIBoaq1Y
Misschien doe ik geen recht aan je lyrische bewoordingen, maar deze foto is natuurlijk niet van Mexico '86, maar van WK 1982, de openingswedstrijd. Dus hoe mooi de foto ook is, Maradona gaat deze Belgen niet passeren en scorenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alleen jammer dat ze een van de mooiste beelden niet lieten zien : (al is het een foto natuurlijk)
Diego staat in de halve finales van de wereldbeker tegenover 6 van de beste verdedigers en middenvelders van het toernooi, een paar seconden en een geniale beweging later dan die foto ligt de bal in het net achter de beste doelman van het toernooi ... grandioos !
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |