Waarom moet ik Dr_Flash altijd quotenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
alle spektakel gaat weer precies aan mijn neus voorbij
hoezo altijd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Waarom moet ik Dr_Flash altijd quoten?
waar leef jij op dit moment dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Vjenne_kloet het volgende:
omfg, wat een storm hier man, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik leef op dit moment in een huis net onder Almelo, echte stevige windvlagen, dacht net even dat het huis tegen de vlakte ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Gappie het volgende:
[..]
waar leef jij op dit moment dan?
OT: Hier begint het gedonder weer als ik richtin et westen zuid-westen kijk
hier is et windstil.. maar ik zit dan ook net onder amsterdam.. Maar verder niks?? alleen wind?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik leef op dit moment in een huis net onder Almelo, echte stevige windvlagen, dacht net even dat het huis tegen de vlakte ging.
Woon je dicht bij mij in de buurt of zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zelfde kutweer (Lees: Nooit onweer enzo)
Als je ff zegt waar je woontquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je dicht bij mij in de buurt of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |