Mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef i2Them2 het volgende:
Hier nu wat bewolking, maar wel mooie bewolking:
[afbeelding]
Als die bui bij DenHelder dezelfde richting op blijft drijven als hij nu doet, komt hij recht op me af.quote:
Misschien komt er nog wel wat dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Prowl het volgende:
Het onweert flink in de verte maar hier, 25 km ten oosten van Eindhoven, is het droog
Mooie rij wolken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat die stralen boven het dorp in de verte zijn?? gewone zonnestralen komen toch gewoon parallel invallen?Echt heel bizar dit, vind ik dan
Voor jou is hier Ens, maar waar is Ens als iemand uit Eindhoven je dat vraagt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef i2Them2 het volgende:
Hier wordt de bewolking ook steeds dreigender. Maar nog steeds geen regen, maar er komt wel wat aan
Ens ligt in het zuiden van de Noordoostpolder. En de Noordoostpolder ligt in het noorden van Flevoland.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor jou is hier Ens, maar waar is Ens als iemand uit Eindhoven je dat vraagt?
http://www.sundog.clara.co.uk/atoptics/anti1.htmquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat die stralen boven het dorp in de verte zijn?? gewone zonnestralen komen toch gewoon parallel invallen?Echt heel bizar dit, vind ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |