quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
gaan jullie even hard dan, alleen beetje jammer van het niveau![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef viper_74 het volgende:
met jouw intelligentie, dan zou ik maar alvast beginnen, lezen we hem volgende week wel hè
die sex gaat er niet meer komen of welquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
gewoon helemaal met dat gebash van je! je kunt toch gewoon leuk een beetje normaal meedoen ofzo?
je bent toch nog slimmer dan je denktquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef viper_74 het volgende:
[..]
proef ik hier wat negatieve en sarcastische sferen richting één bepaald persoon
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
[..]
je bent toch nog slimmer dan je denkt
alsof ik dat ooit beweert hebquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef viper_74 het volgende:
heb ik ooit beweerd dat ik wel abn kan dan![]()
en ik maar denken dat may nog ging zuigen dit weekendquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef copycat het volgende:
kap even met je gesar en gezuig, viper_74!
ik ga vanavond een drankje drinken, morgen overdag moet ik werken aan een freelance opdracht en morgenavond ga ik stappen. zondag zal het wel weer uitkateren wordenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef #ANONIEM het volgende:
maar wat gaan jullie komende weekend doen? ik ga naar een piratenfeest in pruim te zevenhuizen en zaterdag weet ik nog niet.
ik ben dus niet de enige die de bijdragen (zeer ruim begrip in deze) van vipertje van een zeer kinderachtig niveau vindt?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef melismay het volgende:
zucht... hoe oud ben je eigenlijk? 13?
hij valt mij al 2 dagen lastigquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef copycat het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die de bijdragen (zeer ruim begrip in deze) van vipertje van een zeer kinderachtig niveau vindt?
phew... dat doet me goed.
quote:
oh ja? met wie?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef copycat het volgende:
en morgenavond ga ik stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |