Nee, ik mot geen turken aan m'n hol...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef PuPu het volgende:
Brain mag ik jouw anus likken?
Jij was al bij jouw geboorte overbodig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je met die reactie het topic niet eigenlijk overbodig gemaakt?
Dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je met die reactie het topic niet eigenlijk overbodig gemaakt?
Kun je nog iets anders zeggen dan huhu. Misschien een idee, zeg de volgende keer gewoon ik ben een homo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Brainvoyager het volgende:
Jij was al bij jouw geboorte overbodig!
ik hoop voor je dat je het zelf nooit krijgt.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Houzer het volgende:
Ik gun die gast echt een tumor in zn hersens....hersenen
Elke weg, kanker moet ie krijgen en snel.
Gezwellig toch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je het zelf nooit krijgt.....
Nee hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef FlyingFox het volgende:
Is de TS al overleden?
Als jij eerlijk zegt dat je jouw kleine zusje hebt geneuckt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat zei ik nu, de volgende keer zeg je ik ben een homo.
Ik heb geen zussen, dus dat zal helaas niet gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef Brainvoyager het volgende:
Als jij eerlijk zegt dat je jouw kleine zusje hebt geneuckt...
Smerige strontzak, krijg de rattekattekuttekanker aan je lul en ga eraan kapot...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Houzer het volgende:
Ik gun die gast echt een tumor in zn hersens....hersenen
Elke weg, kanker moet ie krijgen en snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |