Pacman is wel relaxed met een joystickquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef LadyDJ het volgende:
Maar ik begrijp dat jullie allemaal met keyboard/muis spelen en dus niet persoonlijk weten welk spel geschikt is voor joystick?
Joystick is uit. Leer gewoon omgaan met Muis & keyboard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef LadyDJ het volgende:
Ik heb eerder altijd de schietspellen gedaan met de joystick en nu hoor ik inderdaad overal dat het "normaal" is om dit met keyboard en muis te doen.....vind ik persoonlijk op dit moment nog niet echt prettig spelen.
We hebben console met pads en dat is prettig spelen maar op de pc moet het toch ook kunnen?!
Vooral voor de schietspellen dus.......
Maar ik begrijp dat jullie allemaal met keyboard/muis spelen en dus niet persoonlijk weten welk spel geschikt is voor joystick?
Voor FPS gebruik je zes toetsen om te bewegen... de WASD om naar voren en opzij te bewegen (opzij "strafen")... Heb je nog een knopje voor bukken, springen en deuren openen/praten/etc. Herladen kan je met je middelste muisknop doen (indrukken)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef LadyDJ het volgende:
Vooral de hoeveelheid knoppen van de keyboard, muis op zich nog niet zo'n probleem.
Alleen krijg ik na tijdje spel doen met muis last van mijn pols en aangezien ik nog wel aantal jaren terug spellen heb gedaan met joystick heb ik joystick aangeschaft....nu spellen kopen maar niet alle spellen zijn geschikt voor spelen met joystick!
Er werd net al gezegd dat ik er maar aan moet wennen om keyboard/muis te gebruiken en dat zal ook zo zijn maar af en toe ouderwets met de joystick een FPS of racespel te doen....graag!
Dat heeft oefenen MyLadyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:45 schreef LadyDJ het volgende:
Als ik in het boekje van Doom kijk en zie welke knoppen allemaal nodig zijn........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |