nwe staat al klaar, mo powah my man mo powahquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
je vergeet het Decepticon logo te vermelden...
waarom verkoop je hem btw?
staat in delen bij me oudjes voor de garagequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan kom ik van de week maar eens kijken.... shame on you... een nieuwe auto en niets zeggen![]()
Tunen en stylen is imho iets heel anders maar die discussie ga ik niet voeren. zit alleen een Cai en rvs open uitlaat op, broemt een beetje, gang erbij no way.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:41 schreef Markster het volgende:
Is hij ook motorisch aangepakt, of is dit meer een "kijk mij een dope wannabe tuner op standaardsnelheid" -auto?
Ebay is your friend.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:11 schreef DonGorgon het volgende:
waar heb je die decepticon logo vandaan?
Wat heb ik een hekel aan dat soort loze opmerkingen! Duidelijk dat er hier op Fok een hoop volk rondloopt wat geen ruk van auto's afweet.. Zolang je em maar goed warm rijdt voor je het gas open trekt is het totaal geen bezwaar om eens flink tot in de hoge toeren door te trekken.. T is natuurlijk een ander verhaal als iemand constant plankt, maar juist een auto met dergelijke bumpers is vaak goed onderhouden..quote:Op maandag 19 december 2005 02:02 schreef zilver001 het volgende:
Al flink op zijn staart getrapt, neem ik aan.
3 kopers die niet komen opdagen schiet erg opquote:
Via reguliere handel zou je gelijk hebben, maar prijs die ik vraag is in vergelijking tot de rest van de aanbiedingen in het "verbouwde auto " segment absoluut niet hoog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb even gekeken naar dat ding .
Je auto van 1995 met 160,000klm+
is maar 2700@3000euro waard (berekend via marktplaats\dealers)
alle extra dingen is wat de gek extra bij wilt geven aan dat bedrag.
alleen als je een taxatie vericht heb en ook een rapport er bij die elk jaar netjes is bij gewerkt .
Dan is jouw prijs gerechtvaardigt.
nee ik ben niet gek zit in de zelfde wereld als jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |