abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2024342
Net nadat ik mijn prachtige posting had gemaakt kwam er een slotje op het vorige topic wegens vol.
Dus hierbij het vervolg.

Met nogmaals mijn schitterende woorden:

Is misschien al eens ter sprake gekomen, maar wat denken jullie?
Yorin schijnt Fokforum te lezen, als dat nou niet alleen het BB-gedeelte is, maar ook de rest v/h forum...zou Pris d'r manier van posten wellicht meegespeeld hebben bij haar selectie?

Zo van: als ze op Fok! de boel flink kan stangen, kan ze dat wellicht in het huis ook?

pi_2024369
en bedankt he
uit
  zondag 28 oktober 2001 @ 17:22:06 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2024371
Cynix, maak even een 5 van die 3 in de topititel als je wil
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2024381
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:22 schreef Marble het volgende:
Cynix, maak even een 5 van die 3 in de topititel als je wil
Oeps ja, ik zag het ook.
Wat kunnen wij hier zwammen zeg...
  zondag 28 oktober 2001 @ 17:23:18 #5
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_2024382
Priscella is best een dom figuur!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:12:19 #6
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_2024728
Priscella is een verschrikkelijk mens die ik als ik d'r in het echte leven zou tegen komen met alle macht monddood zou proberen te maken...

Ze zet zichzelf zo sterk neer en dat is alleen maar omdat ze eigenlijk HEEL onzeker en zwak is. Die arme meid zet een muur om zich heen waar ze 15 jaar geleden in het oostblok jaloers op zouden zijn geweest.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Priscella "echte" vrienden heeft... mensen die zich haar vriendin noemen doen dit omdat ze bang voor d'r zijn of omdat ze zich "bijzonder" voelen omdat Priscella hun minder de grond in boren als andere.

[b]
Fok!Forum
[/b]
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:22:39 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_2024821
als ik die stem zooi van afgelopen week zag lag priscella er bijna uit maar.........

* Vleermuis gaat echt niet bellen

pi_2024853
Ik vind pris bijzonder lekker bezig in het huis maar of het op een goede manier is is een 2e
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:43:49 #9
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2025011
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 11:53 schreef Nyrem het volgende:

Kennelijk ben jij perfect!
ps: Je hebt in je betoog de plank wel een aantal keren BEHOORLIJK misgeslagen....

psps: dit is de laatste keer dat ik in dit topic reageer

Staat mijn naam in de titel van dit topic? Het topic gaat over Priscella. Ik geef mijn mening over haar. Hoe ik haar meegemaakt heb op het forum en hoe ik zie dat ze zich gedraagt op de streams (die jij niet eens volgt).

Je geeft niet eens aan waar ik de plank misgeslagen heb. Ik ga op feiten af zoals ik ze waargenomen heb en het staat je vrij erop in te gaan. (Lees het dan wel even goed door, want je begrijpt wel vaker iets verkeerd: zo meende je al een keer dat iemand suggereerde dat jij op Fok!meetings zou komen terwijl diegene duidelijk naar Priscella verwees. Of wil je beweren dat dat ook nieuws voor je is dat ze daar een aantal keren geweest is?)

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:46:11 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2025031
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:18 schreef Beatrice het volgende:Met nogmaals mijn schitterende woorden:

Yorin schijnt Fokforum te lezen, als dat nou niet alleen het BB-gedeelte is, maar ook de rest v/h forum...zou Pris d'r manier van posten wellicht meegespeeld hebben bij haar selectie?

Zo van: als ze op Fok! de boel flink kan stangen, kan ze dat wellicht in het huis ook?

Ik vind het wel een interessante optie. Maar Fok! heeft zo ontzettend veel users. Er zijn wel meer mensen die Priscella heten en met dat hele korte haar stond er maar 1 foto ooit. Lijkt me dus niet waarschijnlijk dat ze daarop geselecteerd is.
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:56:24 #11
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2025115
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 18:12 schreef www.vantschip.com het volgende:Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Priscella "echte" vrienden heeft... mensen die zich haar vriendin noemen doen dit omdat ze bang voor d'r zijn of omdat ze zich "bijzonder" voelen omdat Priscella hun minder de grond in boren als andere.

Ze schildert haar vrienden af in het voorstelstukje op de BB-site als mensen die tegen haar opkijken. Dan krijg je wel een indicatie waar die op geselecteerd zijn.
  zondag 28 oktober 2001 @ 21:13:47 #12
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_2026292
Dat moeten dan wel mensen zijn die een kop kleiner zijn dan haar.
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zondag 28 oktober 2001 @ 21:33:41 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2026520
Nou, ook ik dan maar.

Ik heb nooit echt goed hoogte van Priscella kunnen krijgen, maar snapte soms haar heftige manier van reageren wel. Het is een schild tegen iedereen die ze buiten haar leefwereld wil houden. Het is ms geen juiste manier, maar ik denk niet dat ze anders kan. Ik heb in het huis nog geen tenenkrommende acties van haar gezien, het enige waar ik me aan erger, is haar stem soms (hoog en schel). Maar over heel BB gezien erger ik me meer aan Frank dan aan Priscella. Ze heeft me nog niet echt kunnen shockeren en haar nu afbranden omdat ze ooit op Fok! postte, vind ik ook vrij goedkoop...

Hoi Larissa

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 oktober 2001 @ 07:52:40 #14
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2029364
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:18 schreef Beatrice het volgende:

Neuh, dan hadden ze vast voor een andere Fok!ker gekozen. Er post hier ook een meisje dat via briefjes sex vraagt aan onbekende mannen met wie ze in een saaie vergadering zit.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  maandag 29 oktober 2001 @ 09:08:09 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_2029497
Lekker douchen!
  maandag 29 oktober 2001 @ 13:32:25 #16
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2031410
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 21:33 schreef SEMTEX het volgende:Ik heb in het huis nog geen tenenkrommende acties van haar gezien, het enige waar ik me aan erger, is haar stem soms (hoog en schel).
Ik vond het wel genant hoe ze met dodelijke ogen naar Gert-Jan keek toen die haar confronteerde met haar geroddel. Overduidelijk betrapt.
quote:
Hoi Larissa
Hoi Semtex
pi_2031865
Ik vind haar een beetje tam overkomen trouwens , ik had gewoon op een of andere manier het idee dat ze wat keet ging trappen daarzo , maar je ziet weinig van haar .
Ik denk ook niet dat ze het red of ze moet op een gegeven moment meer van zichzelf laten zien , tot nu toe vind ik haar een beetje muurbloemerig overkomen .
We are the weirdo's mr - The Craft
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 14:23:34 #18
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2031989
Ze zit ook in het verkeerde (lees bedaagde) team en ze moet naar rijk.

Eigenlijk moet dat gebattle en splitsing in teams nu maar eens afgelopen zijn. Het beperkt de actie nu ze er allemaal zijn. Het nomineren wordt er ook niet spannender op.

The future is after you
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:08:11 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2032395
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 13:32 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik vond het wel genant hoe ze met dodelijke ogen naar Gert-Jan keek toen die haar confronteerde met haar geroddel. Overduidelijk betrapt.
[..]

Ja maar dat vind ik meer een vreemd karaktertrekje aan haar, waar ik niet verbaasd over sta. met di blik zal ze mensen ook wel weg willen jagen. Het bekende "als blikken konden doden"... Ze zal het wel nodig hebben...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 oktober 2001 @ 22:03:02 #20
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2036561
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik meer een vreemd karaktertrekje aan haar, waar ik niet verbaasd over sta. met di blik zal ze mensen ook wel weg willen jagen. Het bekende "als blikken konden doden"... Ze zal het wel nodig hebben...

Ik zou er niet koud of warm van worden als iemand me zo aan zou kijken. Ik zou d'r gelijk van repliek dienen. Zij kan dat dan misschien wel nodig hebben, maar ze is niet alleen op de wereld. Ik zou zo'n type IRL keer op keer confronteren met haar eigen gedrag.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:07:25 #21
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2037757

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:38:19 #22
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2038043
* Redman denkt dat P. zwaar rijp is voor een gesloten afdeling (o nee daar zit ze al). Wat een achterbakse ***** lijkt zij mij. Als ze lacht dan donderd hier spontaan het behang van de muur. Ik dacht dat die lach alleen bestond in films bij voornamelijk serie-moordernaars en anderzins gestoorde personen maar ons P. is er ook mee uitgerust. Ik vind haar wel een beetje tiepje dat als je even omdraait je een mes in je rug gepland krijgt.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2038103
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:07 schreef Larissa het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Tering, wat is dat mens lelijk

Ze heeft idd alleen nog maar gekat en gezijk van zich laten zien. Nog geen positief woord van dat mens gehoord.
Maar ja, als roddelen en jezelf verheffen door anderen de grond in te trappen je levensdoel is.......

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:55:49 #24
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_2038161
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:46 schreef Sakura het volgende:

[..]

Tering, wat is dat mens lelijk

Sakura ... jongen... hoe erg je d'r ook haat: ze is van alles. Ze is een heleboel... maar ze is NIET lelijk. Kom op, zet je bril even op. Ze is echt niet lelijk.
Misschien is dat korte haar niet geweldig maar lelijk? ECHT NIET.
quote:
Ze heeft idd alleen nog maar gekat en gezijk van zich laten zien. Nog geen positief woord van dat mens gehoord.
Maar ja, als roddelen en jezelf verheffen door anderen de grond in te trappen je levensdoel is.......
Kijk hier kan ik me dan weer een stuk meer in vinden
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:06:30 #25
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2038207
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:08 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik vind haar een beetje tam overkomen trouwens , ik had gewoon op een of andere manier het idee dat ze wat keet ging trappen daarzo , maar je ziet weinig van haar .
Ik denk ook niet dat ze het red of ze moet op een gegeven moment meer van zichzelf laten zien , tot nu toe vind ik haar een beetje muurbloemerig overkomen .
Hier kan ik me meer in vinden. Ik verwachte spektakel, beledigingen, botte opmerkingen, irritaties, ruzie van mij apart, maar nee. Na een paar rake opmerkingen weinig meer van vernomen. Ik vind 'r te stil en teruggetrokken nu en ik hasd nog zo gehoopt dat er wat vuurwerk in het huis zou komen, maarnee, niets.. Nu maar hopen dat ze nog ff flink wat gaat rellen in dat huis, want volgens mij ligt ze er donderdag echt uit. (het zal tussen haar en Leo gaan, maar Leo is nu een prima pispaaltje geworden van het huis, die zou nog meer kans hebben om te blijven van Pris. vrees ik.)
  Redactie Frontpage dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:21:43 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2038288
Zijn er al naaktfoto's?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:35:13 #27
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2038341
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:55 schreef TheMarco het volgende:

Sakura ... jongen... hoe erg je d'r ook haat: ze is van alles. Ze is een heleboel... maar ze is NIET lelijk. Kom op, zet je bril even op. Ze is echt niet lelijk.
Misschien is dat korte haar niet geweldig maar lelijk? ECHT NIET.

Met lang haar ziet ze er al heel anders uit he?

Redactie Frontpage dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:36:09 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2038346
Ja, met een pruik zie ik er ook anders uit.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:40:54 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2038363
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:36 schreef SunChaser het volgende:
Ja, met een pruik zie ik er ook anders uit.
Zien!!!

On-topic:
Ik had eerlijk gezegd ook meer van Prisje verwacht. Ik vind haar gewoon zwak tot nu toe. Als ze er nu donderdag al uit vliegt, kunnen we haar deelname gerust als een mislukking beschouwen. Als we dat er daarna hier nou met z'n allen flink inwrijven bij haar, zou je dat een soort koekje van eigen deeg kunnen noemen. *verkneukel*

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:44:00 #30
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2038370
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er al naaktfoto's?
Alleen die beha-foto nog maar van indertijd op Fok! Ik heb haar een keer zien douchen maar toen geen screenshots gemaakt.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:46:02 #31
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2038377
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zien!!!

On-topic:
Ik had eerlijk gezegd ook meer van Prisje verwacht. Ik vind haar gewoon zwak tot nu toe. Als ze er nu donderdag al uit vliegt, kunnen we haar deelname gerust als een mislukking beschouwen. Als we dat er daarna hier nou met z'n allen flink inwrijven bij haar, zou je dat een soort koekje van eigen deeg kunnen noemen. *verkneukel*

Die durft hier niet meer te komen waarschijnlijk. En als ze dat wel doet en nu nog iemand pakt op persoonlijke dingen weet men zat dingen over haar inmiddels om terug te slaan.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:46:40 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2038380
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:44 schreef Larissa het volgende:
Ik heb haar een keer zien douchen maar toen geen screenshots gemaakt.
En je bent nog niet geband? Vreemd
pi_2043199
ik vind dat mens Enorrum irritant

't lijkt me een ontzettende bitch waar je je gigantisch aan gaat ergeren, en dan nog zo een die er trots op is ook weet je wel...

Verder vind ik d'r op een gans lijken btw

dinsdag 30 oktober 2001 @ 17:07:38 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2043269
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:07 schreef Larissa het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

ze lijkt hier een beetje op mn tante (die loopt inmiddels tegen de 60..)
pi_2066268
Moet me hier toch even van het hart (gezien reacties in een ander topic) dat het verhaal van pris over de ziekte en dood van haar vader op mij niet onoprecht over kwam.
In de eerste plaats lijkt ze me niet het type om b.v. te gaan slijmen bij Danielle vanwege de nominaties, eerder het tegenovergestelde. Ten tweede lijkt het me zeer logisch dat ze haar verhaal tegen Daan doet omdat zij ook op jonge leeftijd een ouder heeft verloren en kan invoelen wat Pris heeft doorgemaakt.

Het zou goed kunnen zijn dat deze gebeurtenis in haar leven zo'n grote impact heeft gehad dat haar 'hardheid' hierdoor best verklaard kan worden. Niet dat het een goed excuus is, maar begrijpelijk is het wel.
Zeker toen ze vertelde dat ook het hele huis, haar vertrouwde omgeving, in zeer korte tijd compleet veranderde, kan ik me goed voorstellen dat dit voor een kind betekent dat haar veilige wereld in 1 klap in elkaar is gestort. Een liefdevolle, veilige en vertrouwde omgeving is voor een kind de basis voor de ontwikkeling van zelfvertrouwen en gevoel voor andere mensen. Dit is bij Pris helaas wreed verstoord en dat gun ik eerlijk gezegd niemand.

Ondanks dat ze gemeen hard is naar andere mensen (en ik geen fan van haar ben), hoop ik toch dat ze niet teveel (b.v. op dit forum) wordt 'afgemaakt' mocht ze hier nog terug komen.
Daarmee wordt ze nog meer bevestigd in de hardheid van het bestaan en daarmee kweken we geen 'betere' mensen.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:51:34 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2066305
Amen
pi_2066340
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Amen
Ach, vinut een beetje zielig voor haar
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2001 @ 13:00:18 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2066373
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zien!!!

On-topic:
kunnen we haar deelname gerust als een mislukking beschouwen. Als we dat er daarna hier nou met z'n allen flink inwrijven bij haar, zou je dat een soort koekje van eigen deeg kunnen noemen. *verkneukel*

Aanzetten tot flamen, staat daar ook een ban op Cynix®?

bedankt voor de tip/toestemming

pi_2066534
ik heb vorige week al voor haar gesmst.. en ga het deze week weer doen.. ik vin r gewoon tof.. beetje achterbaks doet het wel leuk in BB.. zijn ze namenlijk allemaal!
en dat ze op leo stemde vond ik helemaal mooi
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_2066539
Ik vind Pris eerder nogal onhandig overkomen dan dat ze echt een kutwijf is. Ze is nog heel jong en zoals hierboven aangegeven heeft Pris een moeilijke tijd gehad bij het verlies van haar vader. Ik denk dat ze zoekt naar een sociale vorm voor haar persoonlijkheid en dat ze daarbij wat meer tegengas van haar omgeving nodig heeft. Ik denk dat het goed is als Pris in Amsterdam gaat wonen zoals ze eens zei te willen, omdat dat soort gedrag hier meteen wordt afgestraft en je veel meer op je tellen moet letten. Bepaalde dingen krijg je meteen teruggeschakeld, niemand is hier iets bijzonders.
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 2 november 2001 @ 13:34:12 #41
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_2066640
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 13:22 schreef Manono het volgende:
Ik denk dat het goed is als Pris in Amsterdam gaat wonen
He gatverdamme!

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  vrijdag 2 november 2001 @ 14:14:46 #42
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2067020
Als wat Priscella zegt en doet al als hard ervaren wordt, zou mijn dochtertje elke dag overstuur van school komen.
In het begin voor dat ze in het huis kwam had ik al zoiets van "jongens wat is dit voor hype." toen kwam ze vervolgens in het huis en gebeurde er 2 dagen niets en dacht "eigenlijk wel saai die meid" vervolgens maakt ze een paar lollige opmerkingen zoals "wil je je snikkel terug" of "zal ik je eens lekker beffen." en dacht hehe eindelijk humor. Maar doordat de overige bewoners zo weinig kunnen hebben werd het gelijk weer zwaar overtrokken.

Dus nogmaals "waar hebben we het in godsnaam over???????"

pi_2067055
wat is/was de fok! nick van priscella eigenlijk ?

ff in het verleden wroeten..

[Dit bericht is gewijzigd door Snoetje op 02-11-2001 14:26]

vrijdag 2 november 2001 @ 14:21:16 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2067095
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:17 schreef Snoetje het volgende:
wat is/was de fok! nick van pricella eigenlijk ?

ff in het verleden wroeten..

wat dacht je van 'Priscella'?
pi_2067101
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

wat dacht je van 'Priscella'?

origineel...
  vrijdag 2 november 2001 @ 14:28:41 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2067160
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:21 schreef Snoetje het volgende:

[..]

origineel...

oh, vergat ik deze nog:

http://forum.fok.nl/profile.php?id=906

pi_2067216
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 12:45 schreef tiki het volgende:
Het zou goed kunnen zijn dat deze gebeurtenis in haar leven zo'n grote impact heeft gehad dat haar 'hardheid' hierdoor best verklaard kan worden. Niet dat het een goed excuus is, maar begrijpelijk is het wel.
Nee, dat is zeker geen goed excuus en ik spreek uit ervaring.
Mijn "probleem" is en blijft dat ze op Fok vnl. de bitch uithangt en een grote bek heeft tegen alles en iedereen, maar in het eggie komt er zo heel afentoe eens wat uitrollen. Een saai figuur.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_2067230
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

oh, vergat ik deze nog:

http://forum.fok.nl/profile.php?id=906

Geslacht : Man !?
  vrijdag 2 november 2001 @ 17:25:22 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2068511
De kijker over Priscella:

Uit de brieven aan de Bewoners blijkt wel dat jullie het volkomen eens zijn met de nominaties van deze week. Vooral Priscella moet het ontgelden. Er is niemand die haar waardeert en haar een hart onder de riem wil steken. Carmen noemt haar een gezwel in het Huis. Ik weet absoluut niet wat jij mensen te bieden hebt, schrijft ze, want je karakter is vals, irritant en qua persoonlijkheid stel je absoluut niets voor.
Een andere kijker vindt dat Priscella meer respect moet krijgen voor haar medebewoners. Je zit elke keer het hele spul op te stoken. Zou het niet een stuk fijner zijn als je in harmonie met je teamleden om kan gaan? vraagt ze aan Priscella.

Een poll over P.:

Denk je dat Priscella ook was genomineerd als ze nog in het team van Sandy had gezeten?
Ja, ze past niet in beide teams ( 82% )
Nee, ze kan goed met Kelly en Ed opschieten ( 12% )
Nee, in Rijk is ze veel gezelliger ( 6% )

Haar moeder:

Uit haar doen en laten blijkt dat ze het echt wel gehad heeft. Dit zegt Tineke, de moeder van Priscella, in een interview met de internetredactie. Het Arme gedeelte breekt haar op. Volgens Tineke kan ze zich moeilijk aan de sobere omstandigheden aanpassen, omdat ze het thuis altijd goed heeft gehad.
Zo goed zelfs dat ze bijna altijd thuis is, terwijl ze in een andere stad haar eigen huis bezit. Thuis, bij haar moeder, is ook de plek waar ze haar emoties toont. Soms. Priscella toont haar emoties niet vaak. Maar thuis komt het er op een gegeven moment toch uit. En dan is het huis te klein. Terwijl we toch een heel groot huis hebben.

Priscella is een einzelgänger volgens haar moeder. Het is dan ook daarom dat ze met niemand echt contact heeft in het Huis. Het was voor Priscella een uitdaging om samen te leven met verschillende mensen. Maar eigenlijk kon ze vooral met Kelly goed overweg. Die heeft ook het één en ander meegemaakt en begrijpt haar daardoor beter.

Overlijden
Want Priscella heeft een aantal jaren geleden haar vader verloren. En het is sinds die tijd dat ze zich afsluit voor emoties en voor andere mensen. Ze was altijd wel een beetje zo, maar na het overlijden van haar vader is het erger geworden.

Het lijkt soms wel of Priscella expres andere mensen uit haar tent lokt. Alsof ze denkt dat de aanval de beste verdediging is. Tineke beaamt dit. Na de dood van haar vader had ze het gevoel dat ze alles alleen moest doen. Ik denk dat ze het nog steeds niet heeft verwerkt.

Volgens Priscellas moeder is dit één van de redenen dat ze niemand in het Huis echt vertrouwt. Daarbij heeft Priscella een sterke mening over mensen. Ze mag je of ze mag je niet, zegt Tineke. Maar daarin is ze wel altijd eerlijk en oprecht.

Daar wil ze nog wel iets aan toevoegen. Priscella zit nu al een week in Arm. En vaak denk ik: Doe iets, spook iets uit, maar ze voelt zich daar niet prettig. Terwijl ze best in is voor gekke dingen. Tineke denkt dan ook dat Priscella haar leuke kanten nog wel gaat tonen als ze weer in Rijk zit.

Trots
Priscella heeft veel goede kanten, zegt ze. Ze begint te stralen nu het daar over gaat. Ik hou van heel haar doen en laten. Mensen zeggen vaak tegen me dat ze haar zon bitch vinden in Big Brother, maar zo is ze thuis helemaal niet. Ze probeert het gewoon vol te houden daar. En ik ben trots op haar.

Missen doet ze Priscella enorm. Ik ben hier elke week. Voor het geval ze eruit moet. Want ik zal degene zijn die haar mee naar huis neemt. En voor zichzelf zal ze blij zijn als haar dochter weer thuis is. Nu is mijn hele huis aan kant. Alles is opgeruimd. Als Priscella er weer is, slingeren er tenminste weer spullen door het huis.
..

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 02-11-2001 20:05]

pi_2069587
quote:
Want ik zal degene zijn die haar mee naar huis neemt.
Dat vind ik nu sneu voor Merijn..je treft het niet,joh..met zo'n schoonma, brrrr, koud kreng lijkt het mij, neem die Priscella van je zo snel mogelijk mee naar Indonesie, ja..dan gaat ze heus niet jammeren, dat ze op een luchtbedje moet slapen..stom wijf, die moeder..
pi_2069779
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 20:15 schreef fokstier het volgende:

[..]

Dat vind ik nu sneu voor Merijn..je treft het niet,joh..met zo'n schoonma, brrrr, koud kreng lijkt het mij, neem die Priscella van je zo snel mogelijk mee naar Indonesie, ja..dan gaat ze heus niet jammeren, dat ze op een luchtbedje moet slapen..stom wijf, die moeder..

huh?
Haar moeder is de enige die haar goed kan opvangen vermoed ik, zeker na dit verhaal.
  vrijdag 2 november 2001 @ 20:41:49 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2069790
Als ze constant alleen thuis is, zal het idd wennen zijn met zoveel mensen in een huis (of bouwkeet, hoe je het ook wil noemen).
Is ms wel een goede les......
pi_2069957
Nou, bij BB zijn de dus echt niet gecharmeerd van Priscella.
quote:
Bron: officiele BB site

Geen patat voor spelbreekster

-knip-

Hij heeft het nog niet gezegd of een smakelijke verrassing arriveert op de Battlefield. Met veel gejuich worden de patatjes ontvangen. Het team uit Arm stort zich uitgehongerd op de gefrituurde aardappelen.
Kelly is barmhartig en geeft haar portie aan Arm. Ze kijkt genietend naar de smakkende Diane. Nou Priscella heeft mooi wat gemist! roept ze. Daniëlle kan niet geloven dat Priscella, die is achtergebleven in het Huis, geen patat heeft gekregen, maar de spelbreekster kijkt mooi op haar neus. Als haar teamgenoten uitgelaten terugkomen en vragen of ze ook frietjes heeft gehad, houdt de achterblijfster zich groot. Ik heb geen patat gekregen, maar ik heb wel verse aardappels gekookt.

Vooral dat gedeelte: maar de spelbreekster kijkt mooi op haar neus...
pi_2070027
Ik heb begrepen, dat de aktie van ma, na de dood van pa, het hele huis opnieuw inrichten nou niet bepaald een thuisgevoel gaf voor Priscella..ook begreep ik uit de streams, dat Priscella ooit een poging tot zelfdoding heeft gedaan, of dit nu na of voor het sterven van haar pa was kon ik er niet uit opmaken..

Maar dat Merijn van haar houdt, lijkt me duidelijk, ook Priscella, die ondanks dr vrijgezelleschap toch liet merken, dat ze niet vrij was, maar wel degelijk een vriend, gun ik deze prille liefde wel wat..

Dus lieverds, vertrek zo snel mogelijk uit Nederland, en laat dat debakel van een BB ver achter je..

† In Memoriam † vrijdag 2 november 2001 @ 21:44:01 #55
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2070454
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 21:02 schreef femalehunter het volgende:
Nou, bij BB zijn de dus echt niet gecharmeerd van Priscella.
[..]

Vooral dat gedeelte: maar de spelbreekster kijkt mooi op haar neus...

Getver wat een stelletje egoisten zeg
lekker team..
  maandag 5 november 2001 @ 07:19:30 #56
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2088369
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 21:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Getver wat een stelletje egoisten zeg
lekker team..

je eigen team laten zakken getuigt ook van egoïsme. groot gelijk dat ze haar hebben laten zakken.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  † In Memoriam † maandag 5 november 2001 @ 07:25:59 #57
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2088375
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:19 schreef Ludo het volgende:

[..]

je eigen team laten zakken getuigt ook van egoïsme. groot gelijk dat ze haar hebben laten zakken.

Hm, dus dan moet je het goede voorbeeld geven en jezelf verloochenen ?

Of zijn het gewoon een stel egoisten en is dit een simpel karaktertrekje van alle bewoners?

maandag 5 november 2001 @ 13:39:30 #58
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2089998
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Of zijn het gewoon een stel egoisten en is dit een simpel karaktertrekje van alle bewoners?

in principe niet, maar in voornoemd geval is het wellicht wel dè manier om 'de spelbreekster' een lesje te leren. hoe kun je met zo'n teamlid als team functioneren?
  maandag 5 november 2001 @ 13:45:40 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2090062
quote:
Op maandag 05 november 2001 13:39 schreef Ludo het volgende:

[..]

in principe niet, maar in voornoemd geval is het wellicht wel dè manier om 'de spelbreekster' een lesje te leren. hoe kun je met zo'n teamlid als team functioneren?

Amen!
  maandag 5 november 2001 @ 14:00:31 #60
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2090187
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Commentaar van Nyrem op BB3
pi_2093882
Wat een geniepig wijffie zeg. In de groep trekt ze haar bek niet open, maar als ze alleen is met een andere bewoner (m.n. Frank) kan ze alleen maar op een valse manier roddelen. En maar commentaar geven op anderen en lopen te zeiken terwijl ze er zelf verder ook niks aan toevoegt. Ze zou eens een goede spiegel nodig hebben!
Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
pi_2093911
quote:
Op maandag 05 november 2001 19:47 schreef Struggle het volgende:
Wat een geniepig wijffie zeg. In de groep trekt ze haar bek niet open, maar als ze alleen is met een andere bewoner (m.n. Frank) kan ze alleen maar op een valse manier roddelen. En maar commentaar geven op anderen en lopen te zeiken terwijl ze er zelf verder ook niks aan toevoegt. Ze zou eens een goede spiegel nodig hebben!
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!
pi_2093940
Ik hoop voor haar dat ze er donderdag uitgaat, want als ze er langer in blijft ben ik bang dat ze gigantisch op haar bek zal gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Struggle op 05-11-2001 19:53]

Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
  maandag 5 november 2001 @ 19:52:55 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2093957
quote:
Op maandag 05 november 2001 19:51 schreef Struggle het volgende:
Ik voor haar dat ze er donderdag uitgaat, want als ze er langer in blijft ben ik bang dat ze gigantisch op haar bek zal gaan
Te laat!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2093975
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 07:52 schreef Ludo het volgende:

[..]

Neuh, dan hadden ze vast voor een andere Fok!ker gekozen. Er post hier ook een meisje dat via briefjes sex vraagt aan onbekende mannen met wie ze in een saaie vergadering zit.

T heeft nogal indruk gemaakt zeker.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 5 november 2001 @ 23:20:59 #66
17278 pris-fan
Eigenlijk Ymmud..
pi_2096938
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 18:12 schreef www.vantschip.com het volgende:
Priscella is een verschrikkelijk mens die ik als ik d'r in het echte leven zou tegen komen met alle macht monddood zou proberen te maken...

Ze zet zichzelf zo sterk neer en dat is alleen maar omdat ze eigenlijk HEEL onzeker en zwak is. Die arme meid zet een muur om zich heen waar ze 15 jaar geleden in het oostblok jaloers op zouden zijn geweest.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Priscella "echte" vrienden heeft... mensen die zich haar vriendin noemen doen dit omdat ze bang voor d'r zijn of omdat ze zich "bijzonder" voelen omdat Priscella hun minder de grond in boren als andere.

Je kijkt teveel t.v.
Bzz!
  maandag 5 november 2001 @ 23:24:12 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2096981
quote:
Op maandag 05 november 2001 23:20 schreef pris-fan het volgende:
Je kijkt teveel t.v.
Je noemt jezelf "pris-fan", met als ondertitel "better known as dummy"? Dan maak je het de Pris 'haters' wel erg makkelijk
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 november 2001 @ 23:29:04 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_2097033
ik vond haar eigenlijk wel overkomen zoals ze is en dat kun je niet van veel mensen in dat huis zeggen, ze is gewoon verkeerd gecast. Ik vond er ook best direct bij de oven tegen Daantje.. dat wil ik wel meer zien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 5 november 2001 @ 23:58:29 #69
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_2097280
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:23 schreef Zapper het volgende:
Priscella is best een dom figuur!
En ik heb bewijs
If things don't go right, turn left!
pi_2097285
quote:
Op maandag 05 november 2001 23:58 schreef Orthello het volgende:

[..]

En ik heb bewijs
[afbeelding]

FANTASTISCH!!!!!!!!! Mijn complimenten!
pi_2098409
quote:
En ik heb bewijs
[afbeelding]
Priscella die Diane nadoet... heerlijk!
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 6 november 2001 @ 10:42:53 #72
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2098977
quote:

[..]

En ik heb bewijs
[afbeelding]

ik denk (hoop) dat we deze wel weer ergens bij de Fake Pics zullen tegenkomen
  woensdag 7 november 2001 @ 11:36:25 #73
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_2110074
Op de BB site:

Zweetvoeten Priscella nekken Sandy
Sandy gaat bijna over haar nek als ze de slaapkamer inkomt. "De lucht uit die slaapzak is niet normaal!

Arm : Het team in Arm heeft de pech dat het beddengoed niet wordt gewassen na een verhuizing. Noodgedwongen slapen zij dus in dezelfde slaapzakken als waar het andere team in heeft gelegen. Nou is Sandy de moeilijkste niet, maar Kelly had het ook al opgemerkt: de slaapzak van Priscella ruikt wel heel smerig. "Daar ga ik niet in liggen hoor, dan hou ik mijn kleren wel aan."

Bron: www.big-brother.nl

[edit]ffe wat rare tekens verwijderd[/edit]

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  woensdag 7 november 2001 @ 11:43:57 #74
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2110155
Geniepig of niet. Ze heeft Andries gisteravond in de uitzending toch wel aardig ontmaskerd! "Hij doet aan netwerken, een keer per week praatje met die, twee keer met die, en die is wat lastiger dus daar praten we drie keer mee." Ben blij dat iemand hem door heeft, maar nu moet Pris alleen nog het lef hebben om het ook tegen hem te zeggen.

* Elbutre verkneukelt zich al bij de gedachte

Back in town
pi_2111366
quote:
Op woensdag 07 november 2001 11:43 schreef Elbutre het volgende:
Geniepig of niet. Ze heeft Andries gisteravond in de uitzending toch wel aardig ontmaskerd! "Hij doet aan netwerken, een keer per week praatje met die, twee keer met die, en die is wat lastiger dus daar praten we drie keer mee." Ben blij dat iemand hem door heeft, maar nu moet Pris alleen nog het lef hebben om het ook tegen hem te zeggen.

* Elbutre verkneukelt zich al bij de gedachte

Dat hoop ik dus ook.
Ik kan Pris nog niet tot mijn favoriete bewoners benoemen, maar ik moet zeggen dat ze haar medebewoners behoorlijk goed door heeft. Mensenkennis bezit ze wel. Nu nog leren hoe ze met die mensenkennis en anderen mensen moet omgaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')