Dat zie ik eigenlijk nu pas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dit topic vertellen alle lieve Fokkertjes wat ze vonden van de films die ze net hebben gezien
1. SaintOfKillers 15
2. Hare en MikeyMo 5
3. dolle_hond, Gorro, kinky_queen en Raven 4
4. MadScientist en victorinox 3
5. Fannetje, Sai, Timo20 en Wepeel2 2
6. BlaatschaaP, California, devv05, Eluc, ForrestX, Jan-jaap, Klingon, Kwark, mamamiep, Mike, mitt, Mr. Orange, pascalheister, R-B, Sniper, Strolie75 en Toad 1
Kortom, een echte FTR'er moet ooit wel eens een "Welke film..." topic geopend hebben.
Ik heb hem een paar jaar geleden gezien en vond hem erg goed.quote:
Heb je misschien wat screenshots voor ons, want anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Hare het volgende:
Dit weekend eens even wat andersoortige films gezien:
Are we There yet: 1
Haha, geloof me gerust niet hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb je misschien wat screenshots voor ons, want anders geloven we je niet![]()
Uiteraard, Nicolas Cage is de bomb diggyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Hare het volgende:
Vooral die laatste kon me erg plezieren. Leuk, vermakelijk filmpje
Ik denk dat je alleen weet wat het plaatje is als je de film daadwerkelijk gezien hebt. Het lijkt me geen spoiler voor mensen die de film nog willen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet niet of het wel zo kies is om dat plaatje hier neer te zetten...
Leek me ook een geweldige combi die tweequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dukes of Hazzard (2005)
Wat een geweldige film
Een perfecte mix van actie, humor en mooie vrouwen!
Sean William Scott en Johnny Knoxville zijn een geslaagd duo en vullen mekaar goed aan.
Ik huur hem wel een keertje.. hoef deze niet in de bios te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dukes of Hazzard (2005)
Wat een geweldige film
Een perfecte mix van actie, humor en mooie vrouwen!
Sean William Scott en Johnny Knoxville zijn een geslaagd duo en vullen mekaar goed aan. Jessica Simpson speelt der rol goed en is nergens echt irritant, alleen telkens bloedmooi. Verder nog 2 bloedmooie dames genaamd Katie en Annette!
Boss Hogg en Uncle Jesse worden ook mooi neergezet. Ik vind het ook erg cool dat je gewoon dingen uit de serie Dukes of Hazzard ziet en ook moderne dingen zoals bijv. een mobiele telefoon. Echt een goede mix!
Verder ook een prime soundtrack!
9/10!
de bloopers aan het einde zijn hilarisch
quote:User Comments: The Dukes of Hazzard Movie took something that was great and made it worth no more then a big pile of dog crap!!!!!!!!!!!
Die wil ik ook nog zien. Mijn neef speelt een klein rolletje als kok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:25 schreef Gorro het volgende:
Het Schnitzelparadijs (Martin Koolhoven, 2005)
Help me even herinneren: wat waren die twee scènes uit Butch Cassidy? Ik vond The Sting stukken beter, de hele film heeft een soort van "flow". En dat geweldige deuntjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:05 schreef Sai het volgende:
The Sting (George Roy Hill, 1973): Butch Cassidy and the Sundance Kid had alles: romantiek, actie, komedie, spanning en twee van de tofste scènes ooit. The Sting heeft ook alles, maar dan in wat mindere mate. Redford en Newman zijn leuk, de climax is tof en Chicago ziet er echt prachtig uit. De hoofdstukken helpen orde te brengen in het wat chaotische verhaal en zorgen samen met de muziek voor een gezellig sfeertje. Daar blijft het dan ook wel een beetje bij. Iedereen kent wel die quote dat een meesterwerk geen slechte scènes heeft en drie briljante. The Sting heeft geen slechte scènes, maar helaas blijven de briljante ook een beetje uit. 8-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |