Hate to tell ya , maar volg S2 niet op Net 5 maar krijg binnen 2 weken de DVDsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hate to tell ya maar ze waren woensdag al bezig.
Ik vind Marissa een botjeshoerquote:
Ik vind haar mooi, ze heeft mooie borstenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind Marissa een botjeshoer
Summer is leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi, ze heeft mooie borstenen zeker Summer
The OC gebabbelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:13 schreef wonderer het volgende:
*clueless*
Surequote:
ik was 14 denk..en tja...ik had er geen moeite mee..tuurlijk is wennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
Ehrm, aangezien jij hier na mij de jongste bent.
Wanneer ben je ontmaagd en hoe was het?
21quote:
Dit is de schrijver in mij die nieuwsgierig zoekt naar voer voor Arthurquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn nog steeds vrienden , maar de sex was 1 malig..
Ik zie het alsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is de schrijver in mij die nieuwsgierig zoekt naar voer voor ArthurWaarom was het eenmalig?
Okee. Ik probeer nog steeds een reden te verzinnen waarom Arthur slechts eenmaal seks heeft met zijn ontmaagder. Ben daar niet zo goed inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie het als
"de sexuele spanning tussen ons hebben we weggeneukt"
en ik had m ontmoet bij de MediaMarkt, lang verhaal
Nee, de hoofdpersoon van mijn meest recente verhalen project.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef TehRockstar het volgende:
Riiight, is Arthur je fantasievriendje nou?
Zeg zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:34 schreef TehRockstar het volgende:
Vreemdheid.
Hoi ik ben 14
Hoi ik ben 21
Neuken?
'Kay
Vertel dan je verhaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet!
Geen zin anquote:
K ook niequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef TehRockstar het volgende:
Wat ist al laatGeen zin om te slapen
Boefje???quote:
Mevrouw??quote:
Hier hetzelfde, volgens mij is gewoon dr biologische klok van slagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:54 schreef TehRockstar het volgende:
om het half uur komt mn moeder zeiken dat ik moet slapen
oh mijne is nu dr weer ingeroldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:59 schreef wonderer het volgende:
Dat leren moeders vanzelf af. De mijne komt tegenwoordig pas om zes uur aanzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |